www.sudzibas.lv 220.lv Nepareiza prece

220.lv - Nepareiza prece

Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv.
Pēc laika saņēmu sūtījumu - mājās atverot, izrādījās, ka piegādāts nevis manis pasūtītās preces, bet bērnu sporta apavi.
Vienīgais, ko atbildēja klientu serviss, ka man ir 14 dienu atgriešanas iespējas.
Neuzskatu, ka viņu loģistikas kļūdas dēļ man būtu jātērē savs laiks, degviela vai nauda, lai mēģinātu atgriezt vai nosūtīt viņiem nepareizo preci un vēl mēģināt atgūt savējo.

01.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.04.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Zarinsh 01.04.2022

Vairākas reizes jau rakstīju uz jūsu - [slēpt]@220.lv, gan pasūtījuma numurus, gan bildes.
Vienīgā palīdzība bija - atvainojamies par neērtībām!

Pēdējā reize, kad izvēlos kaut ko no šī uzņēmuma! :)

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.04.2022

Cien. Zarinsh!

Ņemot vērā ienākošo e-pastu un zvanu apjomu bez konkrēti norādīta pasūtījuma numura mums nav iespējas izskatīt Jūsu iesniegto sūdzību.

Lai izskatītu šo situāciju un varētu sniegt Jums atbildi, lūdzam minēt pasūtījuma numuru.

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes