Adrese: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104800 +371 20361862 |
Fakss: | +371 67104802 |
Kategorija: | Auto / Transports • Sabiedriskais transports |
Sociālie tīkli: |
Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes
Rīgas Satiksme - Agresīvs vadītājs
06.04.2020 plkst. 17: 00 braucu ar 56 autobusu, borta nr. 74711. Autobusa šoferis brauca agresīvi, taisīja durvis ciet pat kamēr cilvēki nebija paspējuši iekāpt vai izkāpt. Dažkārt radās sajūta, ka pats autobuss līkumā varētu apgāzties uz sāniem. Lūdzu pārbaudīt šofera braukšanas prasmes pirms ļaut vest cilvēkus. Paldies!
Rīgas Satiksme - Nevēlos izmantot 3 autobusu, jo tur brauc dažādi margināli
Vēlos izteikt lielu milzīgu (!) neapmierinātību Sakara ar to, ka Rīgas satiksme noņēma 346 ekspressbusus. Gada sākuma bija noņemts arī 246 maršruta minibuss. Nevēlos izmantot 3 autobusu, jo tur brauc ļoti daudz bezbiļetnieki, dažādi margināli un cilvēki alkohola reibumā. Rīgas satiksmes kontrole praktiski nenotiek šajā maršrutā. Ļoti reti kopā ar pašvaldības policiju. Tāpēc izmantoju ekspresbusu, kurā brauc pieklājīgi cilvēki ar biļeti un nav drausmīgās smakas!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Всегда покупаю проездной на 23 Ригас Сатиксме. В тот день вечером ехала по другому маршруту, и воспользовалась 17 троллейбусом. На карте было несколько проездов и проездной билет. В тот же день должен был зарегистрироваться новый проездной билет. Залезла в 17 тролик и зарегистрировала билет. Зарегистрировался не билет, как я хотела, а проездной. Позвонила в ригас сатиксме, оператор мне сказала, что можно обменять билет в любом офисе ригас сатиксме. На следующий день пошла туда, где мне...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
2020. Gada 23. Martā 25. Trolejbuss, kuram Vaidelotes ielā vajadzēja pēc saraksta būt 7.15, neatbrauca (pieturvietā biju jau 7.09) . Nākošais atbrauca 7.21 un tas bija "mazais" un pilns. Kur solītie garie sastāvi? Ļoti nepatīkami, ka Rīgas satiksme nenodrošina solīto un nākas braukt pārpildītā trolejbusā.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Sveicināti. Jūsu moto-vairāk patīkamu braucienu... Izpalika, jo arī pats brauciens izpalika. Esmu ļoti pacietīgs cilvēks, bet šoreiz nolēmu uzrakstīt, jo mani vienkārši nošokēja 5. Autobusa vadītājs, kurš 19. Marta rītā, maršrutā Mežciems-abrenes iela nepieturēja pieturā matīsa ielā (8.38) , kā rezultātā darbā ierados ar nokavēšanos. Vēlos uzzināt šādas rīcības iemeslus. Ļoti ceru, ka tas vairs neatkārtosies! Sandra
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
11.03. Dārzciema ielas pietura. 204 mikriņš 08: 25. Iekāpju, nopīkstinu. Šoferis Saka " C Kofe Nelza". Saku, ok tūlīt izmetīšu! (iepriekš nekad neviens pret kafiju nebija iebildis) . Miskaste ir soļa attālumā. Izkāpju izmest, durvis aizveras un mikriņš ir prom... Es aiz durvīm! Darbu nokavēju! Reāli dienu sabojāja šāda attieksme.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss.
Rīgas lidostā, autobusu stacijas e-talona iegādes vietā, minimālas e-talona vērtības iegādes variants ir 9 eiro par 5 braucieniem. Autobusu vai maršrutu autobusu vadītājs nedod atlikumu no lielas vērtības banknotēm. Jātērē laiks uz sīkākas vērtības banknotes vai monētas atrašanu, vai tuvākajā Narvesena veikalā e-talona iegādi (ārzemju pilsoņi vispār par to nezin). Līdz ar to atlidojusi persona var nepaspēt uz kādu citu svarīgu notikumu. Piemēram uz cita veida transportu un t.t. Lūdzu pilnveidot ērtības, ja jau mēs uzskatām sevi, par attīstītu sabiedrību.
Rīgas Satiksme - Agresīva šofera
Braucu šodien ar 12 autobusu “Šmerlis”. Iekāpu pieturā pie alfas, nezinādama ka tā ir gala pietura. Tā kā neesmu vietējā, satiksmes autobusos īpaši neorientējos un, paskatīdamās ka man vajadzīgs 12, iekāpu pirmajā 12 ko redzēju. Pabraucot nedaudz uz priekšu, kas ir galapunkts, sēžu, un pēkšņi autobusa vadītāja pilnā balsī sāk kliegt virsū lai es vācoties ārā, sākumā neaptvēra situāciju un saku ka tikko iekāpu, bet viņa sāk ķērkt vēl skaļāk un bļauj virsū, tā vietā lai apskaidroti situāciju...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labdien, šodien braucu trolejbusā 18. Maršrutā (29146) gribēju izkāpt savā pieturā Ieriķu ielā, apstājoties pieturā manā priekšā kāpa ārā pensionārs, kurš kāpa ārā lēni, es gribēju pagaidīt, kamēr vecītis izkāps, knapi pensionārs paspēja izkāpt tad aizvēra durvis un aizbrauca, es pat izkāp nepaspēju... Jautājums par ko es maksāju sabiedriskajā transportā ja pat savā pieturā vadītājs neļauj izkāpt!
Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa vadītājs
Sveiki, Situācija sekojoša, tā notika rīgā, blakus origo. Sanāca tā, ka biju iebraucis nepareizā joslā, lai varētu turpināt taisni, bija sarkanā Gaisma, tad nu nolēmu pārkārtoties pa labi, priekšā 39. Autobusa vadītājām, tāpat visi stāva, domāju ātri iebraukšu, lai varētu turpināt taisni, jo zīmi pamanīju tikai pēc tam, ka labējā josla iet pa labi, vai nedaudz pa labi. Iedegas zaļā luksafora Gaisma, tad nu ilgi negaidot (lai arī autobusa vadītājam nav jāgaida) , piebraucu priekšā. Sekoja ļoti...
Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa vadītājs
Sveiki, Situācija sekojoša, tā notika Rīgā, blakus Origo. Sanāca tā, ka biju iebraucis nepareizā joslā, lai varētu turpināt taisni, bija sarkanā Gaisma, tad nu nolēmu pārkārtoties pa labi, priekšā 39. Autobusa vadītājām, tāpat visi stāva, domāju ātri iebraukšu, lai varētu turpināt taisni, jo zīmi pamanīju tikai pēc tam, ka labējā josla iet pa labi, vai nedaudz pa labi. Iedegas zaļā luksafora Gaisma, tad nu ilgi negaidot (lai arī autobusa vadītājam nav jāgaida) , piebraucu priekšā. Sekoja ļoti...
Rīgas Satiksme - Trolejbusa vadītāja attieksme
Labdien! Tā gadījās, ka jābrauc uz poliklīniku ar sabiedrisko transportu uz citu rajonu. Pienācu klāt pie autovadītājas, gribēju uzdot jautājumu... Tā sāka kliegt lai es atbrīvotu transportu. Trolejbusa numurs 19846 15: 09 03.02.20. Es nevaru saprast, ko es tādu izdarīju?
Rīgas Satiksme - Izkapšana tikai pa otrajam durvim
Šodien braucu maršrutā Ziepniekkalns - Ķengarags 60 autobuss. Iekāpšana pa pirmajām durvīm nu ok. Kad pienāca mana pietura gāju uz pirmajām durvīm, biju pārliecināta, ka atvērs. Šoferis apstājās, bet durvis vaļā never, jautāju kur problēma? Redz izkāpšana esot tikai pa otrajām durvīm, es lūdzu lai tak laiž ārā. Vadītājs vēl pateica, ja esmu tik stulba, ka nezinu viņu kārtību, lai daru ko gribu viņš durvis vaļā nevēršot, un sāka braukt. Es nepadevos lūdzu lai vismaz atver citas durvis, vēlo...
Rīgas Satiksme - Apstākļi sabiedriskajā transportā
Sveiki, vairs neizturēju. Man ir apnicis nemitīgi būt ar galvas sāpēm vai apdullušam pēc brauciena. Trolejbusos un autobusos, atsevišķi ziemā nav gaisa, nav ko elpot, piesmakuši smirdīgi transporti. Šoferim labi, savs lodziņš. Citreiz esmu mēģinājis atvērt logu, tad penši smird virsū, vai vispār logu nav iespējams atvērt. Un ceturtā trolejbusa ideja bija "ģeniāla" paņēma un izbojāja visu braukšanu uz/no centra un tālāk.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labdien. Gribu izteikt nopēlumu un patiesu sašutumu par 3. Autobusa nr. 69515, kas brauca 23.01, ap plkst. 9: 00 virzienā no Stockmannuz brīvības ielu, vadītāju. Autobusa šoferis acīmredzot sevi bija iedomājies kā sacensību dalībnieku, jo gan ātrums, gan visas bremzēšanas pie luksoforiem tika veiktas kā f1 trasē. Rezultātā es izsitu plecu, kas tagad ir zils un sāpīgs, kāda vecāka kundze ar visiem tirgus maisiem līkumā no Merķeļa ielas uz brīvības ielu novēlās ejā. Tādu marazmu sen jeb vispār...
Rīgas Satiksme - Kavejums
16 trolejbuss atkal nav noradijtaja pieturà laikā M. Keldisa ielā plkst 09.11 ??? kapec, kad strada blondā dāma, shai marshrutà, problèmu nav! Kolidz kads cits sezhas pie stūres shim te pasham marshrutam, tā atkal vins tik nekaunigi var kavet! Varat neaizbildanies ar cela remondarbiem, sliktajiem laika apstakliem vai citam mulkibam! ? jo tadus nav, es ju noskaidroju!
Rīgas Satiksme - Ņirgāšanās par Latvijas tautu
Zvanot uz Rīgas satiksmes informatīvo dienestu, tika uzdots jautājums kur palicis 12. Autobuss, kas 9: 01 attiet no atpūtas centra lido uz ziedoni. Atbildēja, ka kavēšanās līdz 26 min. Nākamais autobuss vaja dzēja attiet 9: 25 arī nebija. Zvanīju vēlreiz, atbilde skanēja, ka kavēšanās līdz 26 min. , kad zvanīju jau 9: 52 un prasīju lai paskaidro, kas notiek, teica, lai uzgaidot uz līnijas, pēc 10: 01, atbildēja, lai pārzvanot pēc 5. Min, jo tad Rīgas satiksme dos informāciju informatīvajam...
Rīgas Satiksme - Patiesi dvēseliska pateicība
Vēlamies pateikties no visas sirds burvīgajai tramvaja vadītājai, kura bija kā labā feja, jo tad kad viena mazulīti sāka nepārtraukti skaļi raudāt, viņa pieturvietā izkāpa no savas vadītājas kabīnes un aizejot līdz pašām beigām pie nabaga mazulītis pastiepa viņai konfekti un sāka viņu maigi mierināt, kas viņai burvīgi izdevās, atšķirībā no mazulītis mammas. Un pēc tam sāka atkal vadīt tramvaju, kurā visiem bija miers un patiess smaids uz lūpām un sajūta kā kāda jaukā pasakā. (10. Tramvajs nr...
Rīgas Satiksme - Neadekvāta vadītāja
Braucu no rītiem ar 15 trolejbusu no galapunkta Višķu ielā. Man tuvāk 3. Pietura no galapunkta, bet speciāli eju uz galapunktu, lai apsēstos priekšējā krēslā. Te vienu rītu pie stūres kkāda ***** aptur trolejbusu 2 metrus aiz stabiņa ar kustības sarakstu. Ar domu, lai es nekāptu pa priekšējām durvīm, ko es reāli nevaru izdarīt, jo traucē kustību sarakstu stabs un priekšējās durvis ir ārpus pieturas, kur ir dubļi. Ok, iekāpu pa lielajām durvīm un nosēdos priekšā. Nākamajā pieturā tieši tas pat...
Rīgas Satiksme - Nepareiza autobusa šofera rīcība
Šodien, pulkst. No centra 15: 10, alfā 15: 40 autobusa Rīgā-Sigulda, autobusa vadītāja rīcība un attieksme bija nepareiza un nelaikā. Kāpjot autobusā puisis vēlējās norēķināties ar karti, autobusa šoferis niknā balsī uzjautāja, vai vins drīz taisās maksās, puisis atbildēja ka viņš maksā ar karti un ka uzradās aparāta ka nav savienojuma. Protams ja aparātu neieslēdz to nevarēs izdarīt. Autobusa vadītājs nikni atteica, ka lai mākas skaidra naudā. Es neizturēju un pateicu pretī, ka ne visām...