Adrese: |
Dzirnavu iela 91/3 - 20 Rīga Latvia - LV - 1011 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 1859 |
Informācija: | Autobusu biļetes, autostāvvietu apmaksa, vilcienu biļešu apmaksa, taksometru apmaksa. |
Kategorija: | Pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Mobilly - Sūdzības un atsauksmes
Mobilly - Krāpšana
Nopirku biļeti no Rīgas līdz Rēzeknei mobilājā lietotnē mobilly. Nauda tika norakstīta no konta, bet biļetes nebija ne e-pastā, ne mobilly lietotnē. Uzrakstīju mobilly pārstāvjiem, viņi teica, ka darījums bija neveiksmīgs un banka nedēļas laikā pārskatīs naudu atpakaļ. Nauda ne bija atgriezta. Kur tad palika 8 eiro, vienkārši pa gaisu? Slikts serviss un krāpšana: (
Mobilly - Nepareizi norada lokāciju
Naudu uz konta kura netiek izlietota kāda perioda laikā anulē. Nepareizi norāda lokaciju, beigas tiek jāmaksā sods. Lietotāju support serviss - pārliek visas problēmas uz lietotāja un nenes nekādas atbildībās. Tika pieprasīts no Mobilly rakstisks paskaidrojums par aplikacijas kļūdainu darbību un nekorektu lokācijas norādīšanu dēļ kā tika sanemts sods no cita parkinga. Ar šo kompetentu paskaidrojumu var vērsties pie soda izrakstītāja un to anulēt, bet diemžēl slavenā sūdzībās aplikācijas darbinieki nevēlas palīdzēt.
Mobilly, Cityparks - Slikts serviss
Saņēmu sodu no citypark jo mobilly apps nepareizi nolasīja manu lokāciju un ieteica nepareizo stāvvietu. Lieki pieminēt, ka citypark šo pārpratumu neuztvēra par iemeslu anulēt sodu un finālā samaksāju gan par stāvvietu gan sodu. Esiet modri. Apzinos, ka noteikumu priekšā “pats esmu vainīgs” jo neaizdomājos, ka apps man varētu piedāvāt nepareizu stāvvietu un arī pats neskrēju salīdzināt ceļazīmi ar zonu mobilly lietotnē. Šīs ir vairāk pārdomas par to, kad beidzot Latvijā beigs laiks stāvēt uz...
Mobilly - Krāpšana
Šis ir "Super pakalpojumu" sniedzējs. Vēl stulbākus krāpniekus neesmu sastapis. Nu jau 10,00 eur ir noņēmuši par to ka aplikācija ir viņiem, bet tev nekādas teikšanas par to nav. Naudu noņem, pakalpojums nav sniegts. Shēma atstrādāta kopā ar mobilajiem operatoriem. Manā gadījumā bite. Runa ir par Jūrmalas caurlaidi. Uzņēmuma transports pēkšņi tiek nomaksāts no mobilā telefona pakalpojuma sniedzēja konta. Uzzvanot un mēģinot atrisināt radušos problēmu, tu nokļūsti greizo spoguļu karaļvalstī...
Mobilly - Krāpšana, slikts serviss
Esiet ļoti uzmanīgi pirms iegādājieties biļeti īpaši tie kuriem ir 3+ ģimenes karte! Netīšam nopirku pilnu biļeti kaut man ir 90% atlaide, piezvanīju uz servisu lai atrisinātu, bet man pateica ka biļetēs nav iespējams anulēt ja līdz autobusa atiešanai ir mazāk kā 2h. Tas ir absurds! Biļeti iegadāties var pusstundu pirms atiesanas bet anulēt 2h? ! Ludzu sataisiet sistēmu tā lai nebūtu problēmu, ja gribat lai pēc iespējas vairāk cilvēku iegādātos biļetes tieši internetā, nevis pie šoferīšiem!
Mobilly - Krāpšana
Esat ļoti uzmanīgi, pirms ielādējat aplikāciju mobilly! !) ja patstāvīgi neizmantosiet šo aplikāciju, jums noņems, vai piedzīs naudu par neko! Par aplikācijas nelietošanu būs 4€ mēnesī! 2) aplikācijā mobilly vēlējos nopirkt tramvaja biļeti Rīgā vienai reizei, taču podziņas speciāli saliktas tā, lai mobilly iekasētu pēc iespējas vairāk. Pērkot laika biļeti, nedaudz zemāk ir smalki aprēķināta poga "mēneša biļete" ko netīšam nospiedu ar vēlmi pirkt laika biļeti, bet dažu pieturu brauciens no...
AtrisinātaMobilly - Krāpšana, slikts serviss
Septembra beigās tika apmaksāts mobilly pārvaldīts autostāvvietas izmantošanas pakalpojums. Pēc pāris nedēļām - īsziņa par it kā neapmaksātu pakalpojumu. Sazvanīju pa uzrādīto tel. , atbildēja darbinieks patriks. Nosūtīju viņam ar bankas karti veiktā maksājuma uzdevumu. Tālāk komunikācija nenotika un lieta tika nodota parādu piedziņas kompānijai.
Mobilly - Slikts serviss
Papildinaju mobilly kontu, atvilka no bankas konta naudu, bet mobilly konta neienaca nauda. Japievers uzmaniba ka Mobilly taja bridi kartigi nestradaja, nevareja nopirkt pat vilciena bileti. Beigas kaut ka dabuju, bet nauda mobilly konta noteikti neienaca. Otra lieta bija Kipsala parkings - iebraucu, samaksaju, atvilka 3 eur. Sodien atnak sods ka nav apmaksats. Japievers uzmaniba, ka maksajot par Kipsalas parkingu Mobilly radija pogu - atvert slakbaumu un apmaksat, bet dzive slakbaums bija jau...
Mobilly - Slikts serviss
Programma caur brauzeri rāda, ka autobusi ir, neļauj nopirkt biļeti. Atverot aplikācijā neuzrādās reiss kā tāds. Novilkās viss process līdz tam, ka biļešu vairs nebija vispār. Nav patīkami, ka tāds čakars notiek. Info centrs neceļ un pēc atzvanot gluži vaino mani, ka es ko nesaprotot utt.
Mobilly - Naudas noņemšana no konta
Sistēma sūta automātiskus paziņojumus par to, ka netiek lietota aplikācija un vajag veikt vienu darbību gadā. Beigās noņemt 4 eur - es pat teiktu nozog. Diemžēl mobilly ir pacenties uzprogrammēt automātisku paziņojumus 2 mēnešu garumā, taču nav pacentušies uzprogrammēt tādu vienkāršu darbību, ko iesaka mobilly darbinieki (operatori) , tā ir "bezmaksas" darbība, kur aicina nosūtīt kaut kādu tekstu uz konkrētu nr. , lai sistēma iereģistrē darbību.. Bet, par to jau naudu nevar iekasēt, tātad...
Mobilly - Iphone Mobilly aplikācija uzsāk autostāvvietas apmaksu pati no sevis
Šorīt, pirms 08: 00, sāka pīkstēt telefons. Liels bija mans pārsteigums, ka ir uzsākta manas mašīnas autostāvvietas apmaksa. Labi, ka paskatījos un uzreiz pārtraucu. (dzīvoju/strādàju ārpus Rīgas un mašīna stāv manā garāžā…) nezināju, ka mobilly aplikācija bez manas ziņas var vnk uzsākt mašīnas stāvvietas apmaksu. (man aplikācijā stāv iemaksāta nauda.) uzrakstīju uzņēmumam, lai paskaidro. Atbildes vēl nav.
Mobilly - Negodīgi Mobilly sistēmas uzstādījumi
Mobilly lietoju sen, bet pārsteidz moments, kad viņu sistēma atsūta sms ar atgādinājumu, ka esi novietojis auto tikai pēc 3 stundām stāvvietai, kur 2 pirmās stundas ir bezmaksas! Tātad noņem naudu par trešo stundu un atsūta atgādinājuma sms. Super bizness... Citos gadījumos mobilly sistēma sūta tos atgādinājuma sms biežāk, kad vajag un kad nevajag.
Mobilly - Mobilly autostāvvietas apmāksa
Mobilly ! CityPark! Граждане, будьте бдительны, оплачивая парковку через Mobilly, произошёл сбой в системе и оплата парковки пошла в др город В итоге, сняли деньги за парковку совершенно в др месте, и повесили штраф 30 евро. И ничего невозможно доказать, Платите деньги и все! Надо ли быть после этого законопослушным гражданином? НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ УСЛУГАМИ MOBILLY и CITYPARK !
Mobilly - krāpšanās ar sodiem (bezmaksas stāvēšanas laiks)
Uzmanieties no Mobilly stāvvietām - jūs var nosodīt (35euro) arī, ja paredzēta bezmaksas stāvvieta (30minūtes)! Piebraucu pie Bosch servisa (lai ieskrietu nopirkt detaļu), teica, ka bezmaksas stāvvieta 30 minūtes, liels bij pārsteigums kad pēc 5-8 minūšu prombūtnes, atgriežoties atradu soda kvīti (35 euro). Stāvvietas nav aprīkotas ar informāciju par maksājuma kārtību (ka bezmaksas talonu nepieciešams izdrukāt) , un vispār nevar redzēt, ka šī ir maksas stāvvietas (Mūkusalas iela 101), jo...
Mobilly - Atsauksmes NR.9260870
Labdien! Šodienn 1.oktobri novietoju a/m A.Čaka 145 Mobilly stavvietā un aktivizēju stāvēšanu plks 14:59 a/m ar v/n 2509,kaut gan manas a/m numura zīme ir JV-2506. Kad atnācu uz a/m logā esmu saņēmusi līgumsodu NR.926087. Tikai tad ievēroju ,kad esmu nosutijusi aktivizēsanu stāvvietā ar nepareizu a/m v/n . Lūgums pārskatit manu līgumsodu. Manas a/m v/n JV-2506 fors galaxy. tel:25917729 Liels paldies.
Mobilly - Kļūda
Labdien, 04.07.18 novietoju auto stāvvietā (a zona) , kad atgriezos bija uzlikts naudas sods 20.50€ un tad pamanīju, ka maksājot caur aplikāciju sajaucu ciparus. (manas mašinas numurs jh3739, taču ievadīju jh3729) . Vēlos noskaidrot vai šī soda apmaksu ir iespējams atcelt (tā man teica, kad sazvanījos ar mobilly) , jo par stāvvietu samaksāju, tikai nepareizam auto. Pielikumā pievienoju screenshotu no aplikācijas un soda kvīti. Par kvīti - paziņojums nr: aak004282, jh3739, 04.07.18 paldies, gaidīšu atbildi! Elizabete [slēpt]@gmail.com tel: 22110170
Mobilly - Necieņa pret mūsu valsti un cilvēku kā vērtību
Saskāros ar ļoti nepatīkamu lietu, izmantojot Mobilly piedāvātos pakalpojumus. Lieta tāda, ka lai iegādātos biļeti caur šo starpnieku, ir "baigā" uzpūsta komisija. Uzreiz biļete tika atgriezta. Izrādās, ka mobīlājā aplikācijā atgriezt biļeti nav iespējams, par to klienti nav informēti. Atgiezt var tikai mājaslapā! Pats interesantākais sekoja tālāk, kad atvēru savu e-pastu Uz e-pastu tika atsūtīta biļete ar informāciju KRIEVU VALODĀ Sazinājos ar šo starpnieku,operātore nezināja ko atbildēt...
Mobilly - Mājas lapas neatbilstība
Kļūdas pēc pasūtīju nepareizu biļeti. Gribēju atgriezt. Skatījos kā to dabūt gatavu. Mobilly mājās lapā bija teikts ka jāieiet savā profilā, jāuzspiež uz sadaļu "biļetes", jāizvēlas attiecīgā biļete, jāuzspiež uz i un atceļ biļeti naudu atgūstot savā kontā. Izstaigāju visu mājas lapu, bet tādas sadaļas "biļetes" tā arī neatradu. Viņas vienkārši tur nebija. Varēju atrast savu darījumu vēsturi bet sadaļa "biļetes" nav. Tā arī nespēju atcelt savu biļeti. Tas notikās pēc 23:00 tākā sazvanīt viņus arī nevarēju, bet autobuss 07:55 no rīta. Viņu zvanu darba laiks ir no 08:00-20:00.
Mobilly - ikmēneša komisija
Pievērsiet uzmanību līguma 4.10 punktam. Ja pakalpojumu gadu neizmanto tiek ieturēt mēneša maksa 3Ls, kamēr konts tukšs, pēc tam atsūta SMS ar tekstu "Vai atceries par savu Mobilly kontu..." kā pasmiešanās, labi aizmirsu par viņiem, bet vai labāk nav atgādināt par līguma nosacījumiem pirms konts iztukšots?