Lidl - Slikts serviss
Savai mammai uz dzimšanas dienu jubileju novembra vidū uzdāvinājām dāvanas kartēs uz mūsu iecienītāko veikalu Lidl. Diemžēl vakar mamma raudādama, atnesa mums šīs kartes un atdeva. Vēl pirms nedēļas viņa man telefoniski gribēja paskaidrot, stāstīja par to ka viņa nepareizi ievadā dzimšanas dienu un tāpēc nevar izmantot dāvanu kartes. Es nesaprotu, protams, priekš kam vajag ievadīt dzimšanas dienu, kāpēc vispār vajag to ievadīt. Mamma sašutusi no veikalā klientu atbalsta servisu, negrib vispār spert kāju uz šo veikalu. Diemžēl vakar tika noskaidrots, ka viņai 30 oktobrī atnāca atjaunojumi no lidl plus lietotnī uz mobilo telefonu, viņa ka cilvēks pensijas vecuma nesaprata, un atteicās no atjaunojumiem. Pēc atteikšanās viņai vairs nav pieejamās speciālās priekšrocības lidl plus lietotnē. Sarūgtināja šo situāciju līdz asarām nu mūsu ģimenes dāvana - dāvanu kartes. Zvanot uz klientu atbalsta servisu, arī nevarēja līdz galam ielogoties savā profilā, jo dzimšanas dienu kuru viņa norāda pirms reģistrācijas nebija īstā, kuru viņa ka vecs cilvēks aizmirsa. Pat lūdzot ar žēlastību balsī operatori atgādināt, atzīstot ka nu jau nav tāds vecums, jo viss pārējais gan telefons, gan vārds
un uzvārds sakrīt, mamma sadzirdēja atteikumu un aicinājumu skatīties vēstuli no lidl servisa un vēlreiz "izbaudīt" atrakciju "drošības nolūkos ievadiet savas dzimšanas datumu", ar to viss beidzās. Klausoties šito stāstu, viņas asaras, sapratu ka sen neredzēju viņu tik satrauktu, un to visu izdarām mēs, uzdāvinot šis dāvanu kartes lidl. Apsolīju mammai nekad mūžām nedavīnāt lidl dāvanu kartes. Secinājumi: tik mūsdienīgs veikals, ar visjaunākam tehnoloģijām, bet, diemžēl, vecā gadagājuma cilvēkiem nav nekādas pretimnākšanas, noveda līdz asarām, vai tiešām tas ir iespējams mūsu apkalpošanas jomā 21. Gadsimtā? Lidl programmētāji un apkalpošanas operatori vai tiešām dzimšanas datums tik liels valsts mērogā noslēpums? Paldies par sabojāto dāvanu!
Komentāri (4)
Pamēģiniet rakstīt pretenziju nevis šeit taču uz Lidl galveno ofisu. Vel varat notiekti to dāvanu karti atgriezt tada gadījumā atpakaļ veikalam par cik nevar to izmantot. Un par atjaunosanu tas Lidl Latvijā krapjas,jo ja nav veikta atjaunošana tad to jau var atkārtoti veikt no jauna. Un kļūdaties rakstot ,ka Lidl tads superbuper moderns veikals. Tas ir lielakais ūķis īstenībā ,kurā pārsvarā preces ir kaitīgas veselībai,jo dabisku vielu tik pat kā nav. Tapēc jau tas cenas tādas lētāk ir.
Paldies par padomiem! No jauna atjaunošanas, diemžēl, nevarēja veikt ne mamma, ne es, dēļ stulbās dzimšanas datuma, kuru nu jau obligāti drošības nolūkos jāievada ielogojoties profilā. Lieki negribu iejaukties atkal ar Lidl administrāciju, jebkurās sarunās tika ierakstītās, lai pārbauda klientu sarunās ar servisa operatoriem no 30.oktobra un atrada sarunu ar manu mammu, un izvērtē savu darbinieku rīcību rast risinājumu uz problēmu! Man jau tā pie kakla sabojāta dāvana un mammas asaras!
Aņjutas ,protams žel,ka ta ir noticis,tacui domakjui,ka Lidl attiecīgie darbinieki ir noteikti speci ,lai izdzēstu esošo profilu ,lai var izveidot jaunu. Nav vispār saprotams kāda tiem Lidl daļa gar pirceju personīgajiem datiem.Un ka ja kāds kļūdās tad šāda šaize notiek. Secinajums ir ka tie Lidl pārkapj likumus vairakus.Domāju,ka varat vērstie mierīgi policijā un PTAC,tacu sākuma jauzraksta oficiala pretenzija Lidl kantorim.
Esmu lietojusi Lidl dāvanu kartes, nekādi dati nekur nav jānorāda, pilnīgs absurds.