www.sudzibas.lv SmartLynx Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās.

Smartlynx - Lidojuma (reisa 6Y 271) kavēšanās.

Vēlos iesniegt pretenziju (sūdzību) kompensācijas saņemšanai saistībā ar lidojuma aizkavēšanos (reiss 6y 271) , kas bija paredzēts 05.05.19 plkst. 17.15, bet izlidoja 06.06.19 plkst 13.30 (sākotnēji paredzēts bij 13: 00, kas norādīts izziņā) . Pasažieri: santa dūzele un jānis frīdenbergs. Vēlamies saņemt kompensāciju saskaņā ar eiropas parlamenta un padomes regulas (ek) nr. 261/2004 (2004. Gada 11. Februāris) , ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar iekāpšanas atteikumu un lidojumu atcelšanu vai ilgu kavēšanaos un ar ko atceļ regulu (eek) nr. 295/91 (dokuments attiecas uz eez) 7. Pantā noteikto.
Pielikumā pievienoju izziņas no vas "Starptautiskā Lidostas "Rīga""

14.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (4)

X xctaps 14.05.2019

Ar šādu pieprasījumu jums jāvēršas pie aviokompānijas nevis šeit.

really? 14.05.2019

Un es veelos lielo kafiju ar pienu! :D
Ja gudrus pantus varat teksta saspraust, tad vajadzetu ari pietikt zinasanu,lai iesniegtu sudzibu tur,kur pienakas!

T Turcija0505 16.05.2019

To Turkey901: Kur tieši SmartLynx mājslapā kontaktu sadaļā ir minēts, ka pretenzijas un atlīdzības pieteikumus jāatstāj portālā sūdzības.lv ?

T tulks12 30.05.2019

Pretenzija jāatstāj viņu mājas lapā sadaļā sūdzības, bet ja doma ir iet līdz galam, t.i., sniegt prasību tiesā, tad labāk to sagatavot rakstveidā. Esmu līdzīgā situācijā, un nu jau esmu iesniegusi prasību tiesā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes