Mobilly, Cityparks - Slikts serviss
Saņēmu sodu no citypark jo mobilly apps nepareizi nolasīja manu lokāciju un ieteica nepareizo stāvvietu. Lieki pieminēt, ka citypark šo pārpratumu neuztvēra par iemeslu anulēt sodu un finālā samaksāju gan par stāvvietu gan sodu. Esiet modri. Apzinos, ka noteikumu priekšā “pats esmu vainīgs” jo neaizdomājos, ka apps man varētu piedāvāt nepareizu stāvvietu un arī pats neskrēju salīdzināt ceļazīmi ar zonu mobilly lietotnē. Šīs ir vairāk pārdomas par to, kad beidzot Latvijā beigs laiks stāvēt uz vietas un izkāpsim no padomju birokrātijas? Cik bijušas līdzīgas situācijas ar ārzemju kompānijām (rietumu pusē) , šādus pārpratumus jau sen neviens nerisina bāžot ģīmī noteikumus un sakot, ka nav iemesla kauto risināt.
Paldies par Jūsu ziņu. Mums tiešām žēl dzirdēt, ka ir nācies saskarties ar šādu nepatīkamu situāciju veicot apmaksu citā stāvvietā. Mobilly lietotnē tiek piedāvātas vairākas tuvākās stāvvietas, kuras tiek noteiktas pēc Jūsu telefona ierīces fiksētā GPS signāla. Šī funkcija primāri paredzēta, lai Jūsu izvēlētā stāvvieta nebūtu jāmeklē, ejot cauri visu zonu sarakstam, tādēļ lielākoties tiek piedāvātas vairākas tuvākās zonas, nevis tikai viena.
Uzsākto stāvvietu, aicinām vienmēr pārliecināties par stāvvietas zonu, pārbaudot norādes stāvvietā vai orientējoties pēc citas informācijas, kura Jums ir pieejama.
Mēs Mobilly sistēmā saņemam pieprasījums par stāvvietas uzsākšanu, taču mums nav iespējams pārbaudīt vai klients tiešām ir izvēlējies parezo stāvvietu. Atvainojamies par nepatīkamo situāciju.
Komentāri (2)
Ar aplikācijām mēdz tā gadīties. Vienmēr jāparliecinās. Cityparks jau tiešām atlaides nedos dažreiz pat jācīnās, ja tā ir viņu kļūda. Šaraškina kantoris.
Jāskatās un jāparliecinās ka tā ir pareiza stāvvieta.