www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Pasūtīju higiēnas preci 16.nov., piegādes termiņu pārcēla no 9.dec. uz 15.dec., pēc tam uz 22.dec. Zvanot šajā pēdējā datumā uz veikalu, atbild, ka joprojām nav izpildīts mans pasūtījums. Kad savu pārskaitīto naudu saņemšu, arī 5 nedēļas būs jāgaida?
NEKAD vairs šajā veikalā neko nepirkšu un citiem arī neieteikšu.

22.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.12.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.01.2024

Labdien!
Mēs daram visu iespējamo, lai katra prece pie mūsu klientiem nonāktu laikā, taču piegādes darbības
traucējumu un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl, atsevišķos gadījumos, ir iespējama preču piegādes kavējumi.
Jūsu gadījumā, pasūtījums kavējās pie kurjerdienestiem tehnisku iemeslu dēļ. Kavēšanās gadījumā Jums ir iespēja atteikties no pasūtījuma. Pasūtījuma anulēšanas gadījumā naudas atgriešana tiek veikta 14 dienu laikā, bet mēs no savas puses cenšamies naudas atgriešanu veikt pēc iespējas ātrākā laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

I

Komentāri (1)

Velvetpopstar 22.12.2023

Veikals 220.lv ir aliexpres.com latviešu versija. Diemžēl ne visi pārdevēji ir godprātīgi un pilda savus darba pienākumus.
Man problēmas nav bijušas, jo es mēģinu sūtīt no drošiem pārdevējiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes