Mobilly - Krāpšana

Nopirku biļeti no Rīgas līdz Rēzeknei mobilājā lietotnē mobilly. Nauda tika norakstīta no konta, bet biļetes nebija ne e-pastā, ne mobilly lietotnē. Uzrakstīju mobilly pārstāvjiem, viņi teica, ka darījums bija neveiksmīgs un banka nedēļas laikā pārskatīs naudu atpakaļ. Nauda ne bija atgriezta. Kur tad palika 8 eiro, vienkārši pa gaisu? Slikts serviss un krāpšana: (

26.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Mobilly Pārstāvja atbilde 02.12.2024

Labdien! Kā Jums rakstījām arī Whatsapp, naudiņas atgriešanas ātrums ir atkarīgs no bankas. Tiklīdz mēs informējam banku par naudiņa līdzekļu atgriešanu, banka uzsāk naudas atgriešanas procesu. Ierasti tas aizņem līdz 5 darba dienām. Kā noskaidrojām no Jums iepriekšējās nedēļas piektdienā, naudiņu atpakaļ esat jau saņēmusi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes