lattelecom/ LG OLED55C7V televizors - Apstiprināts ekrāna(matricas)rūpnīcas brāķis
Sveiki! Nopirkām televizoru Lattelecom, Alfas Veikalā, uz jau esoša ilggadēja klienta vārdu, ar ikmēneša piemaksu jau esošam rēķinam, 65.00 eiro mēnesī uz trim (3) gadiem. Kopējā tv izmaksas summa sastāda 2340.00 eiro. Divu nedēļu laikā konstatējām ekrāna defektu, ko vēlāk arī apstiprināja garantijas servisa darbinieki kā lg rūpniecisku ekrāna (matricas) brāķi. Pieteicām rakstiski lattelecom veikalā, ka vēlamies jaunu tv, nevis šo, jau labotu, kas nozīmēja ekrāna (matricas) maiņu jaunam tv. Līdz šim brīdim esam bez tv, un lattelecom nav izteicis nevienu mums pieņemamu piedāvājumu, jo tāda modeļa vairs neesot, kas nozīmē ņemt tādu lietotu, vai citu brendu līdzvērtīgu, vai dārgāku, bet ar piemaksu. Zvanījām arī uz lg servisu, kur atsaucās kad viņi piedāvājot lattelecom līdzvērtīgus modeļus un nosauca tos. Mēs protams izvēlējāmies nedaudz labāku, uz ko lattelecom atbildēja ka mums jāmaksā summas starpība.
Komentāri (6)
Ieejot internetā lādē mājaslabu 30sekundes un lūdzu salabojat savu internetu jau cik ilgi sakāt ka salabosiet bet vel nēsat salabojuši. Vis sliktākais internets!
Pārmaksāt pra tv gandrīz 1000 eirikus nav prāta darbs! Tādu TV var nopirkt sākot no 1400 eiro.
Sazinieties ar LG pārstāvniecību Latvijā, noskaidrojjiet, vai ražotājs piedāvā mainīt "kaste pret kaste", jeb ir nepieciešama jūsu piemaksa. Bieži vien pārdevēji neierubī, kādi ir tie procesi.
Ar ražotāja pārstāvjiem, ja paši nezināt kā atrast, var jautāt kontaktus no servisa centra. Lai paskaidro, ko satur viņu izteiktais piedāvājums - ir Jums jāpiemaksā vai nav.
Kā var nesaprast ka Lattelecom ir viena no dārgākajām vietām kur var kautko pirkt?
Izstāstīšu savu pieredzi, kādu pus gadu atpakaļ gribēju iegādāties iphone 6s, izstaigāju visus tos lmt, tele 2, bite un Lattelecom. Un visur bija kaut kādi +/- 600 eiro, bet Lattelecom tieši tāds pats modelis ar tiesi tādu pašu atmiņu bija pa 800 eiro
Vajag tak pastaigāt un pameklēt lētāk. Un arī šajā gadījumā, tas televizors nemaksā tik daudz.
Ja Tu pastaigāji un paskatījies, tad noteikti pamanīji, ka tas, kas piesaista pircējus, ir nomaksas programma. Cilvēki ir kā traki pirkt mantas, ko nevar atļauties. Katrs plikadīda staigā ar iPhone kabatā.
Nesaprotu šīs sūdzības jēgu!
Ja jūsu TV ir brāķis un Lattelekom maina uz citu modeli, pēc jūsu piekrišanas, tad pilnīgi loģiski, ka cenas starpība ir jāpiemaksā! tas pat zīdainim ir skaidrs!
Ko tad gribējāt - kā vienmēr na haļavu!?
Kad beidzot, pirms vainot citus, atdzīsiet savu STULBUMU?