Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
813
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
63
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums Sūdzība par 17. Trolejbusu! Katru otro dienu saskaros ar problēmu noskenēt e-talonu. Pietuvinot e-talonu elektroniskajam karšu lasītājam neparāda autorizāciju par derīgu/nederīgu e-talonu. Kā arī citiem pasažieriem tas nav izdevies pirms vai pēc mana mēģinājuma skenēt e-talonu.

Rīgas Satiksme - Appisēju kantoris

Appisēju kantoris Atkal, kā jau parasti, Rīgas appisēju satiksme nebeidz pievilt. Es šorīt piecēlos lai būtu agrāk darbā, bet nē, pieturā sēžu jau 40 min un nav atbraucis neviens no 2 autobusiem. Ķīšezera ielā - 09: 02 un 09: 22, ejiet di*** Rīgas satiksme, jūsu uzņēmums ir degoša miskaste.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 48. Autobusam ir jauns maršruts no 01.09. Mežaparkā, autobusam jābūt 8: 21, bet šoferis, laikam, laikus neprot un pat 8: 18 atbrauks un negaidot brauks prom. Šoferim darbs ir turpat autobusā, lai sēž un gaida konkrēto laiku nevis savas nekorektās braukšanas dēļ aizbrauc prom ātrāk kā rezultātā es kavēju darbu. No rītiem tas nav nekas jauns, ka aizbrauc ātrāk prom šoferis. Pat ja neviens nav pieturā ir jāgaida un jābrauc konkrētā laikā.

Rīgas Satiksme, 3.tramvajs - Slikts serviss

Slikts serviss 3. Tramvaji patstāvīgi ierodas 3-7 min ātrāk, ja sarakstā ir rakstīts viens laiks, tad kāpēc vadītājiem ir vienalga ka viņi ir par ātri? Citiem maršrutiem vadītāji pagaida tās dažas minūtes, bet 3. Tramvajam vienmēr ir jāsteidzas. Tiešām ir tik ļoti grūti pastāvēt tās dažas minūtes līdz tam laikam, kāds rakstīts sarakstā? Ļoti ceru ka šī problēma beidzot kā tiks risināta.

M Megija Pastare 26.08.2020
Komentāri 3

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Es 14.08.20 braucu 22 autobusā no lidostas uz centru autobusa borta numurs 79240. Vadītājs pie lielīties ielas spices neizraisa priekš invalīdiem uzbrauktuvi vienam pasažierim viņu iestumt autobusā jo viņš pats netika iekša tāpat ara bija pasažierim jāizstumj jo atkal neizlaida ara uzbrauktuvi kaut poga bija nospiest lai vadītājs zinātu ka invalīds kāps ara bet tā arī viņš neizlaida to pa kuru uztrauc invalīdi virsū.

AtrisinātaRīgas Satiksme - Jocīgs tramvajs

Jocīgs tramvajs Visi mani gadījumi, kad atslēdzos tramvajā. Visumā ir tāds tramvajs, kurš ir pilns ar sūdiem un kuru izmanto, lai cilvēkus nelaistu ārā čurāt (lai nevajadzētu pauzēt), un lai viņi atslēgtos no smakas. Kad man bija 10, es iekāpu tramvajā, kas smirdēja kā zobārsta pirmdien un nesapratu kā varēju vienā mirklī attapties Liepājā, ja biju Rīgā. Man pa vidu rēgojăs roltoni. 11 gadu vecumā uzzināju, ka cilvēki mēdz parubīties sūdu tramvajos no smakas. Tas es sapratu, ka es biju tramvajā parubījusie...

Rīgas Satiksme - Kontrolieris - Jegors Guterovs

Kontrolieris - Jegors Guterovs Kontrolieris alkohola vai citu vielu ietekmē iet uz darbu un ir neadekvāts. Mans e-talons nebija nopīkstējis, pie kā pats esmu vainīgs, taču šādu attieksmi neesmu pelnījis. Pirmkārt, kontrolieris bez nepieciešamības mani aizskāra fiziski. Otrkārt, viņam bija grūtības saprast un piefiksēt manu teikto. Un visbeidzot treškārt bez atļaujas konfiscēja abus e-talonus, no kuriem vienā vēl bija braucieni. Neapšaubāmi varu teikt, ka Latvijā sabiedriskā transporta nozarē ir bardaks un personāls vienmēr...

Rīgas Satiksme - Par ko tieku sodīts?

Par ko tieku sodīts? Esmu pensionārs un nesaprotu par ko tieku sodīts, jautājums par tam bezmaksas bīļetem ko mums noņema, apsurds un diskriminācija vakar braucu pie ārsta iztērētāju 4,60 eiro jo lai nokļutu līdz ārstam jāizmanto 2 transporti turp un atpakaļ kopa 4,60 eiro, tai pat laika vakar visi rīdzinieki brauca par brīvdienu tarivu 60 centiem? ! Tā nu sanāca ka mana pavadoša persona izķernaja 1,20 eiro bet es 85 gadus vecs pensionārs 4,60 eiro, paldies valdība, ar kuru galu domājat?

Rīgas Satiksme - Agresīvs vadītājs

Agresīvs vadītājs 06.04.2020 plkst. 17: 00 braucu ar 56 autobusu, borta nr. 74711. Autobusa šoferis brauca agresīvi, taisīja durvis ciet pat kamēr cilvēki nebija paspējuši iekāpt vai izkāpt. Dažkārt radās sajūta, ka pats autobuss līkumā varētu apgāzties uz sāniem. Lūdzu pārbaudīt šofera braukšanas prasmes pirms ļaut vest cilvēkus. Paldies!

Rīgas Satiksme - Nevēlos izmantot 3 autobusu, jo tur brauc dažādi margināli

Nevēlos izmantot 3 autobusu, jo tur brauc dažādi margināli Vēlos izteikt lielu milzīgu (!) neapmierinātību Sakara ar to, ka Rīgas satiksme noņēma 346 ekspressbusus. Gada sākuma bija noņemts arī 246 maršruta minibuss. Nevēlos izmantot 3 autobusu, jo tur brauc ļoti daudz bezbiļetnieki, dažādi margināli un cilvēki alkohola reibumā. Rīgas satiksmes kontrole praktiski nenotiek šajā maršrutā. Ļoti reti kopā ar pašvaldības policiju. Tāpēc izmantoju ekspresbusu, kurā brauc pieklājīgi cilvēki ar biļeti un nav drausmīgās smakas!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Всегда покупаю проездной на 23 Ригас Сатиксме. В тот день вечером ехала по другому маршруту, и воспользовалась 17 троллейбусом. На карте было несколько проездов и проездной билет. В тот же день должен был зарегистрироваться новый проездной билет. Залезла в 17 тролик и зарегистрировала билет. Зарегистрировался не билет, как я хотела, а проездной. Позвонила в ригас сатиксме, оператор мне сказала, что можно обменять билет в любом офисе ригас сатиксме. На следующий день пошла туда, где мне...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 2020. Gada 23. Martā 25. Trolejbuss, kuram Vaidelotes ielā vajadzēja pēc saraksta būt 7.15, neatbrauca (pieturvietā biju jau 7.09) . Nākošais atbrauca 7.21 un tas bija "mazais" un pilns. Kur solītie garie sastāvi? Ļoti nepatīkami, ka Rīgas satiksme nenodrošina solīto un nākas braukt pārpildītā trolejbusā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sveicināti. Jūsu moto-vairāk patīkamu braucienu... Izpalika, jo arī pats brauciens izpalika. Esmu ļoti pacietīgs cilvēks, bet šoreiz nolēmu uzrakstīt, jo mani vienkārši nošokēja 5. Autobusa vadītājs, kurš 19. Marta rītā, maršrutā Mežciems-abrenes iela nepieturēja pieturā matīsa ielā (8.38) , kā rezultātā darbā ierados ar nokavēšanos. Vēlos uzzināt šādas rīcības iemeslus. Ļoti ceru, ka tas vairs neatkārtosies! Sandra

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 11.03. Dārzciema ielas pietura. 204 mikriņš 08: 25. Iekāpju, nopīkstinu. Šoferis Saka " C Kofe Nelza". Saku, ok tūlīt izmetīšu! (iepriekš nekad neviens pret kafiju nebija iebildis) . Miskaste ir soļa attālumā. Izkāpju izmest, durvis aizveras un mikriņš ir prom... Es aiz durvīm! Darbu nokavēju! Reāli dienu sabojāja šāda attieksme.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss.

