220.lv - Slikts serviss
07.01.24 pasūtīju grūtnieču spilvenu noteiktā krasā ar nosacījumu saņemt to 15.01.24 protams saņemšanas datums tiek mainīts no 220.lv puses nepaskaidrojot iemeslu, līdz 22.01.24, tad noveļ vainu kurjeram, kurš spilvenu piegādā tikai 24.01.24, atveros saplēstu kasti, izrādās tās dizains ir pavisam cits un galīgi ne tāds ko pasūtīju! Nu kā tā var! Atsauksmi mājaslapā noslēpa speciāli, lai citi neredz! Pilnīgs sūdz tas jūsu serviss, tas pat nav serviss, bet vnk nospļāvies uz klientiem!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Julja Naiman!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Kęstutis Velička, IV",Lietuvā.
Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
Marketplace preces pārdevējs "Kęstutis Velička, IV" izmantojot 220.lv platformu, pārdod, komplektē un izsūta pasūtīto preci klientam. Gadījumos, kad ir notikusi kāda kļūda, 220.lv nodrošina komunikāciju starp pārdevēju un atsevišķos gadījumos arī preces nogādāšanu pārdevējam.
Pēc mums pieejamās informācijas, redzam, ka neesat vērsusies pa tiešo pie mums, lai varētu šo problēmu atrisināt.
Vēlamies ar Jums sazināties, saziņu veiks klientu apkalpošanas nodaļas pārstāvis,kā arī nosūtīsim visu informāciju uz pasūtījumā
norādīto e-pastu.
220.lv
Komentāri (2)
26832868
220.lv