Rīgas Satiksme - Neobjektīva sodi piešķiršana
12.02. Pietura Āgenskalna tirgus. 21. autobus nokavēja uz 2 minūtēm(8:02). Iekāpu, nopērku biļeti (lietotnē Rīgas satiksme). Jau 8:04 bija biļete. Nākamā pieturā mazāk nekā 1 minūtes braucienā, īpaši agri no rīta (E.Smiļģa) - 8:04 iekapā kontrolori. Es biju autobusa sākumā, manu biļeti pārbaudīja uzreiz. Pateica, ka biļete nebūs uzskatīta par derīgo. Manu situācijas gadījumu atsakās klausīties. Nebija individuālas pieejas manam gadījumam, bija mērķtiecīga naudas meklēšana. Uzreiz piešķīra sodu 15€. Gribu pieminēt, ka otrajam kontroloram mana biļete parādījās kā derīgā. Abas kontrlores bija sajūsminātas, tomēr sodu tik un tā piešķīra. Situācija nebija vērtēta objektīvi.
1. cilvēku faktors (iekāpt, atrast telefonu, apsēsties, ievadīt paroli, sameklēt svītrkodu utt.)
2. tehnoloģiju faktors (gļuko lietotne, laiks uz darījuma apstrādi)
3. laika faktors (pagāja mazāk par 2 minūtēm! 8:02-8:04- nav taisnīgi )
Rodas priekšstats, ja es būtu autobusa vidū, tad viss būtu kārtība. Es pamanīju tikai mērķtiecīgu sodu piešķiršanu (lai būtu piemaksas algai). Gribu atgriezt savu naudu, lai situācija būtu vērtēta objektīvi un katrs gadījums analizēts individuālā kārtībā. Paldies.
Komentāri (11)
imho jāskatās no abām pusēm - jā, piekrītu, sods piešķirts prettiesiski tomēr biļete ir jānopērk pirms iekāpšanas un jāautorizē uzreiz iekāpjot - QR kods vienmēr ir redzams tieši pretī un arī blakus pie durvīm.
Jāiet pareizā procedūra - lēmuma pārsūdzēšana noteiktajā kārtībā.
Tagad noteikti būšu piesardzīgāka. Ceru ka paveiksies atgriezt naudiņu:(
Tev bija tiesības nemaksāt,viņam pēc kontrolieru likuma nedrīkst likt sodu ja biļete bija iegādāta,un kontroliera tev pat pirkstu piedurt nedrīkst pēc viņu likuma un pat blaut uz tevis,ja kautkas gadās tāds tad ir bezmaksas numurs Rīgas satiksmes kontroliera vārds uzvārds viņiem būs tādas nepatikšanas,viņi jau baidās ja zini bezmaksas numuru jo sūdzības par viņu patvaļu ir milzīgas no pasažieriem,un daudzi likumu nezina kā tev kā pasažierim ir tiesības pieprasīt dogomentus lai parādās kā kontrolieris ir tas kas rakstīts uz kartiņas jo mūsdienās tādu lietu ir ļoti viegli viltot,jo tik pat labi es paņēmu drauga apliecību un eju viņa vietā piehalturet
Kontrolieriem ir nospļauties par tām sūdzībām, taka nevajag.😅
Mazliet klibo pati biļetes iegādes secība:
1. Iekāpu
2. Nopirku
Pareizi būtu:
1. Nopirku
2. Iekāpu
Jo īpaši, ja autobuss kavēja, tad laiks nopirkt biļeti bija!
Nopirku biļeti es protams pirms autobusa atnākšanas, bet tieši piereģistrēju to jau autobusā un tas aizņēma laiku:(
Tādā gadījumā šos datus uz RS un apstrīdēt uzlikto sodu. Biļete reģistrēta 8:04, soda kvīts 8:07.
Kādā veidā viņi vispār izrakstīj jums sodu?
Nedod dokumentus, nemaksā un viss
Viņi neparādīja savus dokumentus un neprasīja arī manus):
Nu tad kas tas par sodu? Uz Kādu vārdu, kam tas jāmaksā? 😀
Interesanti, ja pati sistēma vienakārši nogļuko, viņiem vai pasažierim, tad jau arī noteikti uzliks sodu ne? 🤔
Tāda sajūta, ka tik uzlikt pēc iespējas vairāk sodus! Jums paveicas, 15€, man centās uz 50€ uzrakstīt.