Atrisināta1a.lv - Trūkst pragmatisma, slikta komandas saspēle.
Atgriežot preci, veikals piedāvā par šī preces vērtību iegādāties citu preci, aizmirstot piebilst par šī piedāvājuma termiņu. Ja pircējs no šāda piedāvājuma atsakās, viekals naudu atgriezt arī atsakās. Iekšēji organizācijā notiek futbols, starp apkalpošanas un servisa nodaļu, kur klientam tiek prasīts bumbu pašam spert (lūdzu uzrakstiet mūsu nodaļai...) . Tas nav korekti nedz pret pricējiem nedz juridiski saistoši, jo nav parakstīta vienošanās par kreditēšanu, ir tikai pieņemšanas-nodošanas akts. Pašreiz iesniegta pretenzija ptac. Domāju ar to problēmas nebūs. Interesanti tikai, kā viņi veiks iekšējo grāmatvedību, ja kredītrēķins būt jāatmaksā, bet par to jau pasūtītas 50 vienības, kas var izrādīties pēkšņi kļūt nevajadzīgas un atteiktas.
Godīgi sakot, gan vilšanās, gan interese gan smiekli, bet katrā ziņā, šoreiz pret stulbumu ar stulbumu: d
Labdien,
Nododot preci servisa nodaļā netika iesniegta atteikuma veidlapa par naudas atgriešanu. Kredītrēķina piešķiršanu apliecinājāt ar parakstu pieņemšanas aktā. Dotajā brīdī ir redzams, ka kredītrēķinu esiet izmantojis jauniem pirkumiem.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru