www.220.lv - neatgriež naudu
sveiki.
gribu pastāstīt īsumā par savu pieredzi ar interneta veikalu 220.lv
iegādājos dārza mēbeles,viss baigi ātri atbildēja piegādāja.kad piegādāja preci atverot vaļā skatos,ka tās nav nemaz tās mēbeles kuras pasūtīju un kuras vēl pietam ir lētākas. atzvanīju viņiem visu izstāstīju.teica,ka to mēbeļu ko pasūtīju nav un vairs nebūs.tad jautājums priekš kam sūta man to ko nēesmu pasūtījusi,un kāpēc vispār viņas tirgo,ja nav nemaz viņu?!? visu laiku teica,ka atzvanīs,bet paši nekad neatzvana,pašai viss jānoskaidro un jāzvanās.pēc nedēļas lielas "čakarēšanas" beidzot kurjers aizveda mēbeļu lielo kaudzi.teica ka naudu atgriezīs 3 dienu laikā,naudas kā nebija tā nebija,zvanīju otro reizi teica,ka līdz otrdienai(šodienai) samaksās.zvanu trešo reizi,atkal saka,ka atmaksās 3dienu laikā. jau apnika,tā cilvēku " čakarēšana",kad pati savu naudu nevaru vairs dabūt atpakaļ.ali nopirktu citas mēbeles.gribētos zināt cik tad īsti garas ir tās 3 dienas 220.lv izpratnē?!? un cik tad īsti man vēl jāgaida?
Komentāri (5)
Labdien, zhaa! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu noskaidrot, kāda problēma bija radusies pasūtījumam. Pēc atteikuma tiesību nosacījumu 4. punkta - nauda ir jāatgriež 30 dienu laikā. Parasti mēs nākam klientam prētī, un pārmaksājam naudu ātrāk - 3 darba dienu laikā. Gaidīsim Jūsu pasūtījuma numuru. Paldies!
Mans pasūtījuma numurs ir 1279921.
Neredzu jegu rakstīt Jums uz e-pastu, jo cik biju rakstījusi man neviens nav atbildējis, ne atzvanījis. Un Jūsu garantijas noteikumos rakstīts, ja piegādāta līgumam neatbilstoša prece, tad naudu atgriež 7 dienu laikā, nu jau tūliņ būs 2 nedēļas.
220.lv
Man it kā jau nav nekas pret jums - pie jums neiepērkos, problēmu ar jums nav. Bet palasot to milzu birumu sūdzību par jums šeit, rodas divas versijas
1-mā, kā mazāk ticama. Jums ir daudzkārtīgs tirgus pārsvars pār jūsu tirgus konkurentiem, tāpēc šķiet, ka par jums daudzkārt biežāk sūdzas nekā par jūsu konkurentiem. Nu, ja jūs mēnesī notirgojat 10000 preces un ir vidēji viena sūdzība uz katrām 5000 precēm, tad jūsu konkurenti laikam netirgo nemaz, vai tikpat kā nemaz.
1-rā versija. Varbūt jums ir nepieciešams noalgot darbiniekus, kas spēs sakārtot procesus un veikala darbību? It kā jau neesat kaut kāds krūmu kantoris, bet sūdzību daudzums liek domāt ka par tādu pārtopat.
Labdien, zhaa! Ļoti atvainojamies mūsu piegādātāja vārdā par sagādātām neērtībām. Kā telefonsarunā ar Jums vienojās mūsu klientu apkalpošanas speciāliste, nauda tiks pārskatīta šodienas laikā.
Paldies, naudu esmu saņēmusi.tagad vismaz mierīgs prāts.