Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!
Komentāri (4)
Patīk cilvēkiem "ēst miļo kaktusu"...
Pielādē RS aplikāciju telefonam, piesaisti karti, un pērc biļetes kad un kur gribi.
Nē, kungs, kā vienmēr vainīga gosudarstva. Šī kliente gan jau arī komunālos nemaksā, jo Maximā strādāja tikai pašapkalpošanās kases, bet viņa tehnoloģijas nemāk un ir apspiesta viņas cilvēktiesības.
Kāds sakars Narvesen un Rīgas satiksme ? Tie ir 2 dažādi uzņēmumi , pie tam narvesen ir frančīze . Līdz ar to katrs īpašnieks izvēlas tirgot biļetes vai nē .
Es nopirku biļeti 5dienam. Par 10. Eiro. Bet pa tam dienām nācās braukt tikai 1 reizi. Naudiņa un braucieni aizgāja. 🤦♀️