SmartLynx

SmartLynx Airlines SIA
Adrese: Mazrudas, Marupe municipality,
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +37167207392
Fakss: +37166002714
Informācija: SmartLynx Airlines Estonia Office

SmartLynx Airlines Estonia OÜ
Registration nr.: 12264460
VAT nr.: EE101544261
Address: Lennujaama tee 13, Tallinn, 11101, Estonia
Tel.: +37167207392
Fax: +37166002714
E-mail: [email protected]
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
25
Atrisinātas
3
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

SmartLynx - Sūdzības un atsauksmes

Smartlynx - Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana

Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana 2019. Gadā kompānija smartlinks aizturēja savu lidmašīnu vairāk nekā uz 8 stundām no Tenerifes uz Rīgu. Atgriežoties mājās, iesniedzu sūdzību kompensācijas izmaksai saskaņā ar eiropas regulu 800 eiro apmērā. Vēršoties tieši kompānijā, saņēmu nepamatotu atteikumu ar izdomātu stāstu par it kā atteikšanos kompensēt kādu pasažieri. Vēršos Ptac (paldies viņiem, viss bija profesionāli) , kas palīdzēja sastādīt sūdzību un pārsūtīja to atbildīgajai institūcijai Spānijā, kas atzina aviokompānijas vainu...

Smartlynx - Kavēts avioreiss

Kavēts avioreiss Labdien. Pamatojoties uz ek regulu 261/2004, iesniedzu pieprasījumu kompensācijai par lidojuma nr. 6y3452/art3452 ilgstošu kavēšanos, kas notika 17.11.2022.. Reisa nr. 6y3452/art3452, lidojums no Rīgas uz ponta delgada. Tiešā lidojuma vietā notika piezemēšanās porto lidostā un aizkavēšanās par 10 stundām ilgāk nekā plānots. Tika pazaudēta vesela diena un plānotā 4 dienu ceļojuma vietā, sanāca tikai 3 dienas. Pielikumā pievienoju iekāpšanas biļetes pasakni.

Smartlynx - Kompensācija

Kompensācija 31.05.2022. Bija plānots lidojums Rīga-Antālija, kam būtu jābūt izpildītām ar smartlynx aviokompāniju, atbraucam no Liepājas, braucam pa nakti, jo bija agra izlidošana, lidojumu pārcēla no 5.45, sakot, ka nākoša informācija sekos 8.00, tad informācija bija jābūt 10.00, sēdējām lidostā līdz 15, gaidot informāciju, tad beidzot pateica, ka lidojums tiks izpildīts 19.00, faktiski izlidojam ap 20, plānots būt Antālijā 9.30, atlidojām 00: 12 nākošajā dienā, vienu dienu no atvaļinājuma praktiski...

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Avio sabiedrība atteica segt sabojātas bagāžas izmaksas, vispār neiedziļinoties lietas būtībā. Atsūtīja "no reply" standarta e-pastu, ka neatlīdzina bojātu bagāžu: "Diemžēl aviokompānija SmartLynx neuzņemas atbildību par bojājumiem kuri nodarīti Jūsu bagāžai.SIA "SmartLynx Airlines" iesaka pasažieriem vienmēr apdrošināt savu bagāžu." Ja izmantosiet vinu pakalpojumus - iesaku nodrošināties ar labu ceļojuma apdrošināšanas polisi, jo no SmartLynx jūs nesaņemsiet neko!

Smartlynx - Lidojuma aizkavēšana, sakara ar ko 1 ceļojuma diena mazāk

Lidojuma aizkavēšana, sakara ar ko 1 ceļojuma diena mazāk Cien. , klient! Lūdzu, pievērsiet uzmanību izmaiņām lidojuma laikos: Rix-Ayt (6y273) izlidošanas laiks tika mainīts no 6.00 am uz 10.04.2022 21: 00. Brīdinājums tika izsūtīts tikai 9 stundas pirms lidojuma. Ceļojums tika saīsināts par 1 dienu. Ar cienu Elita Zvingule

Smartlynx - Slikts ēdiens

Slikts ēdiens Priekšpasūtāmais ēdiens ir ļoti nekvalitatīvs. Sataisījāmies lidot uz Turciju atpūsties, reģistrējoties pasūtīju arī ēdienu lidojumam. Bērnam pasūtītais (nageti ar frī) vispār neēdams! Tādu sūdu pat kaimiņa sunim nedosi! Pašam atnestais lasis terijaki vēl daudz maz. Nesaprotu, porcija par 12 eur ir, kā padomāju sliktākajā ēdnīcā. Nedomāju, ka kādreiz vēl izmantošu šo pakalpojumu.

AtrisinātaSmartlynx - Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām

Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām Tika nozaudēta bagāža . Pēc nedēļas to atrada . SmartLynx ne tikai neatvainojās , bet to neatgādāja uz mājām . Rezultātā man , 2.gr.invalīdam bija pašam jābrauc uz Rīgu no Preiļiem . Vai tā ir normāla attieksme pret klientu ? Parasti aviokompānijas bagāžu atgādā uz mājas adresi un atvainojās !

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Lidojām ar smartlynx uz Hurgadu un atpakaļ. Stjuartes kā mūmijas, sajūta ka viņas (i) ir uzraugi lidmašīnā nevis apkalpojošais personāls. Ēdināšana par kosmiskām cenām un tas pats beidzas īsti nesākoties. Biju šokā. Pirms tam lidoju ar citu kompāniju, tur labi baroja par velti un visu lidojuma laiku piedāvāja dzērienus. Nekad vairs ar smartlynx!

J Janka 007 01.11.2019
Komentāri 6

Smartlynx - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss ir briesmīgs. Pasūtīju riekstiņus un viena stjuarte (vārdu neatceros, bet bija blondīne) atnesa man viņus un burtiski iemeta man viņus klepi, taka bezmaz vai būtu gatava sadot man pa feisu un teica (citēju) ‘luk tavi riekstiņi, vecais pirdien’. Es sūdzēšos. Es vairs nelidošu! Blonda zoss..

Smartlynx - Apkalpojošais personāls

Apkalpojošais personāls Velos sniegt sudzibu. 28.07.19 es ar bernu (3.5g) lidojam no rigas uz heraklionu (kreta) . Man lidzi rokas bagaza bija soma, kura atbilda visiem svara un izmera noteikumiem. Pirms pacelsanas, pienaca stjuarte varda maija un loti agresiva toni pazinoja, ka soma jaliek lidmasinas augeja plaukta. Es teicu, ka savu somu, kur bija visas bernam celojuma laika paredzetas nepieciesamas lietas, varu palikt zem priekseja kresla (ka ari paredz aviokompanijas noteikumos) (ka ari biju lidojusi neskaitama...

Smartlynx - Reisu atlikšana

Reisu atlikšana Aviokompānija Smartlynx Bieži aizkavē avioreisus, pārceļot lidojumus par 10-14stundām..pamato ar tehniskām ķibelēm.Vesela diena no ceļazīmes izsvītrota, par kompensācijām dzirdēts, jācīnās pusgadu.Uzmanieties ar šo kompāniju lidojot uz siltajām zemēm...ar kompāniju sadarbojas Novatours un Alida.Mēs noteikti nelidosim ar šo kompāniju vairs.

Smartlynx - Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās.

Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās. Vēlos iesniegt pretenziju (sūdzību) kompensācijas saņemšanai saistībā ar lidojuma aizkavēšanos (reiss 6y 271) , kas bija paredzēts 05.05.19 plkst. 17.15, bet izlidoja 06.06.19 plkst 13.30 (sākotnēji paredzēts bij 13: 00, kas norādīts izziņā) . Pasažieri: santa dūzele un jānis frīdenbergs. Vēlamies saņemt kompensāciju saskaņā ar eiropas parlamenta un padomes regulas (ek) nr. 261/2004 (2004. Gada 11. Februāris) , ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar...

S santa1984 14.05.2019
Komentāri 4 Ceļojumi

Smartlynx - Slikts apkalpojošais personāls, bojājums

Slikts apkalpojošais personāls, bojājums Apkalpošana zem pašas kritikas. Šodien lidoju no kretas, tur plosas veis vis nomācies, bet lidojam iekša tieši vetras epicentrā un kas notiem... mums iesper zibens, tādas sajutas vel nebij nācies piedzīvot. Nēsmu eksperts bet manuprāt pēc ka tāda ir jāveic avārijas piezemēšanas un ekspertiem jāizverte lidmašīnas stāvoklis, nevis jāturpina lidojums jo trieciens bija loti spēcīgs

G Gustavito 05.05.2019
Komentāri 7 Ceļojumi

Smartlynx - Lidojuma kavēšanās

Lidojuma kavēšanās Iegādājāmies ceļojumu caur tūroperatoru. Lai arī bijām informēti par negatīvajām atsauksmēm, tūroperators apgalvoja, ka viss būšot kārtībā. Dienu pirms paredzētās izlidošanas (14:00) saņēmām informāciju. ka veikts over booking. Piedāvāja lidot ar agrāku reisu. Piekritām. Pusstundu vēlāk atnāca ziņa, ka tomēr viss būs kārtībā un izlidosim paredzētajos 14:00. pusstundu vēlāk atnāca informācija, ka izlidosanas laiks mainīts uz nākamās dienas 00:10. Nekādu paskaidrojumu. Nakts lidojums grūt...

Smartlynx - Krāpšana

Krāpšana Безпредел, самолёт перенесли с 6 утра на 17: 00 вечера, нивкоем случае не выбирайте эту компанию. Šo turi nekāda gadijumā neiesaku izvēlēties! Lidmašinas kavejas no 6 rīta uz 17: 00. Nekāda gadijuma neizvelaties šo kompāniju!

Smartlynx - mainīti bagāžas noteikumi

mainīti bagāžas noteikumi Gribu brīdināt jebkuru ceļotgribētāju par SmartLynx aviokompāniju. Savu ceļojumu uz Pinzolo iegādājāmies no VanillaTravel, kas īstenībā mums pārdeva Novatours organizētu pakalpojumu ar SmartLynx aviobiļetēm. Īsto pakalpojuma nodrošinātāju iesaku uzzināt ikvienam pirms ceļojuma apmaksas. Visos ceļojuma aprakstos tika minēts, ka cenā iekļauta 18 kg bagāža un 8 kg slēpošanas bagāža. SmartLynx lidostā visiem pasažieriem paziņoja par jauniem noteikumiem bagāžas svarā, kas 18+8 kg pārvērta par mak...

AtrisinātaSmartlynx - Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai

Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai Bija nopirkts ceļojums Uz Bulgāriju, kur lidojumu nodrošina Smartlynx aviokompānija. Kātgīgi sagatavojušies atvaļinājumam devāmies uz lidostu Ieradāmaies laicīgi 3 stundas pirma lidojuma. Lidojums bija paredzēts 30.07.17 Rīga -Burgasa 17.45. Ceļojumā devāmies ar bērnu, ienākot lidostā jau gaidija pārsteigums, milzīga rinda uz Smartlynx reģistrācijas lodziņu. Nu labi, ko darīt, jāstāv ir. Tas murgs vilkās 2.5 stundas līdz tikām līdz lodziņam, kur pieregistrēja mūs reisam un savāca bagāžu, bet...

A Aleksa 12.11.2017
Komentāri 4 Pakalpojumi

Smartlynx - Kompensācijas neizmaksāšana

Kompensācijas neizmaksāšana 2017.gada 2.augustā iesniedzu iesniegumu par kompensācijas pieprasīšanu, sakarā ar reisa MYX475 no Rīgas uz Burgasu kavēšanos (31 stundu – minētajam reisam vajadzēja izlidot 30.07.2017. plkst.17:45, reiss izlidoja tikai 01.08.2017. plkst.00:40), reisa kavēšanās iemesls – tehniskas problēmas. Kompensāciju pieprasīju pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr.261/2004 (turpmāk tekstā – Regula) 7.pantu. SmartLynx Airlines SIA savā atteikumā pamatojas uz to, ka reiss tika kavēt...

Smartlynx - Pateicība

Pateicība Lasot visas negācijas par Smart Lynx bail paliek. Kur tik daudz problēmu var salasīt. Lidoju ar Smart Lynx 31.03.2017 uz Tenerifi. Nekādu problēmu. Izlidošana precīza, laipna apkalpe- pasažieriem pasniedza dāvaniņas sakarā ar kompānijas 25 gadu jubileju! Kapteiņi Romans un Igors profesionāli.( neatceros uzvārdus). Paldies! Sveicu kompāniju, lai viss izdodas!

AtrisinātaSmartlynx - Aviokompānija iekļauta "melnajā sarakstā" par kompensāciju neizmaksāšanu

Aviokompānija iekļauta 'melnajā sarakstā' par kompensāciju neizmaksāšanu Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" vēlas informēt patērētājus, ka SIA "Smartlynx Airlines" (reģ. Nr. 40003056133) ir iekļauta Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā izveidotajā "melnajā sarakstā" (http://www.ptac.gov.lv/lv/content/melnais-saraksts) par to, ka aviokompānija nav izmaksājusi sešiem pasažieriem kompensāciju 400,00 EUR apmērā katram, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tai par pienākumu kompensācija...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes