AtrisinātaBaby Store - Neesošu preču pārdošana un naudas neatgriešana
2024. Gada 6. Jūlijā tika veikts pasūtījums (#344313) , nedēļu pasūtījuma statuss netika mainīts un tikai pats piezvanot viņiem uzzināju, ka "prece" nav pieejama. Pēc trīs dienām atsūtīja "alternatīvas" un izrādījās, ka visas 3 no pasūtītām precēm nav pieejamas. 17.07.2024. Pēc mana lūguma pasūtījums tika anulēts un naudu solīja atmaksāt 14 dienu laikā. Nu jau vairāk nekā mēnesis pagāja, naudu neatgrieza sazvanīt nereāli, klausuli neceļ, informāciju par atmaksas kavējumu nekādu nesniedza, interneta veikalā šīs preces joprojām ir iespējams pasūtīt... Uzrakstīts iesniegums Ptac, nākošais solis - policija.
Labdien, Danny! Esam saņēmuši Jūsu komentāru! Atmaksu pēc iespējas ātrāk atgriezīsim Jūsu bankas kontā! No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām
Komentāri (2)
Jau kurā sūdzība par šo. Es saprotu, ka ne visi pārbauda atsauksmes. Bet šajā veikalā neko nav jēgas sūtīt.
Man tas pats. Naudu neatgrieā jau vairā kā mēnesi.