Slikts serviss. Rīgas lidostā, autobusu stacijas e-talona iegādes vietā, minimālas e-talona vērtības iegādes variants ir 9 eiro par 5 braucieniem. Autobusu vai maršrutu autobusu vadītājs nedod atlikumu no lielas vērtības banknotēm. Jātērē laiks uz sīkākas vērtības banknotes vai monētas atrašanu, vai tuvākajā Narvesena veikalā e-talona iegādi (ārzemju pilsoņi vispār par to nezin). Līdz ar to atlidojusi persona var nepaspēt uz kādu citu svarīgu notikumu. Piemēram uz cita veida transportu un t.t. Lūdzu pilnveidot ērtības, ja jau mēs uzskatām sevi, par attīstītu sabiedrību.

Rīgas Satiksme - Agresīva šofera

Agresīva šofera Braucu šodien ar 12 autobusu “Šmerlis”. Iekāpu pieturā pie alfas, nezinādama ka tā ir gala pietura. Tā kā neesmu vietējā, satiksmes autobusos īpaši neorientējos un, paskatīdamās ka man vajadzīgs 12, iekāpu pirmajā 12 ko redzēju. Pabraucot nedaudz uz priekšu, kas ir galapunkts, sēžu, un pēkšņi autobusa vadītāja pilnā balsī sāk kliegt virsū lai es vācoties ārā, sākumā neaptvēra situāciju un saku ka tikko iekāpu, bet viņa sāk ķērkt vēl skaļāk un bļauj virsū, tā vietā lai apskaidroti situāciju...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, šodien braucu trolejbusā 18. Maršrutā (29146) gribēju izkāpt savā pieturā Ieriķu ielā, apstājoties pieturā manā priekšā kāpa ārā pensionārs, kurš kāpa ārā lēni, es gribēju pagaidīt, kamēr vecītis izkāps, knapi pensionārs paspēja izkāpt tad aizvēra durvis un aizbrauca, es pat izkāp nepaspēju... Jautājums par ko es maksāju sabiedriskajā transportā ja pat savā pieturā vadītājs neļauj izkāpt!

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa vadītājs

Agresīvs autobusa vadītājs Sveiki, Situācija sekojoša, tā notika rīgā, blakus origo. Sanāca tā, ka biju iebraucis nepareizā joslā, lai varētu turpināt taisni, bija sarkanā Gaisma, tad nu nolēmu pārkārtoties pa labi, priekšā 39. Autobusa vadītājām, tāpat visi stāva, domāju ātri iebraukšu, lai varētu turpināt taisni, jo zīmi pamanīju tikai pēc tam, ka labējā josla iet pa labi, vai nedaudz pa labi. Iedegas zaļā luksafora Gaisma, tad nu ilgi negaidot (lai arī autobusa vadītājam nav jāgaida) , piebraucu priekšā. Sekoja ļoti...

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa vadītājs

Agresīvs autobusa vadītājs Sveiki, Situācija sekojoša, tā notika Rīgā, blakus Origo. Sanāca tā, ka biju iebraucis nepareizā joslā, lai varētu turpināt taisni, bija sarkanā Gaisma, tad nu nolēmu pārkārtoties pa labi, priekšā 39. Autobusa vadītājām, tāpat visi stāva, domāju ātri iebraukšu, lai varētu turpināt taisni, jo zīmi pamanīju tikai pēc tam, ka labējā josla iet pa labi, vai nedaudz pa labi. Iedegas zaļā luksafora Gaisma, tad nu ilgi negaidot (lai arī autobusa vadītājam nav jāgaida) , piebraucu priekšā. Sekoja ļoti...

Rīgas Satiksme - Trolejbusa vadītāja attieksme

Trolejbusa vadītāja attieksme Labdien! Tā gadījās, ka jābrauc uz poliklīniku ar sabiedrisko transportu uz citu rajonu. Pienācu klāt pie autovadītājas, gribēju uzdot jautājumu... Tā sāka kliegt lai es atbrīvotu transportu. Trolejbusa numurs 19846 15: 09 03.02.20. Es nevaru saprast, ko es tādu izdarīju?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes