Adrese: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37163588024 |
Darba laiks: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
1a.lv - Sūdzības un atsauksmes
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Prece Gembird Car Dashcam Dvr Full Hd1080p with gps tracker tika iegādāta 29.12.2016 un pa 60eur. No tā brīža pilnvērtīgi nedarbojas, visu laiku tika konstatēti traucējumi darbībā. Iekārta tika nodota servisa remontā 2 reizes. 27.12.2018 prece tika atgriezta garantijas servisā, garantijas ietvaros defekts tika konstatēts un apstiprināts, kā arī tika apstiprināta naudas atgriešana par šo ierīci 50eur apmērā. Vispirms man tika solīts, ka nauda tiks atgriezta 10 darba dienu laikā (t. I. Līdz...
1a.lv - поломка
Муж на новый год подарил смартфон, который самопроизвольно постоянно отключался. 3 января отдали в сервис на гарантию, сказали ждать 10 рабочих дней...Почти 2 месяца смартфон "РЕМОНТИРУЕТСЯ"...на просьбу вернуть деньги, чтобы купить другой не отреагировали...сказали ЖДАТЬ!...
1a.lv - Prece, ko pasūtu ir bojāta, pēc nodošanas labošanai, tiek atsūtīta tāda pati kā iepriekš, bez labojuma
Labdien! Vēlos informēt visus, kas vēlas, iegādātāties kādu preci intenreta veikalā 1A.lv. Es iegādājos elektronisko zobubirsti. Man atnāca komplektā otrs birstes uzgalis, kas bija bojāts, jo neturējās uz zobubirstes. Aizsūtīju preci atpakaļ, lai labotu šo problēmu. Vairāk kā mēnesi gaidīju, kad tiks noteikts diagnostikas slēdziens. Tagad man atsūta atpakaļ, ka problēma ir atrisināta un tuvākajā laikā saņemšu preci atpakaļ. Saņemu preci ,atveru iepakojumu un ieraugu, ka nekas nav ticis labot...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Nepiegādā preces noteiktajā laikā, nepabrīdina, ka pasūtījuma laiks tiek pagarināts. Pasūtīju dēlam kendama rotaļlietu 1. Februārī, pārcēla no 13. Februāra līdz 19. Februārim piegādes laiku, tā vēl joprojām gaidām. Sazinājos ar 1a, attieksme nekāda, pat nu jau vairs nevar apsolīt, kad šī prece vispār būs. Nevar noteikt vai jāgaida mēnesis, divi, vai tik ilgi, kad kendama bērniem nebūs aktuāla. Pretīga attieksme. Slikts serviss.
Atrisināta1a.lv - Visu gribam mierīgi atrisināt, bet visam ir robežas
Pasūtījām samsung veļas mašīnu, kuru saņemt ksenukai, lai ērtāk. Atvedot mājās, uznesot 5. Stāvā konstatējām, ka tas ir cits modelis. Zvanīju uz 1a info centru, norādīja, lai aprakstu problēmu e-pastā. Nosūtot vēstuli atnāca automātiskā atbilde, norādot ka informācija tiks apstrādāta, taču steidzamā gadījumā zvanīt pa tālruni - zvanīju, informēju atkal par savu situāciju teica, ka ja tomēr nosūtīts jau e-pasts, tad jāturpina komunikācija epastā (kapēc tad vispār jāliek piebilde: "steidzamā...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Ka uznemums pasutijam telefonus. Atnaca apstiprinajums, veicam apmaksu ... gaidam ... Pec laika top zinams, ka sadu modelu vairs nav un tadi netiek razoti (-: Mums piedava izveleties citu vai atgriezt naudu Izvelamies naudu, ko parasti atgriez 2 dienu laika Paiet 2 dienas ... naudas nav ! Zvanam ... jā parasti tā tas ir , bet tieši mums tā iznāca Musu cilveks nenokapa no telefona, kamer netikam lidz gramatvedibai ... Beidzot jā, nauda atskaitīta ! Tagad prasam kredīt rēķinu ... nu un te...
Atrisināta1a.lv - Nedarbojoša gaļas malamas mašīna , atrodas remonta jau 6 menesi .
Iegādājos gaļas malamas mašīnu Kenwood 1a.lv , pagājušā gada septembrī . Uzreiz mašīna nedarbojos un tika aizsūtīts veikalā ar atteiksme veidlapu 14 diena laikā .1a.lv internet veikals nosūtīju mašīnu uz garantijas remontu . Pēc 2 menesim saņemu mašīnu pēc remonta un gaļa malamas mašīna atkal bija nedarbojoša stavokli ! Paprasīju paskaidrot – kas bija izdarits remontā laika un kur bija problema ar mašīnu – atbilde diagnostika laika neatrodas nekadu vainu mašīnai . Nofilmeju un atsūtīju video ar...
Atrisināta1a.lv - Trūkst pragmatisma, slikta komandas saspēle.
Atgriežot preci, veikals piedāvā par šī preces vērtību iegādāties citu preci, aizmirstot piebilst par šī piedāvājuma termiņu. Ja pircējs no šāda piedāvājuma atsakās, viekals naudu atgriezt arī atsakās. Iekšēji organizācijā notiek futbols, starp apkalpošanas un servisa nodaļu, kur klientam tiek prasīts bumbu pašam spert (lūdzu uzrakstiet mūsu nodaļai...) . Tas nav korekti nedz pret pricējiem nedz juridiski saistoši, jo nav parakstīta vienošanās par kreditēšanu, ir tikai pieņemšanas-nodošana...
1a.lv - Slikts serviss, garantijas remonts, klientu ignorēšana
Iegādājos viedpulksteni 1a.lv, pagājušā gada maijā. Decembrī pulkstenis tika aizvests uz garantijas remontu - pulkteņa korpusam nolūza "kājiņa", kādēļ vairs nevarēja pievienot siksniņu. Garantijā nodots 15.12.2018. Garantijas PN aktā minēts, ka 30 dienu laikā tiks veikta ekspertīze un pieņemts lēmums. 20.12.2018 saņemts e-pasts ka pulkstenis nosūtīts uz ekspertīzi. Kopš tā laika uzņēmums nav devis nekādu ziņu kas notika ar manu preci. 06.02.2019 tika zvanīts uzņēmumam par garantijas remontu...
Atrisināta1a.lv - Nepamatots atteikums
19.10.18.nopirku internetveikalā blenderi,lietojot lielo krūzi jau pirmajā lietošanas reizē ,uzreiz ieslēdzot piedziņas zobrata mehānisms pārstāja darboties.Apskatot konstatējām,ka tas ir ieliets plastmasā,nav nekāda stiprinājuma kas to droši noturētu apvalkā un tas ir no plastmasas apvalka izkustējies.12.11.18.nogādāju blenderi Mūkusalas ielā 41,Rīgā SIA ,,Mobilukss,, garantijas darbnīcas servisa dienestā.15 dienu laikā,ka to nosaka LV likumdošana atbildi nesaņēmu,tikai pēc ilgas zvanīšana...
Atrisināta1a.lv - Krāpšana, slikts serviss un bojājumi
! Nesūtiet no 1a.lv! #izbojājam viņiem biznesu! 1a.lv ir apčakarējuši mani un daudz citus pazīstamos. Man bija rādīts ka pamatplate ir noliktavā un tiks atsūtīta 5. Februārī bet atsūtīs tikai 11. Un tas ir svarīgi jo delam ir projekta nedēļa skolā par datoriem. Un par servisu nerunājot par servisu man pasūtīja ieskrieties un kad ta ir mana vaina. Manus draugus apčakarēja tā kad viens bija pasūtījis pa 30 eiro dāvanu dēlam prieks fortnite bet viņam kods negaja un serviss teica ka nav viņu vaina...
Atrisināta1a.lv - Jau izpakota prece
Pasūtīju divus vingrošanas paklājus - viens atnāca tāds, kādam tam būtu jābūt - oriģinālajā iepakojumā. Otrs atnāca ietīts caurspīdīgā plēvē ar svītra koda uzlīmīti un atpakojot piedevām vēl bija netīrs! Krāsa arī neatbilst attēlā norādītai. Cena par abiem vienāda - neuzskatu, ka jau izpakota prece maksā tādā pašā cenā kā jauna..
Atrisināta1a.lv / Esperanza Della EKK007 Tējkanna - Vairākkārtēja piegādes termiņu maiņa, nekvalitatīva prece
4 reizes tika mainīts piegādes termiņš. Pati tējkanna nav lietojama - ūdenim ir piegarša un nepatīkama smaka. Tika ievērota tējkannas kopšanas instrukcija (pirms lietošanas uzvārīts ūdens, izliets, ieliets svaigs ūdens un vārīts atkal, atkārtots instrukcijā noteikto reižu skaitu), arī ar pašu ūdeni problēmu nav (vārot katliņā nav nekādu smaku un piegaršu). Atsauksmi 1a mājaslapā atstāt nevar.
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Jau kuro reizi pasūtot preci 1a.lv veikalā tieku pievilts, sākumā uzrādās ka prece ir noliktavā, bet pēc tās pasūtīšanas atnāk ēpasts ar ziņu ka prece diemžēl vairs nav pieejama un dažu dienu laikā nauda tiks atgriezta. Nav pirmā reize un pieņemu ka neesmu vienīgais.
Atrisināta1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Preces nepiegādāšana un neinformēšana
16.01.2019 pasūtīju preces 1a.lv par summu 400€. 22.01.2019 saņēmu epastu par to, ka prece ir izsūtīta. Kā plānotais saņemšanas datums tika norādīts 22.01.2019. Gaidu, gaiduun tā arī nesagaidu. Uz 26.01. Uzrakstu epastu, lai mani informē par preces statusu in piegādes termiņiem, tā arī nekādu atbildi dienakts laikā nesaņēmu. Joprojām gaidu...
Atrisināta1a.lv - Maldināšana
Jau trešo reizi 1a nepiegādā preci norādītā laikā. Iespējams, ka komersants apzināti maldina klientu, lai piesolot ātru piegādi, pārdotu preci. Citos interneta veikalos man tāds slikts serviss nav gadījies. Domāju, ka pirmās reizes vienkārši neveicās, bet maldināšana jau trešo reizi rada domas, ka tā ir pastāvīga. Esiet apdomīgi, neiekrītat uz šo nekvalitatīvo un maldinošo komersanta alkatību.
Atrisināta1a.lv - плохой сервис
Дамы и господа заказывая товар в 1А LV, будьте готовы к тому что после того как вы получите смс, приедете забирать товар, вам могут сообщить что вашего товара нет и предложат ждать или взять другой товар в результате, потраченное время и деньги и испорченное настроение.
1a.lv - Slikts serviss, maldināšana
Vairākas reizes izmantoju 1a.lv pakalpojumus un esmu ļoti neapmierināts. Pirmajā reizē pasūtīju vairākas preces vienlaicīgi un, lai gan visām precēm bija norādīts, ka tās ir iespējams saņemt nedēļas beigās, es tās saņēmu tikai nākamajā nedēļā. Šāda pati pieredze bija arī manai draudzenei. Viņa pasūtīja kaķu kastīti un citus svarīgus piederumus kaķēnam un stāsts tas pats - norādīts, ka preces tiks saņemtas nedēļas beigās, bet realitātē tās tika saņemtas nākamajā nedēļā. Tas radīja liela...
Atrisināta1a.lv internetveikals - Preces pieejamība, saņemšanas datumi
Veicu pasūtijumu 1a.lv internetveikalā 07.01.2019. Preču pieejamību pārbaudīju, jo preci nepieciešams saņemt pēc iespējas ātrāk. Izvēlos visu, kur rakstīts pieejamība nākamajā dienā. Apstiprinot pasūtījumu "nākamā diena" jau pārtop par 16.01.2019. Pienākot 16.01.2019., protams, nekādu ziņu, saņemšanas laiks netiek pārmainīts, un info arī nekāds, ka prece kavētos. Tikai nākamajā dienas vakarā saņemu ziņu, ka pasūtījums pārcelts uz 18.01.2019., kurā atkal, protams, nekādu ziņu, un pasūtījuma nav...
Atrisināta1a.lv - Preces saņemšanas datumu maiņa bez paziņojuma
Pasūtīju preci, kurai norādīts piegādes laiks 16.01.2019, šajā datumā protams nekādu paziņojumu nesaņēmu. Sazinoties ar 1A 17.01 no darbinieka uzzinu, ka piegādes datums precei ir mainījies uz 23.01. Kāpēc vismaz paredzētajā piegādes datumā netika nosūtīta informatīva ziņa par piegādes datuma maiņu ? Savādāk sāku domāt, ka pasūtījums ir pazudis. Šobrīd šis izskatās pēc ļoti slitas klientu apkalpošanas/informēšanas par pakalpojumu. Visdrīzāk zinot īsto piegādes datumu pasūtījuma brīdī, nemaz nebūtu to pasūtījusi, bet preci vai pakalpojuma sniedzēju būtu mainījusi.