www.sudzibas.lv SmartLynx Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām

AtrisinātaSmartlynx - Pazaudē bagāžu , neatvainojās un nepiegādā uz mājām

Tika nozaudēta bagāža . Pēc nedēļas to atrada . SmartLynx ne tikai neatvainojās , bet to neatgādāja uz mājām . Rezultātā man , 2.gr.invalīdam bija pašam jābrauc uz Rīgu no Preiļiem . Vai tā ir normāla attieksme pret klientu ? Parasti aviokompānijas bagāžu atgādā uz mājas adresi un atvainojās !

Sūdzība veiksmīgi atrisināta EdgarsP 25.09.2021

Brauc pat - nebija jau izvēles !

25.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (1)

MURAKAMI 27.09.2021

Raksti kā esi invalīdz, lai Tevi pažēlotu, bet... Tajā pašā laikā, Tu ceļo, pie tā ar bagāžu...
nu nu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes