Adrese: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 63975111 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Lidl - Sūdzības un atsauksmes
Lidl - Krāpšana ar atlaidi
Uzmanieties ar atlaižu uzskaiti pašapkalpošanās kāsē ievadot lidl+ kodu. Noskanēju preci, noskanēju lidl+ kodu, parādījās aplaide, skanējot nākamo preci atlaide pazuda. Atjaunojās atlaide tikai no jauna noskanējot lidl+ qr kodu. Skanējot nākamo preci atlaide atkal pazuda. Tātad atlaidi var iegūt tikai pēc visu produktu noskanēšanas beigās skanējot lidl+ qr kodu. Citādi atlaide pazūd.
Lidl - Akciju neesamība
Prūšu1 veikalā kuponu akcija kafijas pupiņām merild no 13. Līdz 16 februārim jau 14. Februāra dienas pusē šis produkts vairs nebija pieejams! Jautājums: kāpēc vajag rīkot kuponu akciju jau tā tik īsām laikā posmam ja jau otrā dienā viss esot izpirkts!? Vai kastēm pircēji izpirka? Kāpēc tad nav limits, piemēram 2. Pakas? Aizdomas par darbinieku negodprātīga.
Lidl - stilts seviss
Lidl veikalā 05.02.25. plkst: 8:00 iepirkos Lidl veikalā Prūši ielā 1 un devos uz kasi kurai augšā dega numuriņs, ka kase ir atvērta. Bet man no apkalpošanas zonas bļauj, ka lai "nāku šurp". Pirmāmkārtam nav ko bļaut, otramkārtam kā man kā klientm bija zināt, ka arī pašapkalpošanas zonā ir iespēja maksāt ar skaidru naudu.
Kasiere bija rupja uz manis teikto ka vajaga konkrēti pateikt ka šeit pie viņas var norēķināties arī ar skaidru naudu nevis parādīt savu audzināšanas līmeni un ķēmoties angļu...
Lidl arena - Slikts serviss
Pretīga vieta. Vidējā līmeņa bērnu pasākums.
Atsevišķa atrakcija - autostāvvieta.
Autostāvvietas jautājums ir veids, kā nopelnīt papildu naudu.
Telpa atrodas graustos, piebraucamais ceļš briesmīgs.
Pēc divu stundu bezmaksas stāvvietas, mēģinājām samaksāt par vienu stundu, izmantojot Mobilly sistēmu. Ar sistēmu bija kaut kādas problēmas. Pēc 10 minūtēm parādījās SIA Strongpark kontrolieris. Viņš nevēlējās klausīties paskaidrojumus un skatīties aplikāciju mūsu tālrunī, kur bija informācija ar visiem screenshotiem.
Garastāvoklis bija pilnībā sabojāts.
Lidl - Nepareizi izdots atlikums
12.12.2024. Plkst. 18: 38: 31 norēķinoties pie kases nr. 1 par pirkumu par kopējo summu 31.26, iedevu kasierei skaidrā naudā 41.26. Kasiere ievadīja kases aparātā saņemto summu 40.26 un izdeva man atlikumu 9.00. Vienas minūtes laikā sapratu, ka atlikums izdots nepareizi un vērsos pie kasieres. Kasiere kategoriski noliedza, ka es viņai devu 41.26. Ceru, ka pārpalikums kasē 1 eur apmērā būs, kā arī kameras ierakstā arī būs redzama pircēja iedota summa. Čeka nr. 673/851, e-pasts saziņai [slēpt]@inbox.lv
cieņā,
jūlija
Lidl - Slikts serviss
Savai mammai uz dzimšanas dienu jubileju novembra vidū uzdāvinājām dāvanas kartēs uz mūsu iecienītāko veikalu Lidl. Diemžēl vakar mamma raudādama, atnesa mums šīs kartes un atdeva. Vēl pirms nedēļas viņa man telefoniski gribēja paskaidrot, stāstīja par to ka viņa nepareizi ievadā dzimšanas dienu un tāpēc nevar izmantot dāvanu kartes. Es nesaprotu, protams, priekš kam vajag ievadīt dzimšanas dienu, kāpēc vispār vajag to ievadīt. Mamma sašutusi no veikalā klientu atbalsta servisu, negrib vispār...
Lidl - Slikts serviss (kases)
Bieži apmeklēju Lidl veikalu un katru reizi saskaros ar šo problēmu-kasēm ir viens noskenēto preču nodalījums. Iepērkos veikalā uz vairākām dienām, lai nebūtu bieži jāstaigā, un beigās sanāk paņemt ļoti daudz preces. Tāpēc pie kases rodas "sastrēgums", jo kad noskenē manas preces, nākošo pircēju var apkalpot tikai tad, kad es savācu visas savas preces, no tā rodas stress, jo es aizkavēju aiz sevis nākošo pircēju. Ņemot vērā, ka veikalā ir daudz kases, bet vienā laikā strādā tikai maksimums 4...
Lidl - Slikts serviss
Pārdevējs pat nepiedāvā, neatgādina. Izmantot kuponu. Tas taču ir arī viņu pienākumos. Pirkuma čeks-297/1369. Kartupeļus pērkot 2 mausus būtu bijusi lieliska atlaide, bet pārdevējiem acīmredzot tik daudz darba ir uzgrūsts, ka nespēj pievērst pircējam un viņa pirkumam uzmanību. Ļoti nepatīkama attieksme. Zaudēju 16 eiro. Piedomājiet vadība lai tas pārdevējs nav pārslogots.
Lidl - Sabojāts ēdiens
Šodien iegādājos salātus plastmasa iepakojumā! Nekas neliecināja kad tie varētu būs sabojājusies!
Atverot iepakojumu bija tik ellīgi smirdīga smaka, ka nācās vēdināt visu māju! Vai tiešām tam tā ir jābūt? Cilvēki esiet uzmanīgi ko jūs pērkat!
Lidl - Aplikācija
Šodien lidlā aplikācija izačarēja smadzenes prasot atjaunot informāciju. Veikalā pie pašapkalpošanās kases... Tākā savu kodu biju piemirsis... Saku lidl veikalem bai... Bai... Uz visiem laikiem...
Lidl - Krāpšana
Sveicināti! Sūdzības par Lidl Rīga sporta iela 10. Datums: 2024.10.08 9: 13: 18 kasieris: 26 čeks-145/480
tā nav pirmā reize... Šodien veicu kārtējo pirkumu sporta ielā 10, bieži, ievēroju (mājās apskatot čekus) - Lidl darbinieki, bieži, kasēs sāk šmaukties. Šodien-kārtējo reizi šmaucas uz akcijas precēm, noskenē reālo svītrkodu, nevis akcijas kodu (neuzliekot plaukstu uz nevajadzīga svītrkoda-Ādažu doktordesai ar vist, fil) . Kā arī pērkot divas preces, izsit trešo... , šajā reizē bija...
Lidl - Krāpšana ar depozīta
Šodien 03.10. Aizgāju uz lidl veikalu lai nodotu depozītu un aizejot pie kases kur tajā brīdī strādāja kasieris vārdu nezinu bet id nr.10 kur iedevu nodotās depozīta čeku uz kura man vajadzēja saņemt 3,40 eur bet pamanīju ka tika izdots tikai 1,20 eur piegāju piegāju pie kasiera un kasieris brutāli man pavaicāja vai es neesot iebāzis kabatā, atbildot ka nemēdzu tā rīkoties jo pats strādāju apsardzes sfērā un šādus gadījumus esmu sastapis bieži, līdz ar to kasieris man iedeva vēl divus eur kur...
Lidl - Dzīvnieku diskriminācija
Šodien tikām izdzīti no veikala ar mazu klēpja sunīti, jautājot iemeslu, mums rupji atbildēja, ka suns ir suns, un lai pametam veikalu. Saprotu, ja vestu lielu suni pavadā, taču mazs sunītis klēpī, nav apdraudējums ne veikalam, ne tā apmeklētājiem. Dzīvnieka atstāšana ārā arī nav opcija, kur nu vēl atstāšana mašīnā. Pašlaik visi tirdzniecības centri atbalsta dzīvnieka atrašanos kopā ar saimnieku veikalā. Tāpēc izvēlēsimies citas opcijas, kur iepirkties. Paldies.
Lidl - Krāpšana
Šodien iepērkoties Jelgavas Lidl (raf) , nu jau trešo reizi (šogad) , pārskatot čeku mājas konstatēts, ka 2 vienādu produktu iepakojuma vietā ir izsistas trīs produkta Vienības - kas neatbilst realitātei, kasieri dažādi - šodienas kasieres nr 22 (uzrādīts čekā - gados - 50+blonda) summa nav liela bet, žēl ka tas atkārtojas un palasot... Sūdzības, tā jau ir izstrādāta sistēma, vai Lidlā ir bijis algu samazinājums kad šādi jākrāpjas.
Lidl - Lidl nedomā, ka cilvēki var būt atšķirīgi
Lūdzu, padomājiet par to, ka Latvijā dzīvo ne tikai vīrieši ar m izmēru un lielāk. Jūs nedodiet izvēli cilvēkiem kuriem ir s izmērs. Vai pērc apģērbus, kas ir pa lielām, vai nepērc vispār un staigā bez apģērbiem. Manuprāt šāda tirgotāju praktika Latvijā ir pazeminoša, bet gadi iet un personīgi es kā redzēju vīriešu s izmēra ignorēšanu, tā redzu tālāk. Ļoti ceru, ka lidl kaut ko izdomās par šo problēmu.
Lidl - Klientu maldināšana, preci atgriezt nevar
Iepērkoties redzu cenu zīme sarkana, gaisa atsvaidzinātājs 1.99 un blakus no kreisās puses balta cenu zīme 3 .89, protams to nepamanu jo abas Cenas uz vienas cenu zīmes un izceļas sarkanā. Kasē apmaksājot nepievērsu uzmanību jo pirkumu daudz cilvēku Rinda, ejot no veikala pārbaudu čeku, Cena 3.89 eju atpakaļ saku ka Cena nesakrīt, pieejam pie plaukta jā Cena ir norādīta par
3.89 250ml un otra par 300ml 1.99 tas ko pamanīju cenu zīmē pēctam. Ok atdzīstu vainu ka nepareizi nolasīju cenuzīmi, eju...
Lidl - Krāpšana
Es iegaju lidl gribeju ar bulcinu nopirk apelsinu sulu pacinu panemu vienu gaju pie kases un mani totali apkrapa par vienu mazo sulas pacinu samaksaju 3 ar kapeikam (o,2l) iepakojums bij atverts un es par mazo pacinu samaksaju ka par visu kasti paldies lidl🤬
Lidl - Iepakojums
Vēlos saprast kāpēc jums nerūp pircēja vēlmes atšķirībā no konkurentiem biju iegājis tukuma lidl
veikalā iepirkos un vēlējos iegādāties mazo augļu suliņu bet izrādās ka lidl ir īpašs un grib atšķirties no konkurentiem un nevar nopirkt vienu gabalu tā vietā ir jāpērk visu iepakojumu izlabojiet šo absurdu un krāpšanu savā veidā jo no tādas sistēmas ieguvējs ir veikals tā ir tikai viena lieta daudzām!
Lidl - Slikts serviss
Gribu izteikt sūdzību taromātu sistēmu. Divas dienas pēc kārtas apmeklējot veikalu nevienā no tiem nebija iespēja veikt nodošanu. Precīzāk 30.08. Veikalā Mežciema, Eizenšteina iela 81, 31.08. Veikalā Dzelzavas iela 75b un diemžēl abos taraomāti nestrādāja. Tā jau kļūst par sistēmu, jo nav tā ka šīs būtu pirmās reizes kad saskaros ar šo nebūšanu.
Lidl - Attieksme
Šī atsauksme nebūtu tapusi, ja no veikala pārdevējas puses es, kā klients netiktu uztaisīts kā idiots, kam acis nav pierē.
Iepirkos Siguldas lidlā 23.08.2024. Viss bija labi līdz mirklim, kad nokļuvām pie kases. Olu un bekona salāti kasē tika iesisti par 1.79, bet Cena bija norādīta kā 0.99. No pārdevēja puses netika izrādīta nekāda interese šo situāciju risināt (atmaksāt naudu) . Pēc pirkuma apmaksāšanas devos atpakaļ veikalā, lai uzmeklētu zāles darbinieku, uzrunāju sievieti, kas tieši...