Lattelecom - Dranķīga attieksme
Es atteikumu uzrakstīju jau 4 datumā (un no tā paša mēneša pirmā datuma man jau ir pieslēgts cikts operatorsn, jo bija patstāvīgs interneta zudums un kvalitāte atstāja vēlēties to labāko) bet šie *** atļaujas pieprasīt pilnu summu par mēnesi (npar to kurā atteicos jau 4 datumā jo ātrāk vnk nebija iespējas jo nebija pat minūtes lieka laika) ! Un vēl pirms tam jau kopš decembra beigām man ar internetu bija problēmas, janvārī izsaucu meistaru kas vnk nomainīja rūteri.. Tas līdzēja tiuk pāris dienām! Tad atkal zvanīju un teicu, ka atkal nav interneta, tie tur kko attālināti darija (tā kādas 2 reizes) . Tad beigās nopsihoju, pazvanīju un teicu ka vēlos atteikties pavisam jo man apnika ka maksāju par pakalpojumu kuru jau vairākas nedēļas nevaru lietot vispār, jo pēdējās divas nedēļas pirms atteikuma uzrakstīšanas man internets pazuda pavisam bet vnk nebija laika pat lai pazvanītu viņiem (a internets man darbam ir ļoti vajadzīgs un dēļ tā ka man nebija iespēja lietot apmaksāto lattelekom internetu par mobilo dabūju tādu rēķinu ka maz neliekas!) un tgd zvanīju lai noskaidrotu kas un kā un kpc man nāk rēķins par pilno mēnesi man saka ka redz 10 darba dienu laikā viņi kko izskata... Kst atslēdza laikam tikai 28 datumā! (atgādinu ka atteikums uzraxtīts 4ajā! Un jau no pirmā man cits operators, kst ar kudi jaudīgāku internetu un bez pārtraukumiem)
P. S. Problēma pati bija tāda ka pats rūteris strādā un visas ierīces tu rūteri ''redzēja'' bet pats internets līdz rūterim nez kāpēc netika nogādāts!
Komentāri (6)
Interesants uzņēmums 90' gados izveidoja labu tele komunikāciju infrastruktūru, dēļ kā Latvijā šobrīd ir viens no ātrākajiem internetiem pasaulē, tikai pašu pakalpojums pārsvarā ir zem katras kritikas, vismaz pēc personiskās pieredzes.
Tas tāpēc, ka uzņēmumā saglabājusies padomju laika birokrātija un bardaks. Varu derēt, ka viss mainītos uz lao pusi, ja tas nebūtu Valsts uzņēmums. Tad viss strādātu perfekti, jo būtu primārais mērķis konkurēt un pelnīt naudu!
Lasiet līgumu un nevainojiet savā stulbumā un nekompetencē uzņēmumu.
Līgumā ir rakstīts, kā notiek atteikšanās no pakalpojuma. Tas, ka ātrāk nebija laika nav arguments un attaisnojums. Galu galā tā ir jūsu problēma, ja nevarat laicīgi nokārtot!
Piekrītu augstāk minētajam, kā arī tas nav nekāds jaunums vairs, ka tekošais mēnesi jāmaksā pilna summa, neatkarīgi kurā datumā atteicāt. Protams, ja neesat rakstiski vienojušies par citiem termiņiem.
Apspriesta tēma pie dažādiem pakalpojuma sniedzējiem. Lasiet rūpīgi līgumus pirms izdarat pārmērīgus secinājumus.
Biju lattelecom klients 5.gadi internetu lietoju vēlāk Tv pagad esmu parāda piedziņā jo neviens neko nedara tik iekasē naudu pa dienām par nesamaksāto,kā es to varu izdarit ja 2018.g.5.janvāri man atslēdza internetu ja man nav interneta ir jāmaksā mēneša maksa tā lidz šai dienai.Kārtigs rekets biju policijā š.g.februāri uzrakstiju iesniegumu ka lattelecom mani šantažē ar nenotikušajiem pakalpojumiem,policists teica ka nodarbosies ar manu jautājumu.Nekas līdz šim nav mainijies policija ne zvana ne atbilde nekā nav,tad uzinu ka esmu parāda piedziņa.Man ir visi čeki samaksātie par lattelecom pakalpojumiem 5.g.laikā.Kāds var palidzēt esmu invalids manas epasts [slēpt]@inbox.lv dzivoju Rīgā.Šai valsti neviens negrib neko darit.
Jā traki gan!Tur naudu iekasē.Tāpat kā visur.Es jau kādus 20 gadus ar Lattelekom TV-NETs-telefons,nupat vēl
uzticēju elektribu!Nekad nav bijis problēmu.Veiksmi viņiem!