Atrisināta220.lv - Slikts serviss, bojājums, naudas neatgriešana
Iegādājos Luhta ziemas zābakus interneta veikalā 220.lv. zābaki pienāca, novalkāju tos knapi 2 mēnešus, kad sāku just, ka ar maniem it kā Waterproof zābakiem, iekāpjot peļķē, kāja paliek slapja. Izrādījās, ka zābakiem pilnībā atplīsusi vieta, kur zābaka āda savienojas ar zoli - tur vienkārši milzīgs caurums. Zābakus pašrocīgi aizvedu atgriezt atpakaļ, kur man paziņoja, ka piegādātājs vai nu atgriezīs naudu, vai arī sūtīs citus zābakus vietā. Saņēmu ziņu, ka zābakiem esot novalkājuma pazīmes (kas ir loģiski, jo pat 1 dienas laikā šāds novalkājums var rasties) un tāpēc nekāda nauda man netiks atgriezta un arī pie jauniem zābakiem es netikšu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Linda,
Mūsu klientu apkalpošanas centrs ar Jums sazinājās telefoniski un paskaidroja, ka šo pirkumu veicāt no Igaunijas pārdevēja A.I.R. SPORT PROJEKT. Šajā pirkumā 220.lv tika izmantota kā platforma (līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs, kas apvieno daudzus pārdevējus vienā ēkā).
Saņemot Jūsu pretenziju par preces kvalitāti, pārdevējs to izvērtēja un pieņēma lēmumu noraidīt Jūsu prasību. Pēc Jūsu iebilduma par pieņemto lēmumu, 220.lv sazinājās ar pārdevēju, kopīgi izskatījām šo situāciju un konstatējām, ka tika pieļauta kļūda pieņemot lēmumu.
Nauda par iegādāto preci tuvākajās dienās tiks atgriezta uz Jūsu kontu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Interneta veikals ar mani sazinājās, tika tomēr atzīts, ka prece ir brāķis un beidzot nauda arī tika atgriezta.
Pievienot komentāru