Lidl - Slikts serviss (kases)
Bieži apmeklēju Lidl veikalu un katru reizi saskaros ar šo problēmu-kasēm ir viens noskenēto preču nodalījums. Iepērkos veikalā uz vairākām dienām, lai nebūtu bieži jāstaigā, un beigās sanāk paņemt ļoti daudz preces. Tāpēc pie kases rodas "sastrēgums", jo kad noskenē manas preces, nākošo pircēju var apkalpot tikai tad, kad es savācu visas savas preces, no tā rodas stress, jo es aizkavēju aiz sevis nākošo pircēju. Ņemot vērā, ka veikalā ir daudz kases, bet vienā laikā strādā tikai maksimums 4 (pat laikā, kad ir daudz pircēju un cilvēku) tas sanāk arī laikietilpīgi. Piedāvājums - uztaisīt kases ar 2 nodalījumiem. (saprotu grūti izdarāms, bet tā ir problēma!)
Komentāri (1)
Es arī vienmēr veikalos (tajā skaitā "Lidl") iepērkos vairākām dienām. Nekad nav bijusi tāda problēma. Kamēr pārdevējs skenē preces, noskenētās preces jau uzreiz lieku iekšā iepirkumu ratos. Beigās atliek tikai samaksāt un varu doties prom, nostāties maliņā un tad nesteidzīgi visas preces salikt pa maisiņiem. Kur problēma tā darīt? Diemžēl bieži vien esmu novērojusi situāciju, ka pircējs vienkārši stāv pie kases, skatās apkārt, gaida, kamēr tiks noskenētas visas preces un tikai tad, kad samaksāts, sāk lēnā garā krāmēt preces maisiņos. Tādās situācijās gan nervi uzvelk, jo visa rinda gaida uz vienu cilvēku. Vienkārši, kamēr pārdevējs skenē preces, noskenētās vajag ātri likt atpakaļ iepirkumu ratos un tad nebūs jāraksta sūdzības veikalam. Veikals nav vainīgs pie tā, ja pircējs čammājas.