www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana,slikts serviss.

Atrisināta220.lv - Krāpšana,slikts serviss.

Pasūtīju 5 janvārī. Atnāca 7 janvārī, 10 janvārī atvēru kasti otrā kaste jau bija vērta vaļā un prece bija lietota. Uzreiz 10 janvārī aizvedu atpakaļ uz 220.lv naudu uzreiz, protams, neatgrieza, teica - 14 dienu laikā atdošot naudu.Suma ar nau mza 460.eroZvanījos vairākas reizes atbides bezjēdzīgas šodien jau 15 diena un neko neesmu saņēmis un ar info ir ļoti slikti. epastā saņemu šādu ziņu.23.01.2024
Jums tiek izsūtīta jauna prece ar DPD kurjerdienesta piegādi DPD . PĀRBAUDOT izsekošanas numuru, ko atsūtīja paciņa stāv uz vietas. Šausmīgas attieksme un vienalga kāts kiens jūs esat vip vaij nē..Gadījumā iepērkaties šajā veikalā iesaku pārbaudīt preces pirms maksājat...

25.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.01.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Andris@112 25.01.2024

nr.: 26793498

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.01.2024

Labdien, Andri@112!

Atkārtoti iepazīstoties ar situāciju, par Jūsu veikto pasūtījumu precei Pico 4 All-in-One VR 128GB un noklausoties sarunu, kura ir notikusi starp Jums un 220.lv zvanu operātoru šī gada 19. janvārī, redzam, ka sarunas laikā esat ticis informēts par pārdevēja piedāvājumu izsūtīt Jums jaunu preci, atgrieztās preces vietā, un Jūs šim piedāvājumam esat piekritis.
Operātors vairākkārt Jūs informēja, ka prece var tikt nosūtīta ar kurjerdienesta starpniecību, izmantojot bezmaksas piegādes pakalpojumu, kuram Jūs piekritāt.
Sarunas laikā Jums tika sniegta skaidra informācija un tika saņemta atbilde no Jums ar precīzu adresi, tādējādi Jūs apstiprinājāt preces saņemšanas piekrišanu.
Pamatojoties uz augstāk minēto, preces pārdevējs "Megateka, UAB" ir izsūtījis Jums pilnīgi jaunu preci piegādei uz Jūsu norādīto adresi.
220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Andris@112 28.01.2024

Sveki preci saņēmu un pat filmēju kad vēru kasti vaļā..prece ir tiešām jauna un uzdāvināta..Par naudas vai preces atgriešanu izvēli to pat nepiemineju naudu noteikt ātrāk var adgriezt nekā preci kas man bija svarīgs..par informaciju notiekošo procesu ir švaki...paldies. Iesniedzot sūdzības. Lv viss notika daudz ātrāk paldies.

A

Komentāri (3)

Velvetpopstar 25.01.2024

Varbūt tikai izmēģināta vai darbojas vai arī iepriekšējais pircējs izmēģināja, nepatika un atgrieza atpakaļ.

A Andris@112 25.01.2024

Iespējams jā bet mēs tak pērkam jaunu preci nevis lietotu..Lietotu var iegādāties citur un divreiz lētāk..

A Andris@112 25.01.2024

Pirmo reizi esmu šādi iekritis šinī veikalā esmu ļoti daudz iepērcies tur un pat kļuvu par vip kientu 😀 un te lūdzu teu dāvana šitādas ņemšanas zvanīšanas rakstīšanas un ttt nevienam nenovēlu prece bija domāta kā dāvana dēlam lūdzu saņēmu tagat jācīnās lai saņemtu savu naudu atpakaļ..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes