Lattelecom - Katastrofāls, serviss komunikācija ar klientu
Katastrofāla TV un interneta pakalpojuma NE-ierīkošana un komunikācija ar klientu vienā no vadošajiem valsts uzņēmumiem LATTELECOM 3,5 mēnešu garumā! Krāpšana un pilnīga necieņa!
2017.gada 29.augustā Rīgas centrā (Grīziņkalna rajons) pieteicu lattelecom mājas viedtelevīzijas+interneta pakalpojumu. 05.decembrī uzņēmums kārtējo reizi (5. plānotā vizīte manā dzīvoklī, plus 5. sagandētā darba diena) solīja nodrošināt pakalpojuma pieslēgšanu, meistars vienkārši norunātajā laikā neierodas, pēc stundas pacietīgas gaidīšanas, sazvanu laipnu operatoru, kura paskaidro, ka meistars neieradīsies, jo lattelecom sadarbības partneris vēl nav pabeidzis kaut kādus līnijas testēšanas darbus.
Esmuļoti nepatīkami pārsteigts par lielo necieņu un necilvēcīgo attieksmi, grūti runāt pat par kaut kādu klientu apkalpošanas ētiku...
p.s. Novēlu un ceru, ka vadošais tv un interneta uzņēmums valstī spēs uzlabot savu attieksmi, lai izdotos pildīt savu reklāmas uzsaukumu par interneta un tv pieejamību visā valstī (izņemot Grīziņkalnā).
Cieņā,
Andris T.
Sveiki, Andri!
Atvainojamies, ka pakalpojumu pieslēgšanas process šai gadījumā izvērties tik negatīvi. Saprotams, ka tas būs vājš mierinājums, taču šoreiz pie vainas bijušas vairākas apstākļu sakrītības un varam apstiprināt, ka tā nav norma. Tai pašā laikā to visu varēja atrisināt, jau laikus sniedzot precīzu un korektu informāciju klientam. Par to arī vēlreiz atvainojamies, šis gadījums tiks izvērtēts uzņēmuma iekšienē, lai šādas kļūdas vairs nepieļautu.
Pievienot komentāru