www.220.lv - 220.lv
Esmu ļoti vīlies!!!
6.jūlijā pasūtīju portatīvo datoru un nākamajā dienā atnāca sms, ka pasūtījums ir pieņemts un ka vēlākais 17.jūlijā jau varēšu precei doties pakaļ!
Cerēju protams, ka prece būs klāt pirms termiņa beigām, bet nekā! Nu neko.., pienāk 17.jūlijs, bet no 220.lv ne ziņas ne miņas par manu pirkumu! Jūtot, ka kas nav īsti kārtībā, pats ņemu un zvanu viņiem!
Viss ko operatore bija spējīga pateikt - jūsu pasūtījums vēl nav līdz mums nonācis un, ka stundas laikā viņa man atzvanīs, kad būs noskaidrojusi kāpēc mana prece nav pie viņiem! NEVIENS TĀ ARĪ NEATZVANA!
Nu neko zvanu pats vēlreiz un nu jau atbild cita operatore, ka arī viņa neko nezin un ka IESPĒJAMS pēc vairākām darba dienām prece būs uz vietas!
Ne viena, ne otra pat neatvainojās man par radušos situāciju un nepiedāvāja nekādas citas alternatīvas, lai savu vainu kaut kādā veidā mīkstinātu!
Jau vairākus gadus iepērkos caur interneta veikaliem, bet ar tādu "bezpriģelu" saskaros pirmoreiz.. :(
Komentāri (7)
Vēl nebija salikts! Atvaļinājuma laiks, visus pasūtījumus laikā nevar sakomplektēta, salikt un pārbaudīt.
Ok es tak ar esmu cilveks un visu saprotu.., vnk tracina tas, ka vini pat neuzskata par vajadzigu pabridinat mani, ka prece aizkavesies utt..
Labdien, Arnold! Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībam. Lai atrisinātu radušos situāciju, ar Jums sazināsies atbildīgā persona.
Mums ģimenē arī tikai klapatas ar to 220.lv! Pasūtījām riteņus, ļoti ātri izdevās noformēt pasūtījumu viss kārtībā. No kurjera atteicāmies, jo paši varējām aizbraukt pakaļ, pēc pāris dienām, zvana kurjers un prasa, vai kāds ir mājās, ka ir atvedis riteņus, dokumentus utt. Labi, šo problēmu atrisinājām, kad beigās devāmies pakaļ riteņiem, iedod tikai VIENU!!! Jo otrs neesot uz vietas, atsūtīšot paši, pāris dienu laikā. Viss jau forši, pēc pāris dienām tiešām atveda un bijām priecīgi, ka vairs tikai jāsaskrūvē un jāliek lietā. Izpakojot konstatējam, ka tas nav īstais. Redz, gadījums interesants, mājaslapā pieejami divi riteņi, gandrīz identiski, tikai cena atšķirās par 100 eur! Sazvanījām, lai mums maina, jo tas nav tas, kuru pasūtījām. Lai riteni no mums paņemtu, pagāja pusotra nedēļa, un solījās, ka īsto atsūtīs nākamajā dienā, līdz ko saņems no kurjera to, ko sūtījām atpakaļ. It kā riteni ir saņēmuši 22. jūlijā un tam jau bija jābūt pie mums, bet kā zvanam un prasam, neviena operatore nekad neko nezina, informāciju nodos un atzvanīs. Ļoti piedomāts, kā cilvēkus izvest un katru reizi viņiem pateikt, ka atzvanīs, bet nekad tā arī tas nenotiek, ja nu vienīgi paši zvanam vairākas reizes dienā. Tūlīt būs pagājis mēnesis, kopš pasūtījām riteņus, un vienu no tiem tā arī neesam redzējuši un neviens no uzņēmuma neliekās ne zinis un izskatās, ka pat neplāno atsūtīt beidzot īsto. Vai tas ir normāli? Kur ir problēma, ja internetā rādās, ka noliktavā uz vietas tāds ir?
Ja pērkat kaut ko nopietnāku par smaržām, tad īpaši izdomājat, vai ir vērts sagādāt sev tādas raizes!
Labdien, meisizi! Lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību, lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu noskaidrot, kur tika pieļauta kļūda, pēc iespējas situāciju atrisināt un iegaumēt kļūdas, lai tās vairak nepieļautu.
Labdien, meisizi! Tā kā Jūs nesniedzāt mums informāciju par Jums un Jūsu pasūtījumu informācijas trūkuma dēļ diemžēl mēs nevaram izskatīt Jūsu sūdzību un palīdzēt Jums.
Arii silti iesaku nesūtīt no ši veikala...preci pasutiju 6.03 saniemu sms ka prece nodota kurjeram 7.03 un sodien jau ir 13.03...uz visiem meginajumiem zvanit un sanemt kaut kadu atbildi par to kur mans pasutijums atbilde bij bezcerīga. Prasiju savienot ar augstak stavosam personam ari bezjedzīgi...naudu neatgrieza preces nav ...ja sodien lidz dienas beigam netrisinasu problemu griezisos ar iesniegumu policija!