Lattelecom - Paaugstinātās maksas numurs
NEZVANIET UZ 177! Izrādās, ka PAAUGSTINĀTĀS MAKSAS NUMMURS! kādi 11 c minūtē! Labi ka bitei man ir izmaksu kontrole jo atnāca īsziņa ka tulīt man nogriezīs skābekli jo pietuvojos savai atzīmei.
Lattelecom vajadzēja pāslēgt līgumu kopējais sarunas ilgums 15 min (5 min automātiskajā atbildētājā pavadīju, klausoties melodiju un ka visi operatori ir aizņemti, kur arī protams sūc naudu) un reiķinā skatos ~1.70€ par šo ''izklaidi''
Nekur jau viņi šo neraksta, tik reklamē lai zvana 177!
Bezmaksas numurs ir šis:
670000177
Monopolistu Blēžu Kantoris!
Komentāri (5)
Lūk vēl viens piemērs - ka tikai pasūdzēties, nenoskaidrojot apstākļus! Vaino jebkuru, tikai ne sevi savā stulbumā!
Lattelekom numurs 177 ir bez maksas numurs. Protams, ja zvana no cita tīkla tad par savienojumu ir jāmaksā! Tas ir visiem operatoriem, arī jūsu izdaudzinātajai Bitei!
Nevainojiet citus savā stulbumā!
Vai dzīvojam atkal 00šajos gados, ka tagad atkal jāskatās un jādomā uz kuru operatoru zvanīt un cik maksā...
Pēc čīs ''inovāciju un tehnoloģiju'' kompānijas ta šķiet, ka kkur iesprūduši pagātnē.
Man ir, tā pat kā vairākums iedzīvotāju mūsdienā, ka uz VISIEM LATVIJAS TĪKLIEM bezmaksas zvani, t.sk. arī lattelecom tīklā, bet ne uz 177, kaut tas ir lattelecom tīkls, jo 177 skaitās paaugstinātās maksas kur sūc naudu!
likumsargs nevainojiet citus savā stulbumā! Kāds 'Protams, ja zvana no cita tīkla...'? Kad tas bija>°? Sen jau ir normāla sadarbība un nav papildus maksas starp tīkliem,ņemot vidējos pieejamos tarifus. Bļausties par stulbumu uz lieluzņēmumiem,kuri šādu papildus biznesu sev uzrīkojuši,nespēj vien beigt izdomāt,kā vēl sazagties naudu no cilvēkiem. It īpaši no ne pārāk bagātajiem:pensionāriem, kuriem tiešām daudz kas nav saprotams un pierastāk ir uzzināt visu telefoniski.
Neesat izbaudījis visu :) Atkarīgs no telefoniskā pakalpojuma veida (zvanot uz bezmaksas), viņi informē, ka jāzvana uz 117, lai turpinātu sarunu un tas ir maksas :D
Iespējams tikai daži pakalpojumi ir bezmaksas, bet viss pārējais maksas.
Lattelecom ļoti slikts serviss!
Klientam līgumu nedod, uz rokas . Kā samaksāt par elektrību nav zināms, jo uz tel nr. atsūta tikai rēk. nr un summu, bet uz kādu kontu naudu parskaitīt neatsūta. Kā, lai pensionārs samaksā? Vai tiesām visa informācija jāuzzina tikai zvanot uz maksas tālruni 177, kur visi operatori mūžīgi aizņemti.