220.lv - Krapsana

Pasutiju internetveikala siltumnicu samaksaju ar Luminor internetbanku,tacu par pasutijumu 14921879 samaksat neizdevas,atteicu pasutijumu.Operators solija 3dienu laika atgriest naudu149,99 eiro.bet nauda ka nau ta nau.Esmu 2gr.invalids un ta ir puse no manas pensijas.Ko man darit vai zinot Policijai par krapsanu.Mans telefona nr 24942989

02.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.04.2022

Labdien, Ansis612!

Pēc sistēma pieejamajiem datiem redzam, ka no pasūtījuma atteicāties 29.03.2022. Mūsu darbinieks 30.03.2022 uzsāka naudas atgriešanu, bet nevarēja to pabeigt dēļ neprecizitātes konta numurā un/vai naudas saņēmēja datos. Tajā pašā dienā Jums tika nosūtīta SMS un e-pasts ar lūgumu šos datus precizēt. Diemžēl, atbildi no Jums nesaņēmām.

Mūsu darbinieks ar Jums šodien sazinājās un vienojās par risinājumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

A

Komentāri (4)

Good Intentions 03.04.2022

Ja nesanāca samaksāt, tad no kurienes uzradās 149,99€?

Good Intentions 03.04.2022

Pieļauju, ka runa iespējams gāja par darba dienām līdz ar ko sestdiena un svētdiena neskaitās.

A ansis612 03.04.2022

Nu ju pagajusi nedela

A ansis612 03.04.2022

Naudu no mana Luminar konta uz 220 kontu LV45UNLA005001440657 nosutija,bet pirkumu apmaksat nevareja,kapec,to esnezinu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes