220.lv - slikts serviss
Girbu brīdīnāt visus, kas pērk jebko izmantojot internetveikalus. Pārbaudiet preci neatejot no kases! It īpaši 220. Kastē var būt bojata prece, vai manā gadījumā nebūtu preces vispār! Ja konstatēsiet to mājās, neko nevarēsiet pierādīt. It īpaši tas attiecās uz mazu pēc svara un dārgu preci: zelts, garžeti utt. Manā gadījumā par gandrīz vai 300 euro sanemu tukšu viedpulksteņa kasti.
Pēc svara nereāli saprast, vai kaste ir tukša vai ne. Nevar arī uz sitiena saprast, vai iepakojums bojāts, vai ne. Darbinieki, protams sevi aizstaj, jo tiem arī ir procedūra, kura acimredzami netika ievērota.
Īsumā: saņemu preci, nēpārbaudīju to uz vietas, atnacu mājās, saku vērt vaļā un konstatēju ka 220 iepakojums ir ieplēsts vienā pusē, kas nebija acimredzami. Domāju, nu viss, dabūju no kāda atgrieztu preci, pulksteņa iepakojums arī bija smuki atvērts- ar nazi nogriezta līmpleve, kastē pulksteņa iedalījums tukšs, viss parējais ir (lādētājs, instrukcija).
Atgriezos Akropolē, lai noskaidrotu wtf. Darbiniece, kas preci izsniedza saka uz mani bļaut ka 220 iepakojums bija ciet, jo tiem tas ir jāparbauda. Un viņiem tas bija jānosvēr, kas "protams, bija izdarīts". Pasūtīja mani majās ar formulējumu: skatisimies kameras 2 darbadienas. Pēc 7 dienam mani pasūtīja vel talāk ar secinājumu, ka nekā kameras neatrada.
Ta ka preci veikals izsniedz ietītu plevē, nevar redzēt, vai originālais iepakojums ir bojats, vai nē. Īstenībā ta ir krāpšana
Gribu piebilst, ka mēs ar vīru esam 220 VIP klienti, rēķinus apmaksājām tai pašā mirkli, man tagad ir zīdainis uz rokām un pēdējais, ko es gribu ir sūdzēties ar veikalu un pierādīt, ka neesmu zagle.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Cik reizes jau to esmu darijusi. Jau zinu savu pasūtījuma numuru no galvas. 14133167. Arī uz palīdzību rakstīts. Tik vien automatiskas atbildes saņemtas. Telefoniski arī neskaitamas reizes ar jums sazīnājos.
Jau uzrakstīts iesniegums poicijiai.
Labdien, Jekaterina!
Paldies par sniegto informāciju.
Tāpat kā Jūs, arī mēs esam apbēdināti par radušos situāciju. Mēs atvainojamies, ka tās risināšana ir aizņēmusi tik ilgu laiku, jo iepriekš nav nācies ar šādu situāciju saskarties.
Kā jau Jūs informējām, mēs esam veikuši iekšējo izmeklēšanu, bet tā nedeva rezultātu, kas ļautu Jūs atzīt par cietušo un kompensēt zaudējumus. Tāpēc novērtējam, ka esat vērsusies policijā, kas varētu palīdzēt ātrāk atrisināt šo situāciju cietušajam par labu.
Mēs apliecinām, ka sadarbosimies ar policiju un veiksim visas nepieciešamās darbības, lai šo situāciju labotu.
220.lv
Komentāri (1)
Cik reizes esmu iepirkusies 220.LV - vienmēr tikuši kaut kādi brāķi. Iespējams, man vnk nepaveicās un tikai sakritība, bet es ļoti labi saprotu Jūs - nepatīkami