Lidl - Slikts serviss
Pārdevējs pat nepiedāvā, neatgādina. Izmantot kuponu. Tas taču ir arī viņu pienākumos. Pirkuma čeks-297/1369. Kartupeļus pērkot 2 mausus būtu bijusi lieliska atlaide, bet pārdevējiem acīmredzot tik daudz darba ir uzgrūsts, ka nespēj pievērst pircējam un viņa pirkumam uzmanību. Ļoti nepatīkama attieksme. Zaudēju 16 eiro. Piedomājiet vadība lai tas pārdevējs nav pārslogots.
Komentāri (9)
:D
Jus nopietni?
Idiotiski,ja Jums pašai smadzeņu nav,par to atbildibu uz citiem likt nevajag.
Kapēc 2 maisi jāpērk no LIDLa?
LIDLā var nopirkt 2-3 porcijas, kamēr sagaida 2-3 maisus no vietējā zemnieka!
Tu medu arī pērc RIMI/MEGO/Maximā?
Un visus tos "kuponus" un "atlaides" vispār vajag aizliegt ar likumu! Ja jau viens likums visiem, tad arī viena cena! Kuponi, ta ka tādi mērkaķi ākstās pakaļ Amerikai ar 40 gadu kavēšanos.
Jūsu kupons ,tātad arī pašai jāatceras viņu izmantot ,neviens cits šinī situācijā nav vainīgs .
Varbūt pārdevējai vajadzēja vēl notīrīt un sagriezt tos kartupeļus ?
Pasaule iet sviestā. Kasiera pienākums nav tev prasīt tavus kuponus, atmosties un atver acis. Gribēji atlaidi, pakustini SAVU pakaļu, nevis uzgrūd vainu citiem.
Кассы там - это отдельный вид искусства! Наверное работников не хватает, но очереди постоянный
Apskaties mājās aplikāciju, izpēti katalogā, kādām precēm kuponi jāaktivizē. Veikalā bez stresa visu jau zināsi. Pieredze maksāja 16 eur.