Mobilly - ikmēneša komisija
Pievērsiet uzmanību līguma 4.10 punktam. Ja pakalpojumu gadu neizmanto tiek ieturēt mēneša maksa 3Ls, kamēr konts tukšs, pēc tam atsūta SMS ar tekstu "Vai atceries par savu Mobilly kontu..." kā pasmiešanās, labi aizmirsu par viņiem, bet vai labāk nav atgādināt par līguma nosacījumiem pirms konts iztukšots?
Komentāri (4)
Sveiki! Šādās situācijās esam pretimnākoši - tikai jāpaņem telefons rokā un jāuzņem Mobilly atbalsta numurs :) Paldies - šī kļūda ir apzināta un labota. Droši var zvanīt vai rakstīt mums vēstules, jebkurai problēmai ir risinājums!
Pilnīgi piekrītu autoram. Mobilly moto varētu būt " Ja pagaidām netērējat savu naudiņu, kura stāv mūsu kontos, nesatraucieties, mēs to ātri iztērēsim Jūsu vietā". Interesanti, kā Mobilly apsaimnieko to manu kontu par Ls 3.- mēnesī? Ik vakaru dzied šūpuļdziesmu, vai ved ik dienu uz parku? Turpmāk centīšos šī kantora pakalpojumus tomēr neizmantot, pārāk dārgi un, manuprāt, diezgan bezkaunīgs bizness.
Un kas vēl tādu huiņu, kā Mobilly izmanto? Parādiet man to aunapieri! :D :D :D :D
Mobilly ir negodīgs uzņēms. Neizmantošanu viņu sniegtos pakalpojumus un iesaku neizmantot arī citiem. Iespeējams, ka viņiem ir vienošanās ar Rīgas satiksmi, jo pēdējā laikā samaksājot par autostāvvietu nenostrādā sistēma, maksājums itkā ir veikts, bet izrādās, ka nav, tiek uzlikts Sods par neapmaksātu autostāvvietas izmantošanu.mobilly taisnojas, ka sistēma nav nostrādājusi pietiekoši ātri, bet Rīgas satiksme pasaka, ka viņu datu bāzē nav aktivizēta samaksa. Vērsīšos PTAC un iesaku to darīt arī citiem!