220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju higiēnas preci 16.nov., piegādes termiņu pārcēla no 9.dec. uz 15.dec., pēc tam uz 22.dec. Zvanot šajā pēdējā datumā uz veikalu, atbild, ka joprojām nav izpildīts mans pasūtījums. Kad savu pārskaitīto naudu saņemšu, arī 5 nedēļas būs jāgaida?
NEKAD vairs šajā veikalā neko nepirkšu un citiem arī neieteikšu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Mēs daram visu iespējamo, lai katra prece pie mūsu klientiem nonāktu laikā, taču piegādes darbības
traucējumu un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl, atsevišķos gadījumos, ir iespējama preču piegādes kavējumi.
Jūsu gadījumā, pasūtījums kavējās pie kurjerdienestiem tehnisku iemeslu dēļ. Kavēšanās gadījumā Jums ir iespēja atteikties no pasūtījuma. Pasūtījuma anulēšanas gadījumā naudas atgriešana tiek veikta 14 dienu laikā, bet mēs no savas puses cenšamies naudas atgriešanu veikt pēc iespējas ātrākā laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Komentāri (1)
Veikals 220.lv ir aliexpres.com latviešu versija. Diemžēl ne visi pārdevēji ir godprātīgi un pilda savus darba pienākumus.
Man problēmas nav bijušas, jo es mēģinu sūtīt no drošiem pārdevējiem.