AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, neesošu preču pārdošana
2024. Gada 26. Jūnijā tika veikts pasūtījums (#343342) , pēc 2 dienām saņēmu vēstuli, ka pasūtījums ir anulēts, jo preces daudzums noliktavā mainās ļoti strauji. Patiesībā saprotu, ka nekādas noliktavas nav un visas preces tiek sūtītas no kaut kurienes... Naudu solīja atmaksāt 14 dienu laikā. Kad pagāja 3 nedēļas, sazinājos pa telefonu, solīja naudu atmaksāt tuvākajās dienās. Pagājuši gandrīz 2 Mēneši, nav ne preces, ne naudas. Uz telefona zvaniem vairs neatbild. Interneta veikalā šo preci joprojām ir iespējams pasūtīt... Klaja patērētāju maldināšana. Uzrakstīts iesniegums Ptac. Žēl, ka uzņēmums ir ļoti degradējies, nevis attīstījies, jo agrāk tika ļoti daudz preču pasūtīts un nebija nekādu problēmu.
Labdien, Inga!
Paldies par Jūsu komentāru un pasūtījuma numuru! Visu atrisināsim pēc iespējas ātrāk!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Piekrītu visiem, kas rakstījuši sūdzības par šo uzņēmumu. Arī mans pasūtījums tika anulēts. Ja šis būtu kaut mazliet nopietns uzņēmums, neesošās preces viņi tomēr izņemtu no e-veikala. Vai vismaz preces, par kurām "noķerti". Bet nē, mēnesis pagājis, prece vēl aizvien e-veikalā kā pieejama...
Rakstiet policijā, man tāda pati situācija, uzrakstīju policijā, piezvanīju uz viņu fizisko veikalu un lūdzu nodot informāciju ofisam, ka ir iesniegums policijā, nauda tika atgriezta 10 minūšu laikā