Mobilly - Slikts serviss
Papildinaju mobilly kontu, atvilka no bankas konta naudu, bet mobilly konta neienaca nauda. Japievers uzmaniba ka Mobilly taja bridi kartigi nestradaja, nevareja nopirkt pat vilciena bileti. Beigas kaut ka dabuju, bet nauda mobilly konta noteikti neienaca.
Otra lieta bija Kipsala parkings - iebraucu, samaksaju, atvilka 3 eur. Sodien atnak sods ka nav apmaksats. Japievers uzmaniba, ka maksajot par Kipsalas parkingu Mobilly radija pogu - atvert slakbaumu un apmaksat, bet dzive slakbaums bija jau atverts, kaut kas saluzis tur viniem, braucu ieksa, spiedu pogu. Kaut kas viniem tur nestrada, ka var but ka apmaksaju 3 eur par parkingu bet tapat atnak sods?
Sveiki! Gadījumos, kad ir bijušas tehniskas problēmas un Mobilly kontā naudiņa nav parādījusies, tā tiek atgriezta Jums atpakaļ bankas kontā pāris dienu laikā. Ja tas nav noticis un nauda nav ne Mobilly maciņā, ne bankas kontā - noteikti zvaniet mums uz 22001859.
Ja esat saņēmis ziņu par neapmaksātu stāvvietu, taču apmaksu esat veicis - arī šādos gadījumos vienmēr aicinām sazināties ar mums, lai varam situāciju atrisināt pēc iespējas ātrāk.
Komentāri (1)
Labi figna par to ka jums nestrada serviss regulari, saprotams, ka nevar atlauties labus IT specialistus. Bet vismaz varetu kaut reizi atibldet pec vismaz 4x epastiem, ar visiem pielikumiem un vismaz 1x zvana. Jau menesi gandriz divus nekadas atbildes. Tiesam jaregistrejas sudzibas.lv un jaraksta seit lai pieverstu uzmanibu?