AtrisinātaSmartlynx - Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai
Bija nopirkts ceļojums Uz Bulgāriju, kur lidojumu nodrošina Smartlynx aviokompānija. Kātgīgi sagatavojušies atvaļinājumam devāmies uz lidostu Ieradāmaies laicīgi 3 stundas pirma lidojuma. Lidojums bija paredzēts 30.07.17 Rīga -Burgasa 17.45. Ceļojumā devāmies ar bērnu, ienākot lidostā jau gaidija pārsteigums, milzīga rinda uz Smartlynx reģistrācijas lodziņu. Nu labi, ko darīt, jāstāv ir. Tas murgs vilkās 2.5 stundas līdz tikām līdz lodziņam, kur pieregistrēja mūs reisam un savāca bagāžu, bet sekoja piebilde, lai neejam uz drošības kontroli, jo reiss iespējams kavēsies līdz 22:00. Jau drusciņ aizkaitināti devāmies gidīt zālē, jo domas ka nekas traks , pāris stundas un jau būsim saulainajā zemēs vēl turēja pozitīvu noskaņojumu. Tad plkst. 20 paziņo, ka reiss tiek pārcelts uz 01.08.17 00:40 , tad iestājās gan riktīga neapmierinātība jau noguruši no garàs rindas un gaidīšanas uzzinam, ka ceļojums saīsinās par divām dienām. Devāmies
mājās, nerunājam jau par papildus izdevumiem, kas radās sakarā ar reisa atcelšanu. Atbraucam atkal laicīgi 01.08 un protams, ka paziņo ka reiss atkal kavēsies, galu galā izlidojām tikai 01.45 , paši saguruši, bērns kaprīzs un nelaimīgs. Ierodoties atpakaļ iesniedzām sūdzību ierakstītajā vēstulē lai izmaksā pēc Eiropas reglamenta noteikti kompensāciju, pagāja 40 dienas un tikai saņēmām noraidošu atbildi, pietam vēl elektroniski! Iesniedzām sūdzību Patērētāju aizsardzības centrā, bet arī no turienes atbildes nav jau 40 dienas!
Komentāri (4)
Pirms sēžaties Smartlynx lidmašīnās palasiet komentārus par šo avio kompāniju. Un starp citu Smartlynx avio kompānija bija iekļauta melnajā sarakstā. Tā pat lidojumi viņiem tiek veikti tikai nakts laikā vasaras sezonā. It kā izlidošanās laiks tiek uzrādīs teiksim pēc pusdienā, bet mistisku iemeslu dēl tiek pārcelts uz nakti. Kā tur ar tām kompensācijām! Bet kādam tās dažas naktis kuras nenakšņojāt viesnīcā ir jāatmaksā, vai nu tas ir tūrisma operators vai avio kompānija tas ir jāskatās pēc Jums parakstītajiem līgumiem.
Ņemot vērā daudzās sūdzības vēlos padalīties savā pozitīvajā pieredzē izmantot aviokompānijas pakalpojumus. Lidojām 06.02.2018 uz Hurgadu un atpakaļ 13.02.2018. Uz Hurgadu lidojums kavējās aptuveni 30 min kopumā, bet manuprāt tas ir pieņemami un atpakaļceļā viss bija laicīgi. Esam priecīgi, par labo lidojumu. Personāls ļoti jauks un izpalīdzīgs. Paldies!
mums līdojums bija plānots 04.02.2018 10:00 no rīta, bet pēc ilgas gaidīšanas tika pārcelts uz 05.02.2018 12:00, mēs pazaudējām 1 veselu apmaksātu dienu . Mēs nosēdējam līdosta ar bērniem 5 stundas! Smartlynx atsakās izmaksāt kompensāciju, tāpēc mēs šobrīd vedam pārrunas ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru, lai pievienotu Smartlynx melnajā sarakstā. Es zinu vairākus gadījumus, kad šī kompānija azikavēja līdojumu vairāk nekā uz 12 stundām un vienmēr ir viens un tas pats arguments ka radušās tehniskas problēmas.
Pievienojos negatīvajai pieredzei. Vienā no lidojumiem atgriežoties mājās bagāža tika atstāta Francijā un tika atvesta uz Rīgu tikai pēc 2 nedēļām. No drošiem avotiem uzzināju, ka tā bieži medzot darīt, jo stipri ietaupa degvielu uz smagās bagāžas rēķina un vēlāk ļoti lēti atved pa zemi. Kompensācijas atgriežoties mītnes zemē slēpošanas inventāra nomai nav jāapmaksā.
Atgriežoties no Krētas 2017. gada vasarā reiss kavējās vairāk kā 12h, kas ir pielīdzināms reisa atcelšanai un ir jāizmaksā kompensācija. uz iesniegumu atnāk noraidoša atbilde pēc pāris mēnešiem un uz juridiski pamatotiem argumentiem netiek atbildēts ne rakstiski, ne telefoniski. Tāda esot viņu nostāja un dariet ko gribat.
Rēķinaties, ka kompānija nievājoši izturas pret saviem klientiem problēmu gadījumā.