Lattelecom - Rupjš, nepieklājīgs meistars
Cik ļoti nepieklājīgs un rupjš meistars!
Bija nepieciešams pieslēgt televīziju, iepriekš tā bija vienā istabā, tagad vajadzēja pārlikt uz otru. Dekoderis jau pašai ir, tikai nesaprotu neko no vadiem, tāpēc bija nepieciešams meistars, kas visu izdarītu - pievienotu vadus, visu saslēgtu, kā vajag. Vēlos uzsvērt, ka par šo pakalpojumu maksāju 30 eiro, tāpēc vēlos saņemt cilvēcīgu attieksmi!
Meistars ieradās ar vēl vienu dekoderi, kuru nemaz nebiju pasūtījusi, jo skaidri teicu - man jau ir viens, vajag tikai pārvilkt vadu no vienas istabas uz otru. Saņēmu pārmetumus, ka esmu kaut ko ne tā pateikusi zvanot, kaut gan skaidri zinu, ka nepasūtīju vēl vienu dekoderi, jo man jau viens ir! Šis meistars, kura vārdu diemžēl nenoskaidroju, sapratis, ka ir vajadzīgs tikai pielikt vienu vadu, rupji izdomāja man '''uzbraukt'': ''Jūs šo visu pati varējāt izdarīt!'' Piedodiet, bet nevarēju gan, jo es neko no šīm lietām nesaprotu, tāpēc maksāju par pakalpojumu diezgan labu cenu (30 eiro!), un, manuprāt, man nebūtu jādzird nedz pušplēsta vārda no meistara, jo tas ir viņa darba pienākums! Kaut vai viņam tikai būtu jāpakustina mazais pirkstiņš, lai man palīdzētu, viņam nebija tiesību man kaut ko vispār pārmest! Sabojāja garastāvokli, skaļi un ātri savāca savas mantas, stulbi dungojot aizgāja, vads brīvi iztīts pa pus istabu, tagad pinas pa kājām. Ļoti rupji un neprofesionāli!
Sveiki! Ļoti atvainojamies par kolēģa rīcību un uzvedibu! Lūgums zvanīt 177 vai atsūtīt savus klienta datus twitter.com/lattelecom vai facebook.com/lattelecom - izpētīsim šo situāciju un atbilstoši rīkosimies!
Pievienot komentāru