Atrisināta1a.lv - Visu gribam mierīgi atrisināt, bet visam ir robežas
Pasūtījām samsung veļas mašīnu, kuru saņemt ksenukai, lai ērtāk. Atvedot mājās, uznesot 5. Stāvā konstatējām, ka tas ir cits modelis. Zvanīju uz 1a info centru, norādīja, lai aprakstu problēmu e-pastā. Nosūtot vēstuli atnāca automātiskā atbilde, norādot ka informācija tiks apstrādāta, taču steidzamā gadījumā zvanīt pa tālruni - zvanīju, informēju atkal par savu situāciju teica, ka ja tomēr nosūtīts jau e-pasts, tad jāturpina komunikācija epastā (kapēc tad vispār jāliek piebilde: "steidzamā jautājumā zvaniet"?) . Pēc vairākām dienām epastā lūdza mums nosūtīt fotogrāfiju ar veļas mašīnu, kas atrodas mājās un tās modeļa numuriem - nosūtījām, nekādqas atbildes vēl vairākas dienas. Epastā jautājot kāds būs risinājums un ko darīt 1a.lv darbiniece norādīja, ka nav iespējama preces apmaiņa (mūsu plānotā veļas mašīna vēljoprojām atrodas pieejama viņu mājas lapā, tikai palikusi dārgāka) , tādēļ piedāvā kredītrēķinu par kuru varam nopirkt jeb kuru citu 1a preci - šis risinājums mums neder, jo vajag to veļas mašīnu, kuru pirkām, bet to vairs nevaram par šo summu iegādāties, jo kļuvusi dārgāka. Nokļuvām līdz tam, ka būs kurjers pirmdienas rītā ap 10.00 (speciāli atprasoties no darba draugs brauca uz mājām, lai nodotu veļas mašīnu) tad arī tiks izlemts kāds būs situācijas atrisinājums, atbraucot kurjeram, kurjers nav bijis informēts, ka jāpaņem veļas mašīna un viņš to izdarīt nevar - aizbrauc. Kurjeru gaidām atkal nākamajā dienā, veļas mašīnu savāca. E-pastā tika norunāts, ka nepareizo veļas mašīnu saņemot tiks rasts risinājums, veļas mašīnu paņēma trešdien, šodien ir pirmdiena un vēl nav nekāda informācija. Šis viss jau risinās vairāk kā mēnesi - mēnesi mums mājās nav veļas mašīna, šis jau vairs nav normāli. Vairākas reizes zvanīts uz 1a.lv info tālruni, taču tam nav jēga, jo viņi ar atbildīgām personām nesavieno. Visu gribam mierīgi atrisināt, bet visam ir robežas un nāk jau prātā beztabu vai ptac piesaistīšana, jo šis jau ir apnicis.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot citu preci. Nekādā gadījumā ar nolūku tas netika darīts.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Paldies, veļas mašīnu saņemsim nākamnedēļ.
Tomēr komunikācijas iespējas vajadzētu uzlabot, lai ar personālu varētu sakontaktēties ne tikai ar e-pastu starpniecību, bet arī telefoniski, citādi ar e-pastiem komunikācija ir ļoti lēna.
Komentāri (1)
20.februārī paziņoja, ka saņemsim nākamnedēļ veļas mašīnu, saņēmām šodien, gandrīz vēl 3 nedēļas vēlāk. No janvāra šis ievilkās, nervu bojāšana, komunikācija drausmīga, pilnīgi neefektīva. Katru nedēļu solīja, ka būs. Cilvēkiem tomēr jāstrādā un kurjeru nav iespējams gaidīt 24/7.
Tiešām slikta pieredze, diez vai kādreiz vēl izvēlēsimies 1a.lv pakalpojumus.