Atrisināta1a.lv - krāpšanās un slikts serviss
Jau rakstīju par problēmām par blenderi. Man atnāca noraidījums par garantiju,vērsos PTAC ar jautājumu -ko darīt šajā gadījumā.Ieteica uzrakstīt iesniegumu.Uzrakstīju!Labāk nebūtu rakstījusi,jo tagad saprotu ,ka taisnību panākt vienkārši nav iespējams.PTCA aizsūtīja rakstisku pieprasījumu A1 un pārsūtīja atbildi man,ar to viss arī beidzās!Neviens pat neiedziļinājās atbildes būtībā!A1 uzrakstīja sīkāk savā atbildē kā tajā,kas tika sniegts man.IZRĀDĀS,ka es esmu centusies izjaukt blebderi,skrūvējusi vaļā nažu savienojuma skrūvi un to sabojājusi...BET- skrūves tur VISPĀR NAV! Nav pat ko skrūvēt!
Zvanīju uz A1 un lūdzu savienot ar šo speciālistu vai vadošo darbinieku lai noskaidrotu situāciju. TIE NAV sasniedzami,varu rakstīt tikai iesniegumu.
NEPĒRCIET un nebojājiet savus nervus!1A ir aizsargājies no visām pusēm,nesasniedzams !Tirgo mēslus,atrakstās ,sniedz nepatiesas atbildes,lai tikai nevajadzētu neko atgriezt atpakaļ!
Labdien,
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka prece ir mehāniski bojāta, līdz ar to preces apmaiņa vai preces labošana garantijas ietvaros tiek atteikta. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru