Smartlynx - Slikts serviss
Avio sabiedrība atteica segt sabojātas bagāžas izmaksas, vispār neiedziļinoties lietas būtībā.
Atsūtīja "no reply" standarta e-pastu, ka neatlīdzina bojātu bagāžu: "Diemžēl aviokompānija SmartLynx neuzņemas atbildību par bojājumiem kuri nodarīti Jūsu bagāžai.SIA "SmartLynx Airlines" iesaka pasažieriem vienmēr apdrošināt savu bagāžu."
Ja izmantosiet vinu pakalpojumus - iesaku nodrošināties ar labu ceļojuma apdrošināšanas polisi, jo no SmartLynx jūs nesaņemsiet neko!
Komentāri (1)
Ir muļķīgi nepaņemt ceļojuma apdrošināšanu par pāris desmitiem eiro. Bagāžas bojājums vai pat bagāžas zaudēšana nav aviokompāniju interesēs, un tas ir rakstīts viņu politikas noteikumos.
Nākošreiz esat gudrāks - nežēlojiet ceļojumu apdrošināšanai naudu!