1a.lv - Slikts serviss
Tātad, nopirku telefonu internetveikalā 1a.lv - Overmax Vertis 5020 Aim, sākums ir labs- ātra apkalpošana, piegāde, pirmais iespaids radās labs. Pagāja 2 mēneši. Telefons citreiz sāka pats restartēties, pat nonāca pie kā tāda, ka tas pats izslēdzas un vairāk neslēdzas iekšā. Padomāju, viss, beigas ķīnietim, bet kaut kā pēc vismaz 8 stundu slēgšanās tomēr atdzīvojās. Tā notika 2 reizes, pa to laiku telefons nebija lietojams vispār. Kad tā notika 3.reizi - opā, tālāk par Overmax logo nekur netiek. Sāku rakstīt uz 1a - man pasaka, ka labāk vest telefonu pie viņiem uz servisu, tur viņi visu salabos un atdos labākajā kārtībā. Tā viņš 2 reizes ceļoja uz Rīgu. Pirmo reizi servisā viņi izdomāja atrunu, ka operētājsistēmas nojukšanu izraisījis tikko ieplīsušais stikliņs, kas pat ar roku nebija sataustāms! Nu nav taču iespējams, ka ārējais stikliņš izraisītu Android nojukšanu. Ok, pēc 2 nedēļām atkal tālrunis tika vests uz servisu, bet šoreiz - Mātesplate. Kādā veidā vispār tas var notikt? Tā nu viņi noplātīja rokas un atvadījās. Es nesaprotu, kā no sākuma problēmas var izraisīt stikliņš, bet 2 nedēļas vēlāk, burbuļplēvē un kastītē iepakotam telefonam salūzt mātesplate, pie tam, ja mātesplate būtu savainota, pavisam noteikti būtu cita problēma nevis tāda pati, kā iepriekš. Es nesaprotu, kā ar tādu attieksmi pret klientiem, šis veikals var būt "labākais" Latvijā?
Cik arī atceros, 1a piedāvāja garantiju uz veseliem 2 gadiem, tātad, ar softa problēmām. Lieki piebilst, ka telefonam nav bijis root un arī custom os nav ticis likts, tātad, atbildību būtu jāuzņemas veikalam, bet ko viņi - veikli atgrūž klientus, cerot, ka viņiem nav nekādas saprašanas gar tehniku. Cik es saprotu, ja mātesplatei būtu kaut kāds defekts, telefons iekšā neslēgtos vispār, bet tas jau darboņiem vienalga ;)
Sveiki, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lūgums, sazināties ar mums, ja Jums ir kādi jautājumi, kas nav atrisināti.
Komentāri (4)
Overmax Vertis? Vajadzeja vel atpazistamako firmu izveleties....
Kaut vai Xamrevo Sitrev, kvalitatīvs serviss viņiem būtu jànodrošina tāpat.
Tad kad tu pats labprātīgi nopērc "miskastes produktu", tad nevajag vainot pārdevēju, ka viņi tev to pārdevuši. Visiem super-duper-uber lētajiem ir viena kopīga lieta - cena ir tāda, jo ražots atbilstošos kvalitātes standartos, izmantojot attiecīgas kvalitātes detaļas. Atruna, ka "viss tiek tažots Ķīnā" šeit nestrādā, jo svarīgi ir tieši no kā tiek ražots, nevis kur.
Attiecībā uz servisu, protams, var iebāzt galvu smiltīs un kliegt, ka pēc likuma garantija jānodrošina pārdevējam, taču visi labi saprotam, ka garantiju nodrošina produkta ražotāja pārstāvis - ja vien tādam Overmaxam tāds ir.
Veikali un e-veikali ir tikai pārdevēji, kas dod iespēju tev realizēt vēlmi nopirkt s*du un pēc tam p**ties ar visādām problēmām.
Varbūt der nežņaugties un nopirkt ko kvalitatīvāku un netraucēti lietot izvēlēto tehniku?
Beidziet pirkt NONAME brendus.. paņemiet tācu normālu brendu un lietojiet. Tiem tad vismaz drošība ka brāķu procents būs mazāks.
Un pirms pirkt kāpēc nepaskatīties atsauksmes globāli pasaulē? Kādas ir populārākās problēmas un rēķināties ar to.
Kāpēc sasteidzat pirkumus lētos. Nesaprotu.. it sevišķi brīdī, kad Android pārsātināba ir visur. Vnk papētiet!
Pārdevējam ir jātirgo un jāpiedāvā produkts. Kaut vai pēdējais mēsls. Ir kāds kam vajag mēslu tieši rezerves daļām.. nu katram savs. Bet nu parakņājieties googlē nav grūti taču, vai ne?!
Un tad vēl bļauj, ka Apple ir dārgs. Tad es viszmaz zinu, ka softs ar dzelzi normāli strādās kamēr fiziski nesaplēšišu un brāķis būs retāk. Nerunāju par Apple fanbojiem.
Vnk jāveic pirkumi apdomīgi.