Atrisināta220.lv - Prece nav pilnā komplektācijā
Pasūtīju datoru, pilnu komplektu, bet atnāca bez peles un tastatūras. Aprakstā bija rakstīts, ka komplektā ir bluetooth pele un tastatūra. Iesniedzu sūdzību portālā norādītajā e-pastā. Nekādas atbildes. Kad zvanu, sūta uz to pašu e - pastu. Esmu Vip klients, līdz šim nekādu problēmu nebija. Bet tagad esmu vīlusies. Vairs neizmantošu un citiem neiesaku!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Atbildu 220.lv!
Meklējiet manu vēstuli! Es jau sen visu prasīto esmu jums nosūtījusi! Tēlojat te nevainīgos! Esmu dusmīga...
Labdien, Irita!
Pēc mūsu sistēmas datiem, redzam, ka saistībā ar minēto pasūtījumu esam ar Jums sazinājušies, nosūtot trīs e-pastus - 2022. gada 21. janvārī, kā arī 4. un 16. februārī, uz kuriem neesam saņēmuši atbildi no Jūsu puses, lai vienotos par situācijas risinājumu.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks sazināsies ar Jums telefoniski, lai pārliecinātos, ka esat saņēmusi minētos e-pastus un izrunātu situācijas risinājumu.
Atvainojamies par neprecīzu preces aprakstu un sagādātajām neērtībām!
220.lv
Bet pēc maniem sistēmas datiem nav nekādu priekšlikumu. Ir tikai 28.janvārī ziņa, ka 2 - 3 darba dienu laikā tiks sniegta atbilde. Bez tam, es rakstīju caur inbox.lv. Kāpec atbilde ir gmail? Vai tad, ja ar jums sazinās caur whatsapp, jūs atbildat mesenger vai zoom? Tā nav normāla attieksme.
Starp citu, vēljoprojām šai precei aprakstā ir bezvadu pele un tastatūra! Kad beigsiet mānīt cilvēkus? Izlabot!
Problēma atrisināta. Ir vienošanās ar 220.lv. Un kļūdainais preces apraksts tiks izlabots.
Pievienot komentāru