220.lv - Nepareiza prece
Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv.
Pēc laika saņēmu sūtījumu - mājās atverot, izrādījās, ka piegādāts nevis manis pasūtītās preces, bet bērnu sporta apavi.
Vienīgais, ko atbildēja klientu serviss, ka man ir 14 dienu atgriešanas iespējas.
Neuzskatu, ka viņu loģistikas kļūdas dēļ man būtu jātērē savs laiks, degviela vai nauda, lai mēģinātu atgriezt vai nosūtīt viņiem nepareizo preci un vēl mēģināt atgūt savējo.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Vairākas reizes jau rakstīju uz jūsu - [slēpt]@220.lv, gan pasūtījuma numurus, gan bildes.
Vienīgā palīdzība bija - atvainojamies par neērtībām!
Pēdējā reize, kad izvēlos kaut ko no šī uzņēmuma! :)
Cien. Zarinsh!
Ņemot vērā ienākošo e-pastu un zvanu apjomu bez konkrēti norādīta pasūtījuma numura mums nav iespējas izskatīt Jūsu iesniegto sūdzību.
Lai izskatītu šo situāciju un varētu sniegt Jums atbildi, lūdzam minēt pasūtījuma numuru.
Pievienot komentāru