Adrese: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37163588024 |
Darba laiks: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
1a.lv - Sūdzības un atsauksmes
1a.lv - Nekvalitatīva apkalpošana
Vēlos padalīties ar savu pieredzi,lai citiem nenākas saskarties ar nepatīkamām situācijām un ,iespēju robežās,no tādām izvairīties. Pasūtīju tajā datoru , un mēnesi pēc lietošanas tas atteicās strādāt. Nesu uz garantijas remontu,kurā norādīja,ka tas ir barošanas bloka defekts. Saņemu datoru no servisa,to man piegādāja kurjers līdz mājās (dators tika nodots datorsomā,taču,kurjeram atvedot,dators bija izņemts no datorsomas,un mašīnā tika ievietots tāpat vien (kas arī rada risku skrāpējumiem...
1a.lv - sūtījums,paviršība
Pasutīju datora pelīti 17.03.2015. un ar pasta staciju to man solīja piegādāt uz Liepāju ceturtdienā pēc plkst. 12. Nesaņemot preci ceturtdienā, es zvanīju piektdienas rītā uz 1a.lv un noskaidroju situāciju. Prece nebija izsūtīta, bet bija uz vietas un solīja to izdarīt un es to varēšu saņemt 24.03.2015. Šodien (24.03.2015) es preci neesmu saņēmis, zvanu atkal gan uz Pasta staciju, gan uz 1a.lv un noskaidroju to, ka 1a.lv internetveikals ir tikai šodien preci izsūtījuši. Kādēļ cilvēkam ir jāgaida prece 2 dienu laikā veselas 7 dienas??
1a.lv - Ne telefona ,ne naudas.
10.februārī nopirku telefonu internetveikalā 1a.lv. Divu dienu laikā man to piegādāja,likās forši,viss tik ātri un lēti. Tomēr atverot,ieslēdzot telefonu konstatēju defektu. Sazvanījos ar internetveikalu,teica,lai nogādāju to viņiem un tad man atgriezīs vai nu naudu vai arī tādu pašu jaunu telefonu. Nepatīkamais jau sākās ar to,ka man jāmaksā,lai nogādātu viņiem telefonu. 16.februārī nogādāju 1a.lv telefonu .Uz vietas tika noformēts pieņemšanas akts,kurā tika minēts,ka šis process būs maksimāli...
1a.lv - TV
Друзья никогда не покупайте в этом интернет магазине, обман будет начиная от получения товара заканчивая гарантией а вернее ее отсутствием.Dārgi draugi, nekad neko labāk nepirkt 1a veikala, problēmas sakas no preces saņemšanas brīdi un garantijas izpilde
1a.lv - Nepērciet neko
Labdien! Tātad pasūtiju jaunu datoru no www.1a.lv ar gatavu operejsistēmu virsū LINUX. Kad atnāca dators,nepietiekot ar to,ka dators atnāca nevis pēc 1 dienas,net pēc 5 dienām,izrādijās,ka LINUX uzinstelēts ir tikai nosaukumam,datora operejsistēmai izrādās nav grafiskās vides,un palaist datoru nav iespējams,vajadzīgi diski ar Licenzēm un sazin ko vēl,un pārinstelēt arī nav iespējams,jo kamēr nav nodzēsts LINUX tikmēr windows uzinstelēt nevar,bet dators ieslēdzas tik līdz vietai,kur sāk lādēt LINUX. vienkārši sakot murgs...
1a.lv - Dīvaina naudas atdošanas/neatdošanas shēma
Iegādājos planšeti ACME 1a.lv veikalā. Konstatēju trīs trūkumus - vāja skaņa caur austiņām, nav uz Android uzinstalēts Play Store, izdedzis viens pikselis. Pēc pāris dienām nolēmu planšeti dot atpakaļ un prasīt naudas atmaksu. Ar šo jautājumu mani aizsūtīja pie 1a.lv servisa nodaļas. Apkalpojošā persona pieņēma preci, iztaujājot par iemesliem, kāpēc vēlos atdot pirkumu. Tāpat paprasīja, vai man ir SWEDBANK konts, jo tad naudu vienas dienas laikā ieskaitīšot atpakaļ. Man bija SEB konts - nu...
1a.lv - NEPROFESIONALITĀTE!!!
Pasūtīju preci (darba diena; prece ir noliktavā) un veicu apmaksu 10:00 (no Swedbank uz Swedbank) norādot rēķina numuru, lai saņemtu pasūtījumu Omniva pakomātā tajā pašā dienā pēc 18:00. Jo kā rakstīts noteikumos - kontā naudai ir jāienāk līdz plkst. 13.00, lai pasūtījumu saņemtu tajā pašā dienā. Swedbank ietvaros pārskaitījums ienāk gandrīz momentāli, bet apstiprinājuma epastu saņēmu 13:05 Piezvanīju un izrādās, ka pasūtījumu saņemšu tikai nākamajā dienā (maksājumus pārbauda 3-4 reizes dienā...
