Mobilly - Nepareizi norada lokāciju
Naudu uz konta kura netiek izlietota kāda perioda laikā anulē.
Nepareizi norāda lokaciju, beigas tiek jāmaksā sods.
Lietotāju support serviss - pārliek visas problēmas uz lietotāja un nenes nekādas atbildībās.
Tika pieprasīts no Mobilly rakstisks paskaidrojums par aplikacijas kļūdainu darbību un nekorektu lokācijas norādīšanu dēļ kā tika sanemts sods no cita parkinga.
Ar šo kompetentu paskaidrojumu var vērsties pie soda izrakstītāja un to anulēt, bet diemžēl slavenā sūdzībās aplikācijas darbinieki nevēlas palīdzēt.
Saprotam, ka ir nepatīkami saņemt sodu, ja ir veikta apamksa par stāvvietu. Kā jau jūsu norādītajos ekrānšāviņos ir minēts, Mobilly lietotnē tiek piedāvātas vairākas tuvākās stāvvietas, kuras tiek noteiktas pēc Jūsu telefona ierīces fiksētā GPS signāla. Iespējams, automašīnu novietojāt ļoti tuvu šai privātajai stāvvietai, kuru apmaksājāt un attālums gan līdz vienai, gan otrai bija vienāds. Tieši tāpēc vienmēr aicinām pārliecināties, vai uzsāktā stāvvietas zona ir korekta, pārbaudot norādes stāvvietā vai orientējoties pēc citas informācijas, kura Jums ir pieejama. Mēs Mobilly sistēmā saņemam pieprasījums par stāvvietas uzsākšanu, taču mums nav iespējams pārbaudīt vai klients tiešām ir izvēlējies pareizo stāvvietu. Mums tiešām žēl par nepatīkamo situāciju.
Komentāri (1)
Nekas netiek izdarīts nezin cik ilga laika posmā, lai atrisināt šo problēmu.
Šī jau nav pirmā reizi, pietiekoši daudz sūdzības uz mobilly uzrakstītas un vēl pat vairāk te nav pieminētas.
Varbūt pienācis laiks uzņemties kādu atbildību?
Ja klients pieprasa palīdzību soda apstrīdēšanai un mobilly komanda atsakās palīdzēt?