www.sudzibas.lv Mobilly Krāpšana, slikts serviss

Mobilly - Krāpšana, slikts serviss

Esiet ļoti uzmanīgi pirms iegādājieties biļeti īpaši tie
kuriem ir 3+ ģimenes karte! Netīšam nopirku pilnu biļeti kaut man ir 90% atlaide, piezvanīju uz servisu lai atrisinātu, bet man pateica ka biļetēs nav iespējams anulēt ja līdz autobusa atiešanai ir mazāk kā 2h. Tas ir absurds! Biļeti iegadāties var pusstundu pirms atiesanas bet anulēt 2h? !
Ludzu sataisiet sistēmu tā lai nebūtu problēmu, ja gribat lai pēc iespējas vairāk cilvēku iegādātos biļetes tieši internetā, nevis pie šoferīšiem!

07.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Mobilly Pārstāvja atbilde 15.04.2024

Sveiki! Mums tiešām žēl, ka radusies šāda nepatīkama situācija kļūdaini iegādātas biļetes dēļ. Biļešu aulēšanas noteikumus nenosakām mēs, tos nosaka MK noteikumi un šie noteikumie paredz, ka autobusa biļeti var atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk nekā divas stundas, kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. Summa, ko iespējams atgriezt, ir 75% apmērā no biļetes cenas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes