Adrese: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 63975111 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Lidl - Sūdzības un atsauksmes
Lidl - Кассирша работающая 21.07.2023 в 21.00 наорала
Кассирша работающая 21 июля в 21 вечера сказала что я украла шампанское хотя я его купила в соседнем магазине 5 минут назад и я не обязана я считаю носить чек из Рими в Лидл для того чтобы объяснить дамочке ,что шампанское не украдено так как такого шампанского в наличии у этого магазина не имеется. В итоге кассирша всё-таки продала шампанское и практически его разбила пнув его рукой. Я не приду в ваш магазин!
Lidl - Lidl+ reģistrēšanas - čeka neatbilstība precei
Nekad negāju uz LIDL, bet sievas pierunāts apmeklēju šo veikalu. Zolīduma pēc, mēģināju reģistrēties Lidl+ Reģistrējos jau trešo reizi. Tālāk par sešcipara koda gaidīšanu netiek. Iespējams elektronikai, internetam un IT ir brīvdiena! Pirkām 2 maizītes ar vaniļas krēmu par 35 centi. Čekā,- viena pareizi, otra kā maizīte ar RICOTTA par 55 centi. Ja šitā no katra pircēja pa 20 centi sanāk paliela summa. Nu nē,- pietiek man ar RIMI un Maximu!
Lidl - Slikts serviss
Strādāja tikai 3 kases ap 18 vakarā. Biju kopā ar sākumskolas vecuma bērnu. Tas bija 6. Jūlijs. Samaksāju pie kases. Pārdevēja ar melniem matiem visu laiku runāja pa mikrofonu, reizēm nesapratu, vai ar mani, vai kādu citu. Mulsinoši. Viņa steidzināja mani ātrāk likt somā manas preces, jo viņai esot gara Rinda. Man jau rokas sāka trīcēt. Vai tā ir mana problēma? Ieviesiet pašapkalpošanās kases. ! Nesteidziniet cilvēkus. Katram ir savs temps, sevišķi, ja līdzi ir mazs bērns.
Lidl - Nekvalitatīva prece / produkcija
Sveicināti! Nav patīkami - ne man rakstīt, ne arī jums lasīt sūdzības - īpaši, ja nejūtaties vainīgi... -dzīve sastāv no ikdienas sīkumiem, bet-kā zināms, viena karote darvas, var sabojāt veselu pudu medus. - arī jebkura sūdzība par produkcijas kvalitāti - nespodrina veikala prestižu. Esmu jūsu pastāvīgā pircēja, kopš tika atvērts veikals Liepājā, ganību ielā 182. Pensijas vecuma cilvēki nevar lepoties ar dižiem ienākumiem, tādēļ pērk lētāku - putnu gaļas produkciju. Problēma - vistu...
Lidl - Kasiere prasa atrādīt maisiņus
Šodien gāju iepirkties uz Imantas Lidl Anniņmuižas bulvārī 77. Pirms tam biju Mego veikalā nopirkt dažus produktus un iekšā ejot to maisiņu ieliku ratos (mazs caurspīdīgais maisiņš, kam pat sānā redzams ielikts čeks). Kad jau pie kases viss bija noskenēts, kasiere prasa uzrādīt, kas man atrodas maisiņā un uzrādīt čekus. Izcēlu viņai to maisiņu un noliku acu priekšā, sāk prasīt, vai tur visam ir čeki. Pēc tam prasa, kas tajā otrajā maisā (otrais maiss bija Lidl maiss, kas atvērts vaļā, lai tajā...
Lidl - Krāpjas ar cenām
Vakardien 17.05 iepērkoties Lidl veikalā anniņmuižas bulvārī 77 kārums sieriņiem no standarta Cenas 0.35 € uz kāruma kastītes bija uzlīme, ka nocenoti uz 0.25 €. Paskatījos datumu 18.05, tātad nākošās dienas datums, paņēmu dažus sieriņus. Pie kases izsita pilno cenu 0.35 €, prasīju kasierei kāpēc tā, ja uz kastītes bija rakstīts, ka nocenoti. Viņa neko nezinot, uzreiz pagriezās blakus kasiere, paskatījās, ka nākošās dienas datums un pateica, - jā, taisi nocenoto cenu uz 0.25 €. Rezumē - ja pats neseko līdzi, apkrāps pie pirmās izdevības.
Lidl - Slikta attieksme
Sveiki! Šodien iepirkos lidlā un protams, paņemu ratus, stāvēju un izvēlējos preces, un tad pēkšņi, maniem ratiem uzskrēja virsū darbinieks ar savu darba inventāru pārvadājamo ierīci, kurā pārvadā produktus pa veikalu, mani rati tika brutāli aizķerti un aizsitās uz otru pusi. Ar milzīgu troksni. No darbinieka nekādas atvainošanās vai nekas tāds nebijis dzirdams. Tikai klusēja un skatījās. Paldies.
Lidl - Ne būt ne labākais darba devējs
Lidl figurē labāko top darba devēju vidū, taču tā galīgi nav! Ļoti nekompetenti HR darbinieki, Sola zvanīt trīs dienu laikā, taču piezvana pēc pusotras nedēļas. Saka, ka visas kārtas darba intervijā izturētas super veiksmīgi un palikušas noslēdzošās ar uzņēmuma valdi, taču dienu pirms norunātās tikšanās atzvana un pasaka, ka valdes loceklis izvēlējies citu kandidātu. Ļoti nepatīkama "pēcgarša" pēc visa darbā uzņemšanas procesa veikšanas.
Lidl - Обман
Купил упаковку воды, посчитали 9 штук. Депозит тоже за 9 штук. Обманули на 1.35 €. Хотя все упаковки по 6 штук. Кассир n 56. Получается верить кассирам нельзя, надо проверять каждую позицию. Интересно мнение администрации lidl, на постоянный обман кассиров, это такая политика магазина - сокращать расходы магазина? Именно в магазине по этому адресу.
Lidl - Attieksme pret klientu un aizvainošana
Labdien, cien. Lidl. Vilšanās. Man bija pilni rati par 92,50 eur, vīram otri rati. Krāmēju ratos mazgāšanas līdzekļus u. C. Un šodien kasiere nr.49 plkst.15.55.53 teica, krāmējiet ātrāk. Atbildēju: "krāmēju tik ātri cik varu. ", un viņa mani aizvainoja sakot: "pensionāri krāmē ātrāk par mani". Teicu, tā nevar runāt ar klientiem. Kasiere neatvainojās.
Lidl - Жалоба на охранника
Собака находилась у нас в тележке, собака была маленькая и сидела спокойно, никого не трогала. Охранник сказал что с собакой нельзя. Потом он ещё раз это повторял, хотел чтобы он ушёл, потом он перешёл на хамство. Хотим чтобы была возмещена компенсация, либо уволить этого охранника. Ведь в магазинах можно находиться с собакой, если она не на земле и если она небольшого размера.
Pārtikas veikals Lidl - Kā pircēju var uztaisīt par idiotu!
27. Februārī 19-04 iepirkos Liepājas Ezermalas 3a lidlā. Čekā kasiere 71. Pirkums šoreiz nebija no lielajiem, maksāju ar karti un tāpēc īpaši nepiegriezu vērību apmaksas summai. Atbraucot mājās un izpētot čeku iestājās apjukums: ziema it kā jau aizgājusi, bet es esmu nopircis sieviešu slēpošanas cimdus! Sīkāk papētot atklāju, ka tūlīt aiz pastētes ar cepeti ir šie cimdi. Pastētei bija atlaide, pirku divas. Čekā viena. Otras vietā šie cimdi. Es savos 70 gados varētu pasmieties, bet 12,99€! Ja...
Lidl - Kļudas čekā
14.02.23, pie kasieres 33, plkst 16.18 iepērkamies veikā Stirnu ielā par summu 37.18. Sakarā ar to ka čeks bija garš, nepaspējām visu pārbaudīt pie kases. Mājas saku pētīt un konstatēju ka bija izsiti gurķi pa 0.55 centiem, burkāni 0.25 un atkal gurķi 0.55, kat gan šis preces nemaz nepirkām.
Lidl - Apdalīšana
Esmu bijis neskaitāmas reizes Vācijas, Austrijas Lidl veikalos, produkcija ir pa visam cita, vienīgais jautājums kāpēc nevar šeit tirgot tos pašu Vācu produktus, kaut vai pa lielāku cenu es labprāt piektu tos, nevis lētos Poļu Sdus ko šobrīd tirgo.
Lidl - Slikts serviss
08.01.2023. Ap 15.20 nododat tāru taromātā, tika izdots paziņojums, ka jāsazinās ar atbildīgo personu. Tajā laikā no āra ienāca apsargs un es norādīju uz šo problēmu. Domāju, ka tiks viss nonārtots. Pēc 15 min. , kad šī pati persona nāca ārā, sacīja, lai gaidu. Un, ja, kas nepatīk, lai eju uz maxima. Vai tas ir normāli? B. Senkeviča
Lidl - Krapšana,nevelēšanās atrisināt kasieres kļūdu.
Sveicināti! Kopš veikala Lidl atklāšanas vienmēr ir paticis iepirkties šajos veikalos, jo paticis ka tiek tirgota kvalitatīva prece. Cik līdz šim biju iepircies viss bija okk. Bet nedaudz apbēdināja attieksme pēc pirkuma ko veicu gada pēdējā diena. Braucot uz darbu vecgada vakara ap.plkst 19.30 iebraucu minētājā veikalā veikt nelielus pirkumus. Veikala darba laiks bija līdz 20.00.Un nākamajā ritā tikai no 11.00. Veicot maksājumu pie kases nepasekoju līdzi pirkumu sarakstam jo paļāvos ka viss ir...
Lidl - Apsardze otrajā Liepājas Lidla
Velējos sacīt, ka lidla apsardze precīzāk sieviete (pēc 40 gadiem, spilgti sarkanīgi mati) laikam nav izgājusi apmācības, kā jāuzvedas apsargam. Visu veikala apmeklējuma laiku tikam izsekoti, gar kasi pat nogāja blakus un pat iznāca no veikala līdzi. Sajutāmies neērti, uz šo jauno Lidlu vairs nedosimies!
Lidl - Krāpšana
Vēlos pabrīdināt visus, kas iepērkas lidlā, man šis gadījums notika tieši Ogrē! Pirku produktus (banāni, ananās, vistas fileja, salvetes, pieniņš sejas attīrīšanai, konfektes) par to kopā samaksāju 12,63. Aizejot no veikala, skatoties čekā, uzrādijās ka esmu pirkusi kaut kādu vitaminizēto ūdeni pa 3.55 + kaut kāds mistisks depozīts 0,60 centi… domāju ka neesmu pirmā tāda kuru tā apčakarē… protams strīdēties negāju, bet vēlos vienkārši visus pabrīdināt, kad skatāmies čekā pirma izejat no veikala! 🙂
Lidl - Attieksme pret klientu
Sveiki! Ilgi domāju rakstīt vai nē! Bet šādu attieksmi no Lidl , kur uz visiem stūriem propagandē laipnu attieksmi pret klientu, negaidīju. 28.11.2022 ar māsu aizgājām uz Lidl, lai iegādātos datorgaldu. Tas bija tik smags, ka to nevarējām pat ielikt ratos. Pienācu pie jaunekļa kas braukāja ar tīrīšana mašīnu un caur mikrofonu ar kādu apstrida laika apstākļus🤔Es palūdzu vai viņš varētu palīdzēt ievieto datorgaldu iepirkuma ratos, jo tas ir smags, uz ko viņš atbildēja, ka tas ir jādara man pašai!...
AtrisinātaLidl - Bojājums
Vakar nopirkām bērnam paku djlas ar 5 gb. Bet viņi visi sapujusi.2 paspēj izdert. Un diemžēl čeks nepalika.