Mobilly - Mājas lapas neatbilstība
Kļūdas pēc pasūtīju nepareizu biļeti. Gribēju atgriezt. Skatījos kā to dabūt gatavu. Mobilly mājās lapā bija teikts ka jāieiet savā profilā, jāuzspiež uz sadaļu "biļetes", jāizvēlas attiecīgā biļete, jāuzspiež uz i un atceļ biļeti naudu atgūstot savā kontā. Izstaigāju visu mājas lapu, bet tādas sadaļas "biļetes" tā arī neatradu. Viņas vienkārši tur nebija. Varēju atrast savu darījumu vēsturi bet sadaļa "biļetes" nav. Tā arī nespēju atcelt savu biļeti. Tas notikās pēc 23:00 tākā sazvanīt viņus arī nevarēju, bet autobuss 07:55 no rīta. Viņu zvanu darba laiks ir no 08:00-20:00.
Labdien!
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un to, ka mūsu atbilde nāk tik vēlu. Paldies, ka norādāt uz šo nepilnību! Esam piefiksējuši šo problēmu un nodevuši tālāk, lai veiktu labojumus un arī mazāka ekrāna telefonu lietotājiem mājaslapa būtu draudzīgāka lietošanā.
Rebeka no Mobilly
Komentāri (7)
Kā tad ka nav...
Man tadu tur neuzrādija
Nu nav man te tādas sadaļas.
Pirmkārt Tu izmanto telefonā browseri vai nu:
1. skaties landscape view, jo portrait view var pat redzet ka ir biletes poga (balta zem sakums pogas)
2. iestatjumos ieslēdz Desktop mode
3. novelc Mobilly app.
Otrkart tā arī saki, ka Mobilly majas lapa neatbalsta mobilo versiju portrait view.
Mobilly app man ir. Un tur biļeti nevar atcelt. Manam telefonam ir 5.6 collu ekrāns. Un kā tad es varēju zināt ka viņš kautko neatbalsta. Un baigi forši izdomājuši neredzamas podziņas uztaisīt.
Es tās pogas pamanīju tikai pietuvinot bildi.
Pat atpvilku tavā bildē pogas kuras neredzi. Tev ekrāns par mazu.