Adrese: |
Dzirnavu iela 105 Rīga Latvia - LV- 1011 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67000177 |
Fakss: | +371 80008041 |
Darba laiks: |
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 10:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas |
Sociālie tīkli: |
Tet - Sūdzības un atsauksmes
Lattelecom - Slikts serviss
Sūdzība par lattelekom. Nolemu mainīt pakalpojuma veidu pieslegt internet izvēloties senjoru paku un interaktīvo televiziju pieslēgums tika veikts 11 decembrī 2017 g mani nebrīdinot ka janodo sūdzība par lattelekom. Nolemu mainīt pakalpojuma veidu pieslegt internet izvēloties senjoru paku un interaktīvo televiziju pieslēgums tika veikts 11 decembrī 2017 g mani nebrīdinot ka janodot dekodiers un jaatsakās no iepriekšējā virzemes pakalpojuma tika piestadits reķins gan par jaunuzstādīto...
Lattelecom - Slikta cena, slikti pakalpojumi.
Lattelecom “Zelta” klients labdien visiem darba ļaudīm, šodien vēlos dalīties ar savu televīzijas un interneta lietošanas pieredzi, kaut gan parasti šādas lapas neapmeklēju un rakstus/komentārus neatstāju, šoreiz izdomāju, ka šī būs vairāk nevis kā mana sliktā pieredze, bet gan iespēja citiem parādīt risinājumu līdzīgai problēmai! Ilgi biju lattelecom klients, pirmos pāris gadus viss bija kārtībā, kvalitāte laba, cena pateicīga un visi mājā apmierināti, ko vien vairāk varētu vēlēties, vai ne?...
Lattelecom e-veikals - Neiesaku pirkt elektrotehniku Lattelecom.
03.12.17.atkārtoti t/c Spice Lattelecom veikalā atkārtoti nodevu garantijas remontā planšetdatoru Acer B3-A20, jo tas atkal pēc vairāk kā mēnesi ilgā garantijas remonta vairs nedarbojās. Pievienoju lūgumu atzīt preces brāķi, kā arī izskatīt šo jautājumu pēc iespējas ātrāk, nevis atkal likt gaidīt tik ilgu laiku, atstājot mūsu ģimeni bez ļoti nepieciešamās ierīces. Pēc divām nedēļām interesējos, kādā stadijā ir šis jautājums, jo nekādu ziņu neesmu saņēmusi. Neviens no konsultantiem absolūti...
Lattelecom - Darbs Lattelecom (Nav vērts lieki tērēt laiku un bojāt nervus)
Ja kādam rodas vēlēšanās pīties ar šo kantori, lūdzu to nedarīt. Kāpēc, jautāsiet? Ļoti vienkārši! Pieņemot darbā sastāsta pilnas ausis par labumiem un tā tālāk, bet realitāte ir tāda, ka kā jau jauniņajam prasīt palīdzību nav kam, jo galvenais skraida apkārt un kolēģi nav kompetenti. Runa iet gan par Cēsīm, gan par Rīgu, gan veikalos, gan birojā. Strostēs tevi pēc pilnas programmas un ja kaut ko izdarīsi ne tā, nevis paskaidros un mēģinās rast risinājumu, bet gan vienkārši pasūtīs. Atvainojo...
Lattelecom - Rupjš, nepieklājīgs meistars
Cik ļoti nepieklājīgs un rupjš meistars! Bija nepieciešams pieslēgt televīziju, iepriekš tā bija vienā istabā, tagad vajadzēja pārlikt uz otru. Dekoderis jau pašai ir, tikai nesaprotu neko no vadiem, tāpēc bija nepieciešams meistars, kas visu izdarītu - pievienotu vadus, visu saslēgtu, kā vajag. Vēlos uzsvērt, ka par šo pakalpojumu maksāju 30 eiro, tāpēc vēlos saņemt cilvēcīgu attieksmi! Meistars ieradās ar vēl vienu dekoderi, kuru nemaz nebiju pasūtījusi, jo skaidri teicu - man jau ir vien...
Lattelecom - Katastrofāls, serviss komunikācija ar klientu
Katastrofāla TV un interneta pakalpojuma NE-ierīkošana un komunikācija ar klientu vienā no vadošajiem valsts uzņēmumiem LATTELECOM 3,5 mēnešu garumā! Krāpšana un pilnīga necieņa! 2017.gada 29.augustā Rīgas centrā (Grīziņkalna rajons) pieteicu lattelecom mājas viedtelevīzijas+interneta pakalpojumu. 05.decembrī uzņēmums kārtējo reizi (5. plānotā vizīte manā dzīvoklī, plus 5. sagandētā darba diena) solīja nodrošināt pakalpojuma pieslēgšanu, meistars vienkārši norunātajā laikā neierodas, pēc...
AtrisinātaLattelecom - Interneta kvalitāte
Sveiki, Esmu Lattelecom starta interneta abonements. Gandrīz pirms gada pārvācoties, izlēmu pieslēgt Lattelecom internetu galvenokārt paļaujoties uz augstu pieslēguma kvalitāti. Ar interneta ātrumu nav nekādu problēmu, arī vienkārši browsojot, nav nekādu problēmu. Problēma parādās, spēlējot spēles. No sākuma viss bija lieliski, nekādu problēmu, stabils interneta pieslēgums, darot visu, kas ienāk prātā. Pirms 3-4 mēnešiem, problēma pirmo reizi parādījās, spēlējot Counter Strike - pēc 10 - 15...
Lattelecom - Slikts personāls
Lattelecom prasu kas notiek ar manu preci 4 dienas pēc kartas...šie aizmirst noformēt līgumu...pieslēgt pakalpojumu..un vēl ignorē kad jautāju lattelecom čatā ar konsultantu..konsultants vnk pēc jautajuma vnk pamet čatu..un dēļ tā visa..gaidot atvilinājumā kad atnāks prece .tā arī neatnaks.nu beidzot prece ir pie kurjera un man darbs uz nedeļu. Esmu prom un atkal jāgaida..butu zinājis ..būtu iepircies citaa E-veikalā
Lattelecom - Sliktas kvalitātes prece un ielikšana creditreform bez brīdinājuma
Iegādājos jūsu veikalā š. G. Aprīlī datoru Hp Stream 14-ax002na, kurš izrādījās pilnīgi nederīgs lietošanai. To atklāju vēlāk kā pēc 14 dienām kopš iegādes, tātad atgriezt nebija iespējas. Bija noformēts dalītais maksājums. Iemaksāti bija 60eur.. . Kopīgā summa apmaksai 360 eur. Man vajadzēja šo datoru pašai labot, lai varētu to lietot kaut vai minimăli. Maija maksājums bija izlaist, bet turpināju maksāt par šo nederīgo preci. Vakar 30. Oktobrī man pienāca īsziņa ka esmu ielikta...
Lattelecom - Krāpšana, nepatiesa informācijas sniegšana
Saņēmu vēstuli pastkastē no šīs brīnišķīgas kompānijas ar piedāvājumu. Akcija spēkā no 23.10.2017 līdz 23.11.2017.G. Un gribēju pieslēgt sev pakalpojumus internetu 250 mbit/s un interaktīvo tv, kā norādīts bija vēstulē cena par abiem pakalpojumiem 16,00 eur un plus vēl jaudīgs wi-fi rūteris! Izskatās pievilcīga cena! Kāpēc gan nē! Zvanu, saku tā un tā vēlos šo piedāvājumu, izrādās par šo cenu viņi dot tikai 100 mbit/s nevis 250 kā rakstīts vēstulē! Un rūteri jaudīgu priekš ātruma 250 mbit/s -...
Lattelecom - Mājaslapā vai kur citur nenorāda informāciju par 70 EUR "depozītu"
Jau iepriekš esmu bijusi Lattelecom klients, bet par spīti negatīvajai pieredzei, tomēr nolēmu jaunajā vietā pieslēgt tieši Lattelecom interneta + televīzijas pakalpojumus un mēģināt vēlreiz. Veltīgi! Iepriekšējā reizē radās konfliktsituācija, jo Lattelecom nebija brīdinājuši par to, ka jaunajiem klientiem "bezmaksas" pievienotās paketes ir jāatvieno pašiem, pēc 3 mēnešiem. Tā kā tolaik šķita, ka Lattelecom ir pieklājīgs un uzticams uzņēmums, pieņēmu, ka šādi uzņēmēju-kovboju gājieni jau nu...
Lattelecom - 70€ "drošības nauda" lai pieslēgtu viņu pakalpojumu
Vēlējos pieslēgt Lattelecom televīziju un internetu jaunajā ires mājvieta, bet Lattelecom pieprasa 70€ "drošības naudu", jo esmu "jauns" klients un man esot problēmas ar kredītvēsturi. Pirmkart, jauns klients es neesmu noteikti, jo vel pirms pusotra gada lietoju vinu pakalpojumus citā dzīvoklī, kas pec tam izvērsas nepatīkamā situācijā, jo pirmos trīs mēnešus tiek automātiski pievienotas visas paletes un tolaik neviens pat ne mutiski, ne rakstiski nebrīdināja, ka tas ir pašam jaatvieno! Man...
Lattelecom - Serviss
Tieši šobrīd man pieslēdz internetu un televīziju 1,5 h vietā 3,5 h vietā. Ar ko nebūt nebiju rēķinājusies.. braukā turpu šurpu savus darba instrumentus un trepes atstājot manā dzīvoklī.. Un nekas cits man neatliek kā gaidīt! Drausmīgi vienkārši! Katru minūtu es gribēju pazvānīt un atteikt akalpojumu!
Lattelecom - Neesoša parāda cedēšana (pārdošana)
SIA “Lattelecom“, izrādās, nodod parādu piedzinējiem arī neesošus parādus. 2016. gada novembrī saņēmu no parādu piedzinēju firmas SIA “Sergel” paziņojumu par parāda cesiju. Mans uzņēmums esot parādā Lattelecom 6.27 EUR (milzīga summa! Par kuru noteikti jānodod parādu piedzinējiem), bez tam toreiz taču bija vēl lati un iespējamā parāda summa nav konvertēta. Kopējā maksājamā summa bija 46.27 EUR. Lūdzu, lai atsūta pamatojumu parādam. Lattelecom pārstāve telefoniski apsolīja sameklēt rēķinu, kuru...
Lattelecom - Bojājums
Pēdējā laikā,pārslēdzot kanālu bilde pazūd,ka arī meklējot vēlamo pārraidi kas tikta ierakstīta,pārraižu logs uzkaras (Lago). Pēdējais bojājums konstatēs 4.09 kad ierakstīta pārraides vieta radīja pavisam ko citu. (tā kā nav iespējas noskatites pārraides paradzetajos laikos,šī ierakstīšanas opcijas ir ļoti noderīga,bet ja beigās pārraide ko gaidīju nedēļu nemaz neparādās, tā vietā melns ekrāns kas peksi pārslēdzas uz nākamo pārraidi,mani mazliet sabedinaja). Cerams, ka šis problēmas tiks novērstas.
Lattelecom - Atteikšanās no lattelecom pamata pakalpojumiem
Lattelecom strādā cilvēki, kam nerūp savi klietni! Kas cūcīgi izturas pret tiem, kas maksā, pret tiem, kas ir bijuši lojāli un uzticami klienti ilgus gadus. Kliente esmu vairākus gadus un vienmēr veicu laicīgi savus maksājumus. Tagad nesen ģimenes ietvaros sākām apsvērt ideju par jaunu iekārtu iegādi (tv un dators), ko par laimi mīļais lattelecom e-vaikals mums piedāvāja ar zemām cenām un lieliskām atlaidēm. Mēģināju sazināties ar lattelecom darbiniekiem, lai noskaidrotu kā šīs preces varu...
Lattelecom - Slikts serviss
Lattelecom klienti esam jau vairākus gadus (vismaz 10). Bet problēmas mūsu televīziju un internetu piemeklē ik pa laikam - interneta ātrums ir ļoti slikts, televīziju nav iespējams skatīties, jo bilde pazūd ik pa 10 sekundēm. Problēmas itkā ik pa laikam tiek novērstas, bet pēc kāda laika atkal parādās un jāsauc tehniskais darbinieks, kurš ierodas uz objektu tikai darba laikā, līdz ar to kādam no ģimenes locekļiem ( visi strādā pilna laika darbu ) jābūt ir mājās un jāgaida zvans no Lattelecom...
Lattelecom SIA - Līguma nosacijumi.
Iesaku visiem ļoti rūpīgi lasīt līgumu. Uzņēmums ir liels, un jo lielāks tas ir, jo lielāku bezkaunību tas rada. Situācija ir ļoti vienkārša, nebija iespējas un laika sazināties ar kompāniju (biju ārzemēs), līdz līguma beigām palika kaut kāds pus gads. 3 mēnešus nebiju ne lietojis to internetu (aparatūra bija atslēgta) ne vispār biju Latvijā. Tagad kad es atgriezos un pievajāju samaksāt visus šos mēnešus, un turpināt lietot pakalpojumus, man paziņo, ka tā nevar, var samaksāt papildus 70EU+ tie...
Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss
Хотел отказаться от услуг, позвонил за 5 дней до конца месяца, оператор сказала что без проблем, кроме текущего счёта ничего платить не надо будет. Всё логично. 1 числа следующего месяца перезванивает девушка, и говорит что придётся вам заплатить ещё за следующий полный месяц, так как в договоре сказано, что если латтелеком не получил заявку в письменном виде за десять рабочих дней до конца месяца, придётся платить за следующий полный месяц. И никаких вариантов нет. Ссылка в соответствии с...
Lattelecom - Krāpšana klientu
Neiesaku, slēgt līgumus ar šo kompāniju, jo ja gadījumā izdomājt mainīt dzīvesvietu (tajā pašā pilsētā uz citu adresi), tad pastāv tāda iespēja k jums būs līgumsods jāmaksā apm. 40€! Redz firma liela, bet pārklājums nav tik kvalitatīvs un ne visur pilsētā ir iespējams pārvilkt viņu pakalpojumus, tāpēc, protams, klients ir vainīgs un par pakalpojumu izbeigšanu maksā sodu! Skaisti, ka jāmaksā par to, ka nevar uzņēmums klientam tajā pašā pilsētā nodrošināt pieslēgumu un + par to TU klient maksā viņiem sāpju naudiņu! Apdomājiet vai vajag uz noteiktu termiņu slēgt ar šādu firmu pakalpojumus!