Smartlynx - Apkalpojošais personāls
Velos sniegt sudzibu. 28.07.19 es ar bernu (3.5g) lidojam no rigas uz heraklionu (kreta) . Man lidzi rokas bagaza bija soma, kura atbilda visiem svara un izmera noteikumiem. Pirms pacelsanas, pienaca stjuarte varda maija un loti agresiva toni pazinoja, ka soma jaliek lidmasinas augeja plaukta. Es teicu, ka savu somu, kur bija visas bernam celojuma laika paredzetas nepieciesamas lietas, varu palikt zem priekseja kresla (ka ari paredz aviokompanijas noteikumos) (ka ari biju lidojusi neskaitamas reizes) . Uz to maija atbileja, ka ta nedrikst darit un aizskreja prom. Lidojuma laika mans bernins aizmiga; isi pirms nolaisanas atskreja vel viens stujarts varda vitalijs un vel agresivaka toni man teica, lai dodu somu vinam, ka vins vinu liks lidmasinas augseja plaukta. Es teicu, ka nekada gadijuma, jo soma atbilst standartiem, vinu turu zem prieksa esosa sedekla un tur ir bernam vajadzigas lietas. Vitalijs loti agresiva veida uzstaja un saka pacelt balsi uz mani, mans berns pamodas un sabijas. Mans mers bija pilns un es vinam teicu, lai iet projam un mums netrauce, jo iesniegsu suzibu par visu si lidojuma apkalpi. Isuma, sis smartynx lidojums ne tikai izvertas rupjs un nepamatoti agresivs no apkalpes puses, bet ari fakts, ka celoju viena ar bernu, ne reizi neviens no apkalpes locekliem man nepajautaja, vai mums ko piedavat, vai palidzet. Serviss vienkarsi nozelojams, serviss nulle!
Komentāri (3)
Tas ir dēļ drošības noteikumiem, nevis tāpēc, ka tu besī Maijai un Vitjam
naakamreiz celo uz slotas, bus tev labaaks serviss!
Mani fascinē šādas dāmas, kuras uzskata, ka ja viņa ir ar bērnu, tad visiem jāskraida apkārt un jābučo viņas bērnam dibens! C’mon, pastāv taču elementāri drošības noteikumi, par kuru ievērošanu lidojuma laika ir atbildīga apkalpe! Ja baidies, ka bērnu kaut kas pamodinās/iztraucēs, tad jāsēž mājās, kamēr paaugsies. Turklāt, 3,5 gadus vecs bērns sen vairs nav zīdainis, nevaru iedomāties, kas viņam varētu būt TIK steidzami nepieciešams lidojuma laikā.