1a.lv - Apkalpošana
Sveiki, neiesaku izmantot šo i-neta veikalu tiem cilvēkiem, kuri dzīvo ārpus Rīgas un Rīgas brauciens ir reti, lai speciāli dotos pie viņiem klātienē un nodotu preci, kas nav izturējusi lietošanai paredzēto laiku. Attieksme bezkaislīga ar decembri mēs vairs nepieņemam ar pasta starpniecību nosūtītās preces remontam. Telefons nostāvēja Rīgā pasta nodaļā mēnesi-kad vairākkārt zvanīju un lūdzu, lai to izņem tiku vienmēr maldināta jā protams, kurjers tiks nosūtīts tam pakaļ.... un tā meneša garumā...
1a.lv - Garantijas problēmas
Viss ir tīri labi, kamēr esat šī internet veikala pircēji, taču, kad sākas problēmas ar nekvalitatīvas preces garantiju, tad 1a.lv veikals ir ļoti nepretimnākošs un gandrīz vai sūta "3 mājas tālāk". Lai gan viņu pašu mājaslapā norādīts, ka viņi pieņem preces uz garantiju, realitāte ir savādāka, jo izrādās preci pašam ir jānogādā pie kaktu servisa (manā gadījumā "Elektronika Serviss", kas ar 99% iespējamību paziņos, ka paši esat vainīgi pie preces nepareizas lietošanas, kā manā gadījumā, lai gan tur ir skaidri redzams, ka ierīce saplīsusi nekvalitatīvas plastmasas dēļ).
1a.lv - Piegādes datums
Tātad sāksim ar to, ka manas preces piegādes datums visu laiku mainās, nu kas tas ir? Un, kad tu vēlies ar viņiem sazināties , kā piemēram es - zvanot, un atstājot ziņu, ka esmu zvanījis un gaidīšu viņu zvanu nākamajā darbadienā, es uz to varu necerēt...Un, ja to preci nepiegādās 10. janvārī, es vienkārši prasīšu naudu atpakaļ (360€)un pirkšu telefonu ''RD electronic'', MURGS ne i-veikals!
1a.lv - Klientu apkalpošana
Ikkatru reizi, kad esmu mēģinājis veikt pasūtijumu 1a.lv internetveikalā problēmas sākās jau ar piegādi uz viņu kantori. Sākotnēji tiek norādīts viens datums, visu esmu ieplānojis un izbrīvējis laiku norādītajā dienā, tomēr nebiju vēl saņēmis ziņu, ka ir jau uz vietas, tāpēc sākotnēji uzrakstīju uz e-pastu, pēcāk arī piezvanīju un noskaidrojās, ka kārtējā kavēšanās ar precēm ( varēja jau paši paziņot ). Šāda problēma radusies ikkatru reizi. Ir bijuši vēl labāki gadījumi, atnāk ziņa, ka mana...
1a.lv - Klientu apkalpošana
Sākās viss ar to, ka tieši pirms svētkiem pasūtījām konsoli brālim, bet kā par nelaimi, konsole vienkārši neatbilda datora operētājsistēmai - 31.decembrī devāmies ar konsoli uz Mūkusalas ielu, kur ļoti nekompotenta darbiniece paskaidroja, ka viņa domā, ka 14 dienas ir neskaitot svētkus, jo pa svētkiem strādā tikai preču izsniegšana, ne remonts.Tā nu sagaidīju kamēr paiet svētki, cerēdams, ka 14dienas nebūs pagājušas, lai nauda nebūtu izdota velti.Protams, nācās izbrīvēt laiku, kavēt darbu...
1a.lv - Cenas un atlaides
Internetveikalā 1a.lv pārsvarā apmeklēju lapas ar datoru precēm. Esot 1a.lv klientam vairākas reizes un regulāri apmeklējot šõ veikalu, esmu ievērojis ka uzrādītās atlaides nesamazina preces cenu, bet gan vienkārši uzrāda augstāku iepriekšējo cenu. To ievēroju salīdzinot cenas ar citiem veikaliem kuros cenas tām pašām precēm ir pat zemākas bez atlaides.Spilgts piemērs:Prece AMD FX-SERIES FX-6300 http://www.1a.lv/datoru_komponentes/procesori/amd_fxseries_fx6300_sam3_box_fd630...⇄ ka...
1a.lv - обман
Заказали в 1а.лв санки ребенку на новый год с DPD доставкой на 31.12,обещали доставить. 30 числа захотела зайти в свой профиль, посмотреть во сколько будет доставка, но написали, что такого эмайла в их системе не существует.Позвонили в магазин, нам сказали : доставки не будет, приезжайте 31 числа сами. Мы приехали, отстояли очередь в 15 человек и нам сказали, что нашего заказа не будет вообще!Вот так вот работает данный "магазин "...Никому не советую туда обращаться!!!!!
1a.lv - Krāpnieki
17. decembrī veicu pasūtījumu interneta veikalā 1a, pie preces pasūtīšanas bija norāde ka prece tiks piegādāta līdz 19. decembrim. Pienāca 19.decembris, bet no interneta veikala ne ziņās ne miņas, tā nu zvanīju pats- atbildēja ka maksājumu ir saņēmuši un prece tiks piegādāta līdz nākošajai pirmdienai- 22. decembrim. Tad 22., 23. decembrī arī centos sazvanīt, kas man izdevās tikai 23. decembra vakarpusē, uz ko man atbildēja ka maksājumu ir saņēmuši, bet vairāk neko nevarot pateikt, un ka ar mani...
1a.lv - pazudusi prece
Pazudis SAMSUNG TV 40" un neviens nevar vai nevēlas dot atbildi! Vienā no retajām reizēm 1a.lv operatore man atbildēja, ka es var saņemt savu naudu atpakaļ ja man kaut kas nepatīk!Norunātajā datumā aizbraucu uz Mūkusalas ielu pakaļ TV bet man paziņo ka tur nav šī prece, ar kurjeru aizsūtīta uz adresi. Aizbraucu mājās un tur TV ARĪ NAV! Ziemassvētki pagājuši, zvanu uz 1a.lv, man atbild: TV jābūt adresē!!! Operatorei prasu pakas numuru lai varu izsekot kur atrodas mana Ziemassvētku dāvana!Ieeju DPD mājas lapā, ierakstu numuru bet tur paziņojums ka tāds numurs nav! PRIECĪGUS UN GAIŠUS SVĒTKUS!
1a.lv - Melo par piegādes datumu!!!
Nepatīkamu situāciju pirmssvētku laikā sagādāja intrnetveikals www.1a.lv. Noformējām pasūtījumu, lai iegādātos planšeti. Mājaslapā bija norādīts konkrēts datums, kad varēs saņemt preci birojā. Noteiktajā datumā interesējoties par preci un taisoties tai braukt pakaļ, uzzinu, ka preci būs iespējams saņemt tikai pēc svētkiem, tiek minēts cits datums, kurš vairs galīgi nav man aktuāls. Ļoti nepatīkama prakse.
1a.lv - NEIESAKU
Nevienam neisaku i-veikalu www.1a.lv Līdz naudas saņemšanai tik daudz paziņojumi nāk uz e-pastu, bet kad gaidi jau piekto dienu preci, nav ne paziņojumi ne zvani. Pats aizsūtu jautājumu pa e-pastu, tad nākoša dienā zvana un pasaka ,ka tomēr nav nekā piejams. Protams es vēl nezinu, kad mana iemaksātā nauda tiks atgriezta.Vēl ļoti svarīgs punts, ja Jūs vēlaties viņus sazvanīt uz mob.tel., tad ziniet , ka tas ir maksas tel. kura min. maksā 0,25centusVārdsakot padomājiet labi vai Jums vajaga šada veida problēmas.
1a.lv - nauda samaksāta , bet preces nav
Pasūtiju meitai planšeti no kataloga interneta veikalā 1a .Pēc pāris dienām uzrakstīja ka nav tādas preces un ar mums sazināsies lai izlemtu ko darīt tālāk.Pagāja vēl dažas dienas un kā jau varēja nojaust neviens nesazinājāsar mani.Uzrakstīju atbildes e-mailu ar citu izvēlēto preci par apmēram tādu pašu summu.Un atkal klusums.Atkal zvanu .Man no sākuma skaidro ka nekā nezina ,bet beidzot aiziet un noskaidro ka tomēr viss kārtībā un 23 datumā būs.22 decembrī zvanu lai precizētu un atkal vecā...
1a.lv - Товар
Купил безпроводную клавиатуры и по причине соединения не через USB РЕШИЛ ОБМЕНЯТЬ В ТЕЧЕНИИ 2 Х НЕДЕЛЬ КАК УКАЗАНО В НОРМАТИВНЫХ АКТАХ нашего государства, но нет придя в магазин на покупке якобы обнаружили какие то дефекты да и компетенция сотрудницы желала чего то лучшего! Ни здравствуйте ни досвидания. Это не первый случай выходящий вон. По сути сервиса у ни ноль !Думал обратиться в права потребителя но дороже свое время чем бумажная волокита.Больше по факту ничего не куплю в магазине. Замечу что мы говорим сейчас о сервисе а не о ценах на товар.