www.220.lv - iPhone 4S

iegādājos telefonu maijā un jau pirmajā lietošanas reizē sapratu, ka telefonam ir defekts - sabloķējas ekrāns un nevar neko izdarīt, lai atbloķētu - pēc pāris stundām pats no sevis atbloķējas. Jūnijā nosūtīju uz 220.lv garantijas servisu. Viss ir ievilcies jau tik tālu, ka tieku maldināta par savu preci. Neņemot vērā, ka esmu par šo telefonu veikusi daudz zvanu uz šo iestādi, sūtījusi vēstules - darbinieki neuzskata par vajadzīgu risināt šo problēmu atbilstoši noteiktajām normām. Kad beidzot augustā saņēmu zvanu, ka man tiek izsūtīts JAUNS telefons samierinājos, bet lab;akais pārsteigums tikai sekoja JAUNS VIŅU IZPRATNĒ ir mans jau nopirktais pieremontēts!!!! Lai gan skaidri paudu savu vēlmi par iztērētās naudas atgriešanu vai JAUNU telefonu vietā - saņēmu to pašu. Es taču nopirku JAUNU TELEFONU PAR 330EUR-kāpēc man ir jālieto telefons ar defektu par pilnu summu kā kvalitatīvu preci?
Ceru, ka kādam šis atgadījums liks pārdomāt pirms pirkumu veik;sanas, lai nav jājūtas kā ķīlniekam!!!!

I

Komentāri (3)

M Māris Kuzmins 06.08.2014

Es arī esmu 220.lv upuris ar tādām pašām problēmām. Ir liecinieki.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.08.2014

Labdien, iwwweta! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un palīdzēt Jums! Paldies!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.08.2014

Labdien, Māris Kuzmins! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] savas problēmas aprakstu un pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt problēmu un atrisināt to! Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes