220.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci, kas nav budžeta versija, nr14801057, nr14834993, šī prece maksa43e, kur majaslapa220.lv, ir noradīts iegādājoties šo preci atzāļo atzīmīti ir noradīts, apsolām pasūtot preci ar šo atzīmi, kas ir nobildēta, saņēmāt no220.lv 20.00e uzņēmuma nauda. Iegādājoties šis preces nesaņēmu uzņēmuma solīto 220.lv naudu par iegādātām precēm. Nevaru saprast vai tā ir patstāvīgu klientu maldināšana, vai klientu krāpšana, ņemot vēra uzņēmuma noslogojumu varbūt ir nostrādājis cilvēciskais faktors un es ka klienta
s esmu aizmirsts. Vēlētos situācijās risinājumu. Paldies.
Labdien, raimis_30!
Jūsu minētā pircēja garantija darbojas gadījumos, kad kādu tehnisku iemeslu dēļ mēs nevaram piegādāt pasūtīto preci norādītajā laikā (paredzamais piegādes laiks tiek norādīts pie pasūtījuma noformēšanas).
Pēc sistēmas datiem redzam, ka abi Jūsu minētie pasūtījumi tika piegādāti norādītajā pasūtījuma izpildes laikā - 13.03. un 16.03.
Neskaidrību gadījumā vienmēr aicinām vērsties pie mūsu klientu apkalpošanas darbiniekiem, rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot pa diennakts tālruni +371 25220220
220.lv
Pievienot komentāru