AtrisinātaLattelecom - Interneta kvalitāte
Sveiki,
Esmu Lattelecom starta interneta abonements. Gandrīz pirms gada pārvācoties, izlēmu pieslēgt Lattelecom internetu galvenokārt paļaujoties uz augstu pieslēguma kvalitāti. Ar interneta ātrumu nav nekādu problēmu, arī vienkārši browsojot, nav nekādu problēmu. Problēma parādās, spēlējot spēles.
No sākuma viss bija lieliski, nekādu problēmu, stabils interneta pieslēgums, darot visu, kas ienāk prātā. Pirms 3-4 mēnešiem, problēma pirmo reizi parādījās, spēlējot Counter Strike - pēc 10 - 15 minūtēm parādījās paziņojums "Lost connection to server". Pārbaudot servera statusu, viss servera galā strādā, nevienam citam problēmu nav. Restrartējot spēli, viss atkal strādā, paiet 15 min, tā pati problēma.
Apmeklējot Lattelecom forumu un cerot atrast kādu atbildi, izrādījās, ka neesmu vienīgais. Pēc kāda laika problēma pati no sevis pazuda un vienā no foruma ierakstiem atradu, ka Lattelecom bija atradis vainīgo backbone serveri (pēc vairākiem noliegumiem, ka tā esot spēles problēma tajā, kā traffics tiek routots).
Tagad problēma ir atpakaļ, tikai citai spēlei, spēlējot Overwatch, reizi stundā pazūd pieslēgums serveriem, vienīgais veids, kā to atjaunot, ir aizvērt un atvērt programmu. Tas ir aizgājis tik tālu, ka uzstādu telefonā taimeri uz vienu stundu un, kad taimeris noskan, aizveru ciet programmu, pagaidu pāris minūtes un atkal veru vaļā.
Uzrakstot vēstuli Lattelecom, saņēmu atbildi, ka bojājumu nekādu neesot un lai izmantojot vadu no rūtera 4. porta pa taisno ar datoru, kas ir vienkārši smieklīgi, ja es vēlētos visu dzīvojamo istabu noklāt ar vadiem, būtu ņēmis daudz lētāku pakalpojumu. Zemāk iekopēju linkus uz Lattelecom forumu, kas ir tikai dažas no identiskām sūdzībām, ko var atrast. Kas arī ir smieklīgi, ka citām tādām pašām sūdzībām ir problēmas palikt Lattelecom forumos.
https://forums.lattelecom.lv/internets-f15/problemas-ar-portiem-_-alcatel-lucent-t5443.html
https://forums.lattelecom.lv/optiskais-internets-f20/counter-strike-global-offensive-t5524.html
Reāli neredzu jēgu palikt pie Lattelecom un maksāt vienu no augstākajiem cipariem par nekvalitatīvu pakalpojumu, kā arī īsti neredzu, ka kaut kas tiktu darīts, lai problēmu risinātu.
TL;DR: Ja spēlējat spēles internetā, izvēlieties citu provaideri, ja vien nevēlaties periodiski pazaudēt connectionu.
Parakņājos vēl internetā un atradu ierakstus ar šo pašu problēmu vēl no 2014. gada. Izskatās, ka tuvākajā laikā nekas nemainīsies, ja jau gandrīz 4 gadi pagājuši.
Sveiki! Paldies par ziņošanu - mums ir ļoti daudz klientu, kas spēlē datorspēles, taču šādas sūdzības pienāk tikai no dažiem, esam tās fiksējuši, taču pagaidām neizdodas rast jebkādu kopsaucēju. Tāpēc būtu lūgums atsūtīt savu klienta numuru vai nu tai pašā forumā vai soc.tīklos - centīsimies palīdzēt un situāciju atrisināt, tas ir arī mūsu interesēs!
Nezinu, vai problēma pati no sevis pazuda, bet kopš nosūtīju savu klienta numuru Lattelecom sociālos medijos, tā vairs nav, tādēļ atzīmēšu kā atrisinātu.
Komentāri (8)
Godīgi sakot, sūdzēties par pieslēguma kvalitāti, pat nepamēģinot pa vadu un uzreiz atmetot šo ideju, ir reāli stulbi. Neviens jums neliek to visu laiku tā lietot, bet vajag pamēģināt lai izslēgtu wifi kā posmu. Wifi ir ļoti nedrošs pieslēgums, pat viena kanāla frekvences pārklājas ar vairākiem blakus kanāliem. Ja kādam citam blakus rūteris, vai pat ieslēdzot mikroviļņu krāsni, var zust paketes. Tādēļ pirmais ko jādara, jāizslēdz šo nedrošo posmu. Pieslēgt pa tiešo arī laba ideja, jo var apiet nat on potenciālās portu problēmas. Ja pa vadu strādā, tad vajag meklēt problēmu jūsu mājās. Ja paliek, tad jau jāsūdzas lattelecom. Un jūsu linki uz forumu neko neizsaka. Viens cilvēks kādreiz pasūdzējies, ka viņām problēma. Bet jūs rakstāt ka tā it kā būtu plaši izplatīta parādība. Turklāt pirmais links pasaka par portu problēmu. Kuri gan nav lattelecom kontrolē.
Problēmas risinājums, beidz spēlēt spēles!
Pakalpojumam jāatbilst mērķīm. Mērķis ir datu pārraide. Kāda starpība kādam nolūkam? Viņš spēlē, bet tu skaties porņukus. Ja tev uzkārsies īsi pirms tava orgasma, arī dusmosies :)))
Ieteiktu nevis meklēt citas bezjēdzīgas sūdzības, bet pameklēt informāciju par WiFi darbības principiem. Neviens pakalpojumu sniedzēj nevarēs garantēt WiFi darbības kvalitāti ātrumu jo ir daudz faktori, kas ietekmē WiFi darbību.
Piemēram WiFi standarts, datora tīkla karte, signāla stiprums, apkārtējie wifi tīkli, citu elektrisko ierīču traucējumi utt.
Paskaties Rūtera konfigurāciju.
Gan jau ir uzlikts IP address lease time uz 1h, uzliec uz max.
Paskaties vai mainās iekšējā IP adrese pēc disconnect.
+ lietojot interneta vadu tev būs mazāks ping.
Lease time bija uzstādīts uz 24h, nedaudz gan pabakstīju uz augšu drošības pēc, nezinu, vai tas palīdzēja vai klienta numura nosūtīšana lattelecom.
Also, IP adrese nemainījās pēc disconnectiem.
Speleju mu online uz Datora, nav redzets ka tieku atslegts no sevreva del interneta.
Wi fi vajadzigs kads jaudigaks routeris jo letakais dod internetu tikai viena istaba. Ietiecams ir dual band protams ja domajam par nakotni.
Visa vaina ir iestatijumos gan datora gan routeri, palasot ko gribetos mainit jo defaoult ir tikai iesacejiem, lienam advance un pamainam settingus piem.
Qos quality of service vajag patestet vai ieslegts ta ka palidz spelem vai ne prioritati.
Protams wi fi vajag lietot wpa vai wpa2 jo parejais zem jebkuras kritikas.